Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال گفت: ادامه دور رفت لیگ برتر مردان از روز یکشنبه ۱۸ آبان‌ماه به صورت متمرکز در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرام عظیمی اظهار داشت: بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی روز گذشته، ادامه دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت متمرکز به میزبانی تهران و در سه هفته برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی با بیان این که هفته نخست این مسابقات از ۱۸ آبان‌ماه شروع می‌شود، تصریح کرد: ورود تیم‌ها روز شنبه ۱۷ آبان‌ماه است و دیدارهای هفته‌های هشتم، نهم و دهم لیگ برتر در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان‌ماه پیگیری خواهد شد.   سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال با یادآوری توقف ۱۵ روزه مسابقات بعد از هر هفته دیدارهای متمرکز، افزود: هفته دوم لیگ برتر متمرکز نیز در تاریخ‌های ۹ تا ۱۳ آذرماه برگزار می‌شود و هفت‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم دیدارهای لیگ برتر، در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۹، ۱۱ و ۱۳ آذر‌ماه در شهر تهران پیگیری خواهد شد.   وی زمان برگزاری هفته سوم لیگ متمرکز را نیز روزهای یکشنبه ۳۰ آذرماه و سه‌شنبه دوم دی ماه دانست و ادامه داد: در این روزها، دیدارهای هفته‌های ۱۴ و ۱۵ دور رفت مرحله مقدماتی در تهران برگزار خواهد شد.   عظیمی با یادآوری این که نیم فصل لیگ برتر مردان از روز چهارشنبه سوم دی ماه شروع می‌شود و تا روز شنبه ۱۳ دی ماه ادامه خواهد داشت، گفت: دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان، بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی به صورت متمرکز و همانند لیگ ملت‌ها در پنج هفته برگزار می‌شود.   وی در پایان گفت: برنامه دقیق دیدارهای دور رفت و ساعت و مکان برگزاری مسابقات، به زودی اعلام خواهد شد.   گفتنی است سی و چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران، از روز چهارشنبه ۱۹ شهریور ماه ۹۹ شروع شد و از ۱۸ مهرماه به دنبال موج سوم بیماری کرونا در ایران و جهان، کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا و این‌ که تیم‌ها بتوانند با آرامش خاطر بیش‌تر و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به تمرینات و رقابت‌های خود بپردازند، ادامه مسابقات را متوقف کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خواهد شد لیگ برتر آبان ماه دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاه‌چاله عظیمی در حیات خلوت زمین رصد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپیس، این جسم آسمانی عظیم با کمک «گایا»، تلسکوپ فضایی اروپا، ردیابی شده که حرکات میلیاردها ستاره در کهکشان محل سکونت انسان را ردیابی می کند.

ابرسیاه چاله های بزرگ هنگامی به وجود می آیند که سوخت یک ستاره بزرگ تمام می شود و جسم آسمانی از هم فرو می پاشد. کشف جدید نیز اهمیت زیادی دارد زیرا نشان دهنده نخستین باری است که یک سیاهچاله عظیم با چنین پیشینه ای در نزدیکی زمین وجود دارد.

سیاهچاله مذکور که Gaia-BH۳ نام گرفته ۳۳ بار بزرگتر از خورشید است. بزرگترین سیاه چاله رصد شده قبلی در کهکشان راه شیری در این دسته بندی در یک سیستم دوتایی اشعه ایکس در صورت فلکی ماکیان(Cyg X-۱) قرار داست و تخمین زده می شد ۲۰ برابر خورشید باشد. به طور متوسط حجم سیاهچاله در کهکشان راه شیری ۱۰ برابر خورشید است.

Gaia-BH۳ در فاصله ۲ هزار سال نوری از زمین قرار دارد و به این ترتیب دومین سیاهچاله کشف شده در نزدیکی زمین است. نزدیک ترین سیاهچاله به زمین Gaia-BH۱ است که در فاصله ۱۵۶۰ سال نوری سیاره خاکی قرار دارد. این سیاهچاله ۹.۶ بار حجیم تر از خورشید است و به همین دلیل بسیار کوچک تر از سیاه چاله تازه کشف شده است.

البته باید در نظر داشت Gaia-BH۳ در مقایسه با Sagittarius A*، ابر سیاه چاله ای که در قلب کهکشان راه شیری بسیار کوچک است. حجم Sagittarius A* در حقیقت ۴.۲ میلیون برابر خورشید است. ابرسیاهچاله هایی مانند این مورد در نتیجه مرگ ستارگان بزرگ به وجود نیامده و بلکه در نتیجه ادغام مداوم با سیاهچاله های دیگر بزرگتر و بزرگتر شده اند.

کد خبر 6080592 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • معرفی برترین‌های روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس بهاره گنبدکاووس
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • سیاه‌چاله عظیمی در حیات خلوت زمین رصد شد