Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@09:47:36 GMT

واکنش سرمربی میلان به اشتباهات داوری

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۶۹۴۰

واکنش سرمربی میلان به اشتباهات داوری

استفانو پیولی، سرمربی تیم میلان پس از پایان بازی و تساوی با رم، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیولی به اسکای اسپورت گفته:

با رضایت از نمایش بازیکنان به خانه می‌روم اما نباید به جدول نگاه کنیم. نمی‌توانیم آن را پنهان کنیم که بازیکنان در انتهای بازی راضی نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مقابل یک حریف قدرتمند بازی کردیم. آن ها از ضربات شروع مجدد بهتر از ما استفاده کردند اما این مسیر درست است. محیط تیم مثبت است و در آن هارمونی زیادی وجود دارد. ما در هر بازی بیشترین تلاشمان را انجام می‌دهیم. اشتباهات داوری؟ صحبتی ندارم. نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

پیولی سرمربی تیم میلان در ادامه گفت:

اشتباه تاتاروشانو؟ او یک دروازه‌بان قوی است. این بازی اولین دیدار او بود و این مسئله در نمایشش تاثیر گذاشت. ابتلا به کرونای دوناروما و هاگه؟ هر روز بازیکنان را چک می‌کنیم. این مسئله روی همه تاثیر می‌گذارد. تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا با توجه به قوانین بازی کنیم و باشگاه هم از ما حمایت می‌کند. دوران سختی برای همه است. چیزی که اهمیت دارد، ادامه دادن به بازی و دادن شادی به هواداران و ورزش دوستان است. هزار نفر تماشاگر زیاد نیست اما امشب (شب گذشته) حس متفاوتی داشتیم. باعث ناراحتی است که تنها صدای من و صدای بازیکنان در ورزشگاه شنیده شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استفانو پیولی تیم میلان سرمربی تیم میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!

به گزارش "ورزش سه"، میلان در دربی دلامادونینا با نتیجه 2-1 مقابل اینتر شکست خورد تا قهرمانی این تیم را مسجل کند.

تیم تحت هدایت استفانو پیولی این فرصت را داشت که در صورت امتیاز گرفتن از اینتر، شانس قهرمانی خود به عنوان تیم دوم را کمی پررنگ کند اما شکست در بازی امشب همه معادلات را نابود کرد.

استفانو پیولی به عنوان سرمربی میلان پس از شکست تیمش در این بازی حساس با میکروفون دازن صحبت کرد: "من به رختکن رفتم تا بازیکنانم را تشویق کنم. سعی کردم به بازیکنانم روحیه بدهم، چون باید فصل را به خوبی تمام کنیم و شنبه بازی مهمی داریم. متاسفانه حتی این بار هم نتوانستیم دربی را به تساوی بکشیم."

از نحوه حملات تیم ناراضی بودید؟

از نظر تاکتیکی ناامید شده‌ایم، ما می‌خواستیم برابری عددی را حذف کنیم و خیلی جلو نباشیم و سپس در ضدحملات فضا پیدا کنیم. اینتر در نیمه اول روی ضربه کرنر و در ضد حملات به ما ضربه زد. می‌خواستیم پایین‌تر دفاع کنیم تا اتفاقی که شاهد اتفاقی که در نیمه دوم افتاد نباشیم و گل دوم شرایط را پیچیده کرد، اما تیم جنگید.

فصل را چگونه تحلیل می‌کنید؟

اینتر تنها یک بازی را باخت، تقریباً به اشتباه خودش هم باخت. آن‌ها 3/4 سال است که قوی‌ترین ترکیب را در ایتالیا دارند. در ماهی که 2 شکست و 2 تساوی داشتیم، آن‌ها خوب کار کردند و این یعنی ک از همه قوی‌‌تر هستند و باید بهتر کار کنیم.

دوران حضور شما در میلان تمام شده است؟

نمی‌دانم. 12 ماه پیش به نظر می‌رسید که می‌خواهند اینزاگی را اخراج کنند، سپس او تمام کارهایی که می‌بینید را انجام داد. من در میلان وضعیت خوبی دارم، باید فصل را به خوبی تمام کنیم و بعد در مورد آن صحبت کنیم.

دیگر خبرها

  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • رفتن پیولی از میلان قطعی شد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم
  • گزینه‌های جدید هدایت میلان؛ از ژاوی و روبن آموریم تا توماس توخل و اونای امری
  • اشتباهات داوری علیه استقلال عمدی است/نظر نامساعد کمیته داوران بر روی آبی ها