Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هم‌‌اندیشی هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار با نمایندگان دانشجویان درباره مشکلات آموزشی و دانشجویی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از چابهار، جلسه هم‌اندیشی نمایندگان دانشجویان و هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار با همکاری معاونت دانشجویی این واحد دانشگاهی برگزار شد و دانشجویان حاضر در جلسه به بیان مشکلات و نواقص موجود در سامانه آموزشیار پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه سه‌ساعته مسائل مطرح‌شده توسط دانشجویان شامل سامانه آموزشیار، ساعت برگزاری‌ کلاس‌ها، شیوه تدریس برخی استادان، افزایش نرخ شهریه، مشکلات شهریه سامانه آموزشیار و ... محور سؤالات بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار در این جلسه با تشریح وضعیت حاکم بر این واحد دانشگاهی  و تغییر نرم‌افزار آموزش از سیدا به آموزشیار بر پیگیری مطالبات و خواسته‌های قانونی دانشجویان تأکید کرد.

حبیب پیری گفت: تمام ظرفیت هیئت‌رئیسه بر این است که مسائل مربوط به آموزش دانشجویان و پرداخت حق‌التدریس استادان به نحو مطلوب انجام گیرد و در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم گرفت.

وی افزود: سامانه آموزشیار آینده روشنی دارد و به‌صورت یکپارچه و شفاف فعالیت می‌کند و با اطلاعات و داده‌های درست منبع تصمیم‌گیری خواهد بود.

به گزارش آنا، در ادامه مقرر شد نمایندگان دانشجویان به‌عنوان کار دانشجویی با دانشگاه همکاری کنند تا از نزدیک شاهد مشکلات کمبود نیروی انسانی و برطرف شدن تمام مسائل مطرح شده باشند.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: کار دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار سامانه آموزشیار هم اندیشی سامانه آموزشیار هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ متن بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در حمایت از حملات شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین های اشغالی به شرح ذیل است:

وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ
بامداد روز گذشته غیورمردان و برادرانمان در نیروی هوافضای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در راستای عمل به دستور مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که در پی حمله وحشیانه و خارج از قانون رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق فرمودند "رژیم خبیث باید تنبیه شود." اقدام به هدف قرار دادن مواضعی در سرزمین‌های اشغالی به وسیله صدها موشک و پهپاد نمود که موجب خسارات سنگین به به نیروی انسانی و زیر ساختی آن رژیم جعلی گردید.

درود و رحمت خدا بر شیر مردان و مجاهدانی که در راستای حق جلوه دادن وعده خدا در آیه شریفه «وَسَیَعلَمُ ٱلَّذِینَ ظَلَمُواْ أَیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ» از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با این حرکت مجاهدانه خود نشان دادند که نخواهند گذاشت خون به ناحق ریخته شده سرداران ایرانی و زنان و کودکان فلسطینی پایمال شود و رضوان خدا بر روح پاک حاج حسن تهرانی‌مقدم که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود طوری معادلات را برهم ریخت که خط مقدم جنگ کیلومترها از مرزهای ما فاصله گرفت و اینک آرزوی آن شهید والامقام درنابودی رژیم جعلی صهیونیستی یک قدم رو به تحقق پیش رفت و موشک‌های جمهوری اسلامی کیلومترها آن طرف‌تر، بیخ گوش مستکبران و پس از گذشت از روی آسمان کربلای معلی و با اذن سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بر فراز قدس شریف، استراتژیک ترین نقاط حیاتی دشمن را شخم زدند تا این پیام واضح را به آمریکا و مزدورانش در منطقه برسانند که «اسرائیل نابود خواهد شد» و این تازه آغاز ماجراست و این شیر همیشه بیدار، فقط پنجه‌ای بر پیکر منحوس ظالمان نواخته است.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه بار دیگر ضمن تجدید عهد با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقدیر و تشکر از نیروهای مسلح جان بر کف این مرز و بوم حمایت قاطع خود را از این اقدام شجاعانه و بی نظیر که موجب تثبیت بیش از پیش قدرت ایران در منطقه گردید اعلام مینماید و به تمامی ایادی کفر و شرک گوشزد مینماید که در صورت داشتن نگاه چپ به این دیار به این عاقبت دچار خواهند گردید.
نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه-فروردین ۱۴۰۳

انتهای خبر/

کد خبر: 1227128 برچسب‌ها کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی سپاه پاسداران تشکل‌های دانشجویی

دیگر خبرها

  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • دانشگاه آزاد واحد آیت‌الله آملی از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • نیاز دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به منابع پایدار درآمدی است
  • ورود دانشجویان هنجارشکن به این دانشگاه ممنوع شد | اساتید باید به کشف حجاب‌کننده‌ها در کلاس تذکر دهند
  • بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • بانوان فعال و دانشجویان دختر وارد فضای اشتغال دانش‌بنیان می‌شوند
  • دفاع دانشگاه خواجه نصیر از حملات شب گذشته به سرزمین‌های اشغالی
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند