Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@11:41:57 GMT

طراحان نایکی و تنها یک طرح برای چلسی و نساجی

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۶۹۰۵

طراحان نایکی و تنها یک طرح برای چلسی و نساجی

شانزدهمین قسمت از سلسله مطالب مرور طرح های کپی شده در فوتبال ایران به لباسی با طرح مشترک بر تن چلسی و نساجی می پردازد.

 

به گزارش طرفداری، تیم نساجی قائمشهر را می توان یکی از مشتریان پر و پا قرض این سلسله مطالب طرفداری دانست. قائمشهری های دوست داشتنی در دومین سالی که پس از مدت ها توانستند به لیگ بیایند یکی از طرح های کمپانی نایکی برای تیم چلسی را روی پیراهن های خود دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها پس از آنکه توانستند بعد از مدت خود را به لیگ برتر فوتبال ایران برسانند از طرح های متفاوتی همچون طرح لباس بارسا و ... استفاده و در لیگ هجدهم به تن کردند. برای سال دوم حضور آنها البته اوضاع کمی بهتر شد اما هنوز هم برخی طرح ها به چشممان آشنا می آمد. یکی از آنها همین طرح شلوغ و بسیار خاص است که کمی پس از استفاده بازیکنان چلسی از آن حالا یک تولید کننده ایرانی اقدام به استفاده از آن بر روی پیراهن های تیم نساجی کرد.

استفاده یک دست از رنگ های آبی و قرمز و البته طرح های یکسان نشان می داد که هر دو شباهت فراوانی با یکدیگر دارند و در این میان شاید تنها بتوان در برخی از لباس های تولید شده تغییراتی بسیار کوچک به طور مثال روی یقه بازیکنان بشود دید.

هر آنچه که بود مازندرانی ها با استفاده از این لباس ها و طرح هایی متفاوت از این در نهایت توانستند نتایج قابل قبولی به دست بیاورند و  در جایگاه خوبی قرار نیز قرار بگیرند تا حضور آنها در بالاترین سطح فوتبال ایران دو ساله شود و در حال حاضر نیز آنها به دنبال بستن تیمی خوب هستند تا بتوانند در لیگ بیستم هم بازی های خوبی به نمایش بگذارند.

در سوی دیگر اما بازیکنان تیم چلسی برخلاف تیم ایرانی، رنگ یکسره آبی تیره به تن داشتند. آنها در فصلی که گذشت با به تن کردن این پیراهن ها، هر چند با ایستادن روی پله عنوان چهارم جدول رده بندی و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند اما نتوانستند به نتایج دلخواه هواداران خود دست پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:

گزارشی از طرح های سایپا که از آمریکا می رسید!

پروژه مشترک شاهین بوشهر و کمپانی آدیداس علیه لاتزیو

تراکتور قدرتمند با پیراهن لیورپول در فینال لیگ سراسری

طرح مشترک آدیداس و پوما در دربی جنجالی تهران

بارسلونا و نساجی/ قهرمانی لالیگا و صعود به لیگ برتر با یک لباس!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از اینکه محمدرشید مظاهری و علیرضا رضایی را به‌عنوان گلر در ترکیب خود داشت، در سه دیدار اخیرش با لوآن پولی وارد بازی‌ها شده که این گلر هم توانسته شرایط تیمش را تغییر بدهد و غیر از دریافت گل برابر ملوان انزلی که در مهار توپ بدشانس بود، در دو دیدار پیاپی مقابل سپاهان و تراکتور گلی دریافت نکرده است.

شاید نساجی از ابتدای فصل این گلر برزیلی را درون چارچوب می‌دید، حال و روز بهتری از الان داشت و بالاتر از رتبه پانزدهم قرار می‌گرفت؛ دروازه‌بانی که در اوایل امسال به نساجی اضافه شد و در دو دیدار متوالی مقابل ملوان و سپاهان عملکرد موفقی ارائه داد و این هفته هم در جدال با تراکتور برای دومین بازی پیاپی با نمایش درخشان دروازه خود را نگه داشت.

لوآن پولی در دیدار مقابل تراکتور هشت مهار موفق ثبت کرد و با سیوهای نجات‌بخش موجب شد تا تک گل تیمش حفظ شود و نقش غیرقابل‌انکار در سه امتیاز داشته باشد و یکی از بهترین‌های تیمش در راه گرفتن سه امتیاز شود.

نساجی مازندران با حضور گلر برزیلی امیدوارتر از همیشه کارش را پیش می‌برد و امیدوار است فاصله یک امتیازی که تا فرار از منطقه خطر دارد را جبران کند و در 6 دیدار باقی مانده‌اش شرایطی رقم بزند که در لیگ برتر بماند.

دیگر خبرها

  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • مهره کلیدی نساجی با لباس شخصی (عکس)
  • شگفتی‌ساز جام‌حذفی دور از هیاهو قهرمانی!
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • زامهران: نساجی قطعا در لیگ برتر می‌ماند
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • خداحافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • خداخافظ نایکی: لیورپول با آدیداس بست
  • پاسخ به ابهامات انجمن طراحان گرافیک/توجه به جوانان در هیات مدیره
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم