Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی سرپرست فرمانداری دلیجان با اشاره به دستور دادستان دلیجان، گفت: متخلفان و افرادی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند، به فعالیت در مراکز درمانی و بیمارستان محکوم خواهند شد.

وحید براتی زاده ششم آبانماه در ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با اشاره به وضعیت بستری بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر ۴۲ بیمار در بیمارستان شهرستان بستری هستند که ۲۳ نفر در بخش کرونا، ۵ نفر در بخش ویژه، ۶ نفر در اورژانس و هشت نفر در بخش، تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از روز گذشته تهمیدات خاصی در شهرستان اعمال شده، مشاغل گروه دو، سه و چهارم تعطیل شده اند، حامیان سلامت هلال احمر فعال شده و در نقاط پرتردد توصیه های لازم جهت رعایت پروتکل های بهداشتی را ارائه می کنند و گشت ویژه کرونا از امروز کار خود را در شهرستان آغاز کرده است.

وی با اشاره به مشکلات لجستیکی بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان، افزود: بیمارستان با بدهی روبروست و لازم است تا مشکلی حادث نشده روند پرداخت بدهی انجام گیرد.

سرپرست فرمانداری دلیجان بیان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی بیمارستان وضعیت خوبی دارد ولی از این ظرفیت جهت خدمات رسانی به بیماران کرونایی استفاده نمی شود و لازم است این ظرفیت مدنظر قرار گیرد و متخصص لازم برای آن تامین شود.

وی اضافه کرد: درمانگاه نراق نیز در ساعات عصر تعطیل است و باید به جهت کاهش بار مراجعات به بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان، این درمانگاه در ساعات عصر فعال شود، همچنین تمامی مراسمات شهرستان تعطیل است، آرامستان کاملا مسدود شده و فعالیت واحدهای صنفی و مطب ها تحت نظارت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس دليجان استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به داوطلبان آزمون سراسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مهدی اعصامی گفت: استفاده و همراه داشتن دستگاه‌های ارتباط الکترونیکی و حافظه‌دار در جلسه آزمون تخلف است و باعث محرومیت از آزمون سراسری می‌شود.
مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان با تقدیر از اقدامات نهاد‌های امنیتی و انتظامی در شناسایی و رصد سوداگران کنکور در شبکه‌های اجتماعی مجازی افزود: قانون در مجازات افراد متخلف صراحت دارد و انجام هر یک از اعمال تخلف مرتبط با آزمون در قالب عضویت در گروه یا شبکه اجتماعی به تناسب نوع جرم می‌تواند به حبس از یک تا ۱۰ سال منجر شود.
وی خواستار آن شد که والدین داوطلبان تحت‌تا ثیر تبلیغات کذب قرار نگیرند و سرنوشت فرزندان خود را به سوداگران و کلاهبرداران کنکور گره نزنند.
حفاظت آزمون سازمان سنجش با همکاری نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی برای پیشگیری و مقابله با هر نوع تخلف از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد کرد تا شرایط اجرای عدالت آموزشی برای همه داوطلبان آزمون سراسری به‌صورت یکسان فراهم شود.

مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان از داوطلبان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ خواست که در صورت ورود به شبکه‌های مجازی مدعی تقلب و تضمین قبولی، هر چه سریع‌تر از آن خارج شده تا مشمول مجازات‌های قانونی نشوند.

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • هشدار به داوطلبان آزمون سراسری
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی