Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اطلاع رسانی گروه صنعتی ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها به ویژه پیام‌رسان‌های اجتماعی مبنی بر تصویب شیوه جدید قیمت‌گذاری خودروهای داخلی را انتشار اخبار غیرواقع خواند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ایکوپرس- براساس این اطلاعیه، همواره در مراکز تصمیم گیری سناریوهای مختلف قیمت گذاری مطرح می شود و مورد بحث قرار می گیرد، اما تا این لحظه تصمیم جدیدی در خصوص نحوه قیمت گذاری خودروهای تولید داخل به خودروسازان ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است،‌ ممکن است هر یک از پیشنهادها درباره شیوه قیمت گذاری چه در جلسات کارشناسی یا تصمیم گیری و چه به عنوان یک پیشنهاد جدید برای متاثر ساختن فضای تصمیم گیری از سوی برخی با اهداف خاص منتشر شده و بازنشر شود. لذا از رسانه ها و فعالان رسانه ای درخواست می شود،‌ با توجه به شرایط بازار و تاثیر اخبار خلاف واقع پیش از انتشار، از درستی و صحت آن اطمینان یابند و اخبار را از منابع معتبر نقل کنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ نیست

کاوه اشتهاردی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «توضیحات وزارت ‎صمت تاکید دارد که هیچ مصوبه، آئین‌نامه و دستورالعملی در خصوص واردات ‎خودرو و خودروی کارکرده منتظر ابلاغ از سوی دولت و مخبر معاون اول رئیس جمهور نیست.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • هیچ دستورالعملی برای واردات خودرو منتظر ابلاغ نیست
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست
  • ابلاغ دستورالعمل نحوه تدوین مقررات محیط کسب‌وکار
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست/ ثبت ۲ هزار شکایت از خودروسازان
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • علت چرب شدن شمع خودرو و نحوه رفع آن