Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@14:04:31 GMT

موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در کسب مجوز ISO17025

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۶۹۲۶

موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در کسب مجوز ISO17025

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: این دانشگاه موفق به دریافت مجوز آزمایشگاه همکار استاندارد (آکرودیته) ISO17025 از سوی سازمان ملی استاندارد ایران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مشهد، آزمایشگاه رازی گروه شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد دریافت مجوز آزمایشگاه همکار استاندارد (آکرودیته) ISO17025 از سوی سازمان ملی استاندارد ایران به جمع آزمایشگاه‌های همکار سازمان ملی استاندارد ایران پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید خیاط‌مقدم معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با بیان اینکه آزمایشگاه‌های سازمان ملی استاندارد ایران تنها مرجع تأیید کیفیت محصولات در کشور است در این‌باره گفت: از سال 1970، چهاردهم اکتبر برابر با 22 مهر به نام روز جهانی استاندارد تعیین و نام گذاری شده است.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد از سال گذشته اهتمام به راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه همکار استاندارد از سوی سازمان ملی استاندارد ایران شد.

موفقیت واحد مشهد پس از واحد اصفهان برای اخذ گواهینامه ملی ISO17025

این مسئول دانشگاهی مطرح کرد: با توجه به سیاست‌ها و برنامه‌های پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی مبنی بر راه‎اندازی حداقل یک آزمایشگاه استاندارد در هر استان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد پس از واحد اصفهان موفق به اخذ گواهینامه ملی ISO17025 از مرکز تأیید صلاحیت ایران شد.

خیاط‌مقدم اظهار کرد: با تلاش مؤثر همکاران حوزه آزمایشگاهی، اعضای هیئت ‌علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، الزامات استانداردهای سازمان ملی استاندارد ایران در آزمایشگاه رازی گروه شیمی دانشکده علوم پایه پیاده‌سازی و مجوز آزمایشگاه اکرودیته دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برای پنج محصول شامل: غلات و فرآورده‌های آن، شیر و فرآورده‌های آن، خوراک انسان و دام، غلات، مواد غذایی و آب توسط سازمان ملی استاندارد ایران صادر شد.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: سازمان ملی استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد آزمایشگاه همکار استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد سازمان ملی استاندارد ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» تنها بخشی از قدرت نظامی ایران بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم فرهنگی بصیرتی جهاد تبیین با محور پیروزی عزتمندانه رزمندگان اسلام در عملیات «وعده صادق» با حضور استادان، دانشجویان و کارکنان در نمازخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی برگزار شد.

در این مراسم محمد محمودی نورآبادی نویسنده برتر در حوزه استانی و کشوری و تحلیلگر سیاسی و نظامی منطقه خاورمیانه، مداحی و قرائت دعا توسط خسرو محمدی مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی و سید حمید حسینی فرمانده بسیج اساتید و دانشجویی شهرستان ممسنی، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه حضور داشتند.

نویسنده «روستایی‌نویس خطه جنوب» در این نشست اظهار کرد: تجاوز رژیم کودک‌کُش و نامشروع صهیونیستی به کنسولی ایران در دمشق باید پاسخ داده می‌شد و پاسخ داده شد.

محمودی نورآبادی متذکر شد: اینک تحلیلگران و کنشگران غربی و آمریکایی و عربی اعتراف می‌کنند که این عملیات هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست و این در حالی است که برخی در داخل کشور یا از سر بی‌تحلیلی یا خباثت با دلیل‌تراشی‌های خنده‌دار در حال کم‌اهمت جلوه دادن این عملیات غرورآفرین هستند.

وی افزود: موشک‌ها و پهیاد‌های ما در حالی به آسمان سرزمین‌های اشغالی رسید که متفکران نظامی ۱۰ کشور در اتاق جنگ تلاویو مشغول کمک به دشمن ما بودند.

نویسنده «روستایی‌نویس خطه جنوب» اضافه کرد: ۱۲۰ جنگنده در آسمان‌های عراق و اردن تا سرزمین‌های اشغالی با موشک‌ها و پهباد‌های ما درگیر شدند و سامانه‌های پارتریوت، گنبد آهنین، فلاخن داود و پیکان با تقسیم منطقه و میدان نبرد، عملاً تمام تلاش خود را کردند، اما بازهم نتوانستند کاری کنند و اهداف نظامی با دقت به هدف خورد.

محمودی نورآبادی تأکید کرد: پیام این عملیات نه گرفتن تلفات انسانی که شکستن دیوار دفاعی دشمن و همچنین نشان دادن این نکته بود که وقتی می‌توانیم پایگاه‌های نظامی آنها را بزنیم، قادریم دیمونا، مراکز حساس اقتصادی و خدماتی آنها را هم از رمق و رونق بیندازیم.

وی تشریح کرد: این البته نه مذاق دشمن خوش آمد و نه به مذاق برده‌های آنها.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی هم با تجلیل از عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران گفت: عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است، امیدوارم خداوند به نظام جمهوری اسلامی عزت و اقتدار بیشتری دهد تا بتواند از حق خود و مظلومان دفاع کند.

علی کریمی متذکر شد: آنچه مایه مباهات و افتخار برای جمهوری اسلامی بوده، اقتدار نظام در احقاق حق خود در واکنش به تجاوز علیه کنسولگری ایران در دمشق و دفاع از ملت محروم غزه است و عملیاتی که انجام شد مایه مباهات است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • افتخار آفرینی نیرو‌های مسلح در عملیات«وعده صادق» را به جوانان شرح دهیم
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • قیمت جدید 4 عضو خانواده پژو پارس اعلام شد (+سند)
  • عملیات «وعده صادق» بخشی از قدرت نظامی ایران بود
  • عملیات «وعده صادق» تنها بخشی از قدرت نظامی ایران بود
  • مجله علمی «روانشناسی ارتباطات» دانشگاه آزاد میاندوآب مجوز انتشار گرفت
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • دانشگاه آزاد قزوین حمایت قاطع خود را از این اقدام غرور آفرین سپاه اعلام می‌کند