Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-29@15:36:06 GMT

اگر سهام آریا دارید، بخوانید

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۶۵۹۷

اگر سهام آریا دارید، بخوانید

اقتصادآنلاین - سارینا امامی؛ وقتی سوت پایان معاملات بورس امروز به صدا درآمد، سهام شرکت پلیمر آریا ساسول سه درصد افت را ثبت کرد.این شرکت در چهار روز گذشته سابقه منفی یک درصد افت را برای خود نقش زد. معامله‌گران آریا با رد و بدل کردن چهار میلیون برگه سهم، توانستند ارزش معاملات را به ارتفاع ۶۸۰میلیارد ریال برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهام شرکت پلیمر آریا ساسول در آخرین معامله به قیمت ۱۵۰هزار ریال (افت دو درصدی نسبت به دیروز) سفارش خورد و همچنین قیمت پایانی آن نیز معادل ۱۴۹هزار ریال رقم خورد. ۷۴درصد از سهم‌های نماد آریا را حقیقی‌ها و ۲۶درصد را کد‌های حقوقی خریدند. در مقابل نیز ۸۵درصد را اشخاص حقیقی و ۱۵درصد را حقوقی‌ها فروختند.

پربیننده ترین ثبت نام خودرو سایپا (۹۹/۷/۲۳) ثبت نام سایپا/ زمان قرعه‌کشی ثبت نام سایپا ادامه دارد +لینک ثبت نام ایران خودرو +لینک ثبت نام ثبت نام سایپا (۹۹/۷/۲۴) +لینک

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آریا پلیمر آریا ساسول بورس تحلیل بورس پیش بینی بورس سهام آریا بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز بورس آنلاین اخبار بورس امروز اوضاع بورس امروز تحلیل بورس امروز بورس فردا اقتصاد آنلاین بورس بورس امروز تهران وضعیت بازار بورس پلیمر آریا ساسول اخبار آریا فروش سهام آریا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان امور مالیاتی، این سازمان با گذشت بیش از سه هزار روز از تعویق وصول حقوق بیت المال از شرکت‌های متعلق به گروه امیر منصور آریا، مشتمل بر ۱۱ شخص حقیقی و حقوقی و با بدهی بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال سرانجام برابر احکام نمایندگی صادره از دادگستری استان گیلان و دادسرای تهران مراحل شناسایی، بازداشت و مزایده پلاک ثبتی مرغوب این شرکت‌ها به مساحت بیش از ۶۵ هزار متر مربع واقع در بزرگراه فتح تهران انجام شد و این پلاک ثبتی در آخرین روز کاری سال ۱۴۰۲ به تملک دولت درآمد.

به همین دلیل می‌توان گفت با این اقدام، یکی از پرونده‌های معوقات کلان نظام مالیاتی کشور با همکاری قوه قضاییه و پیگیری‌های سازمان امور مالیاتی کشور مختومه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودرو‌های جدید تولید ایران
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • ​یکی از املاک گروه امیرمنصور آریا برای دریافت معوقات مالیاتی‌اش به مزایده گذاشته شد
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد
  • تعیین تکلیف معوقات مالیاتی گروه امیرمنصور آریا
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • خبر مهم ایران خودرو برای خریداران پارس / بخوانید تا دلتان آرام شود!
  • کیفیت خدمات و تیراژ قطعات یدکی سایپا افزایش می یابد