Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@02:50:08 GMT

داستان مراسم ختم یک آشنا در «اعلامیه»

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۶۹۷۸

داستان مراسم ختم یک آشنا در «اعلامیه»

به گزارش افکارنیوز،

تصویربرداری فیلم کوتاه «اعلامیه» به کارگردانی معین ضرابی و تهیه کنندگی سهیلا گلستانی به پایان رسید.

این فیلم که به نویسندگی معین ضرابی و بر اساس طرحی از تایماز رضوانی نوشته شده، داستان امیرحسن روحانی جوانی را روایت می کند که ناخواسته مجبور به برگزاری مراسم ختم آشنایی می شود که مدت ها از او بی خبر مانده .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. .

هادی احمدی، مژده دایی، مصطفی زند، ماریه تهرانچی، پویا آرام، احسان نواده، داریوش قاسمی، مهرسانا فرهانی در این فیلم مقابل دوربین رفتند.

سایر عوامل فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: داوود ملک حسینی، مدیر صدابرداری: وحید رضویان، تدوین: آرش زاهدی اصل، صداگذار: مهرداد براتی، طراح چهره پردازی: محمدرضا میرباقری، طراح صحنه و لباس: نفیسه ناصر نیا، مشاور تهیه و مدیر برنامه ریزی: درنا مدنی، دستیار اول کارگردان : نازنین مرادی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: نوید سجادی حسینی، تصحیح رنگ و نور: مهدی باقری، مجری طرح: عرفان کریم خان زند، مدیر تولید: پویا آرام، مدیر تدارکات: محمد ملک نیا.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کارگردان اعلامیه فیلم ایرانی فیلم کوتاه ساخت فیلم ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های علمی یادروز سعدی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر مرکز سعدی‌شناسی گفت: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و هنری در بخش علمی استادان ارجمندی، چون میرجلال‌الدین کزازی دربارۀ «سعدی و رزمنامه»، اصغر دادبه دربارۀ «نگاه شاعرانه سعدی به مسئله جبر و اختیار»، ضیا موحد دربارۀ «سعدی، زبان و شخصیت» محمدنوید بازرگان دربارۀ «چراغ آدمیت در دریچه باد»، زرین‌التاج واردی دربارۀ «معرفت و محبت در نگاه سعدی و روزبهان»، محمدرضا خالصی دربارۀ «نگاه هستی‌شناختی سعدی به دوستی» و معین کاظمی‌فرد دربارۀ «ناظر معتبر در حکایت سعدی» سخن خواهند گفت.
کوروش کمالی سروستانی افزود: علاوه بر این دفتر دوازدهم سعدی‌شناسی که چهلمین دفتر سعدی‌شناسی از سال ۱۳۷۷ تاکنون است همزمان با یادروز سعدی منتشر می‌شود و چهارمین نمایشگاه «سماع قلم» که براساس آثار سعدی توسط هنرجویان استاد معین‌خواه خوشنویسی شده است با حضور استادان یدالله کابلی و محمد حیدری در تالار حافظ برگزار خواهد شد.
اول اردیبهشت در تقویم رسمی کشور به نام شاعر نامی سعدی شیرازی مزین شده است.

دیگر خبرها

  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان کبودراهنگ
  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان
  • ویژه برنامه‌های علمی یادروز سعدی
  • آغاز ثبت نام کنکور فنی و حرفه‌ای از نیمه دوم اردیبهشت ماه
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله دلاکی با ۳۳ مهارت؛ مشهورترین دلاک ایرانی که بود؟
  • تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • حواشی کنسرت جدید معین به روزنامه‌های ترکیه رسید!
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • داستان شغل ۵۰۰ ساله با ۳۳ چشمه مهارت