Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:07:12 GMT

تقریب و وحدت میان مذاهب در کردستان یک معروف است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۷۰۵۴

تقریب و وحدت میان مذاهب در کردستان یک معروف است

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی گفت: تقریب و وحدت میان مذاهب و قومیت‌ها در استان کردستان یک معروف است و باید جدی گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان(6 آبانماه) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان اظهار کرد: امر به معروف دارای ملزوماتی است و باید در این فریضه الهی اخلاص وجود داشته باشد و فرد باید دارای تقوای الهی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: تذکر به مسوولان در خفا و تشویق در جمع باید انجام گیرد و هر انتقادی که از کسی صورت می‌گیرد به تخریب یا فاش ساختن اصرار شخصی کسی منجر نشود.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: در شرایط سخت کنونی اقتصادی و شیوع بیماری، باید معروف تکریم ارباب رجوع را اجرایی کنیم و احترام را در رفتار با اراب رجوع رعایت نماییم.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: تقریب و وحدت میان مذاهب و قومیت‌ها در استان کردستان یک معروف است و باید جدی گرفته شود.

 

قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز در این جلسه عنوان کرد: باید با نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و تبیین و آموزش مردم در این زمینه همه مراقب هم باشیم.

 

حجت‌الاسلام روح‌الله میرزایی با بیان اینکه بزرگترین دستاورد امر به معروف و نهی از منکر این است که مردم خود را در حکمرانی شریک می‌بینند، اعلام کرد: حکمرانی جدیدی که در دنیا شکل می‌گیرد به این سمت رفته است و بسیاری از دولت‌ها برای اجرای برنامه‌ها و رفتار خود در جامعه مشارکت‌های مردم را با اهداف خود به میان می‌کشند.

 

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر احیا نمی‌شود مگر اینکه کاملا به صورت علمی و تخصصی و تشکلی به آن نگاه کرد چراکه خروجی این فریضه منجر به حل بسیاری از مشکلات جامعه خواهد شد.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: معروفات استان کردستان ستاد امر به معروف و نهی از منکر تقریب مذاهب امر به معروف و نهی از منکر حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور امروز در همایش منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان گفت : با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم و این استان باید به عنوان الگویی برجسته برای همه معرفی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری افزود : پیام اجلاس منطقه ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد.

دیگر خبرها

  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • دشمنان وحدت و تقریب امت اسلامی را هدف گرفته اند
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد