Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@22:07:42 GMT

تاریخ استارت دوباره لیگ والیبال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۷۰۹۴

تاریخ استارت دوباره لیگ والیبال مشخص شد

ادامه دور رفت لیگ برتر والیبال از ۱۸ آبان‌ماه به صورت متمرکز در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، سی‌وچهارمین دوره لیگ‌برتر والیبال، از ۱۹ شهریورماه ۹۹ شروع، اما از ۱۸ مهرماه به دنبال موج سوم کرونا در ایران و جهان، متوقف شد. این اتفاق در حالی رخ داد که فدراسیون قصد داشت بعد از دو هفته تعطیلی بار دیگر مسابقات را به شکل رفت و برگشتی برگزار کند؛ موضوعی که با مخالفت باشگاهها همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نهایت دیروز در نشست هم اندیشی مسئولان فدراسیون و باشگاهها، تصمیم بر این شد که رقابت‌ها در چند مرحله به صورت متمرکز به میزبانی شهر تهران ادامه پیدا کند.


شهرام عظیمی، ‌رییس سازمان لیگ والیبال با اشاره به این تصمیم به سایت فدراسیون گفت: بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی روز گذشته، ادامه دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر به صورت متمرکز به میزبانی تهران و در سه هفته برگزار خواهد شد.


وی با بیان این که هفته نخست این مسابقات از ۱۸ آبان‌ماه شروع می‌شود، عنوان کرد: ورود تیم‌ها روز شنبه ۱۷ آبان‌ماه است و دیدارهای هفته‌های هشتم، نهم و دهم لیگ برتر در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان‌ماه پیگیری خواهد شد.


سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال با یادآوری توقف ۱۵ روزه مسابقات بعد از هر هفته دیدارهای متمرکز، افزود: هفته دوم لیگ برتر متمرکز نیز در تاریخ‌های ۹ تا ۱۳ آذرماه برگزار می‌شود و هفته‌های یازدهم، دوازدهم و سیزدهم دیدارهای لیگ برتر، در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۹، ۱۱ و ۱۳ آذر‌ماه در شهر تهران پیگیری خواهد شد.
وی زمان برگزاری هفته سوم لیگ متمرکز را نیز روزهای یکشنبه ۳۰ آذرماه و سه‌شنبه دوم دی ماه دانست و ادامه داد: در این روزها، دیدارهای هفته‌های ۱۴ و ۱۵ دور رفت مرحله مقدماتی در تهران برگزار خواهد شد.


عظیمی با یادآوری این که نیم فصل لیگ برتر از روز چهارشنبه سوم دی ماه شروع می‌شود و تا روز شنبه ۱۳ دی ماه ادامه خواهد داشت، گفت: دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال مردان، بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی به صورت متمرکز و همانند لیگ ملت‌ها در پنج هفته برگزار می‌شود. برنامه دقیق دیدارهای دور رفت و ساعت و مکان برگزاری مسابقات، به زودی اعلام خواهد شد.

 

والیبال لیگ برتر والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال ایران لیگ برتر والیبال صورت متمرکز آبان ماه خواهد شد دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال هورسان رامسر که امسال در لیگ برتر والیبال با ۱۲ پیروزی و ۱۴ شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد. پیش از این مدیرعامل باشگاه هورسان از فروش امتیاز این تیم خبر داده بود. این باشگاه به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان از حضور در لیگ برتر والیبال انصراف داد.

تیم سایپا که در لیگ برتر والیبال امسال عملکرد بسیار ضعیفی داشت و تنها یک پیروزی در لیگ امسال داشت و به لیگ دسته یک سقوط کرده بود، با فروش امتیاز تیم هورسان رامسر به لیگ برتر والیبال بازگشت.

کد خبر 6086556 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: شورای تأمین تکلیف دیدارهای خانگی ما را مشخص کرد
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • اولین اظهارات سرمربی جدید والیبال ایران پس از ورود به تهران
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام