Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@12:46:17 GMT

آمار جدید بهای ملک در پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۷۱۳۲

آمار جدید بهای ملک در پایتخت

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از آخرین آمار قیمت زمین در شهرتهران خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعود افشین اعلام کرد: متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاههای معاملات ملکی دربهار سال 1399 شهر  تهران حدود 25 میلیون و 511 هزار تومان بوده که نسبت به فصل قبل، 22/6% و نسبت به فصل مشابه سال قبل 50/4% افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین قیمت فروش هر متر مربع زمین با حدود 55 میلیون تومان در منطقه‌ 3 تهران و کمترین قیمت مربوط به منطقه 20 با قیمت هرمترمربع حدود 6 میلیون و 900 هزار تومن بوده است.

همچنین بیشترین تغییر قیمت زمین نسبت به فصل بهار سال گذشته مربوط به منطقه 21 و کمترین تغییر قیمت مربوط به منطقه‌ 18 تهران می باشد.

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار کرد: متوسط قیمت فروش هر متر مربع زیر بنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاههای معاملات ملکی دربهار سال 1399 شهر  تهران حدود 18/8 میلیون تومان بوده که نسبت به فصل قبل و نسبت به فصل مشابه سال قبل  به ترتیب 22/8% و 43/8%  افزایش داشته است.

در بهار امسال هم بیشتر و کمترین قیمت فروش هر متر مربع زمین در شهر تهران بترتیب مربوط به منطقه یک با 39/3 میلیون تومان و منطقه‌ هجده تهران با 8/6  میلیون تومان بوده است. بیشترین رشد قیمت هر متر مربع زیر بنای مسکونی نسبت به بهار سال قبل مربوط به منطقه‌ی 19 و کمترین آن در منطقه‌ی 22 تهران بوده است.

همچنین متوسط مبلغ اجاره‌ ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه‌ پرداختی برای اجاره‌ یک مترمربع زیر بنای مسکونی  معامله شده از طریق بنگاههای معاملات ملکی دربهار سال 1399 شهر  تهران به حدود 56 میلیون تومان رسید که 9/8% بیشتر از فصل قبل و 38/4% بیش از بهار 1398 بود. مناطق یک و 19 تهران به ترتیب با 97/8 و 25/7 هزار تومان رکورد دار بیشترین و کمترین مبلغ اجاره در تهران بوده اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار مسکن بازار مسکن قیمت فروش هر متر مربوط به منطقه میلیون تومان نسبت به فصل متر مربع بهار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: ۷ بوستان در مناطق ۴، ۱۳، ۱۵، ۱۹، ۲۱ و ۲۲ که در مبادی ورودی تهران هستند، پیش بینی شده و شهرداری تهران تمام خدمات مورد نیاز مسافران را در این بوستان ها نصب کرده است.

امیر قاسمی افزود: همچنین از آنجایی که جنس مسافران در منطقه ۲۰ متفاوت است و بیشتر زائران برای زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به این منطقه مراجعه می‌کنند، تسهیلات بیشتری را در نظر گرفتیم، به گونه‌ای که با برخی مدارس صحبت کرده‌ایم تا اسکان مسافران در مدارس اسکان داده شوند.

دیگر خبرها

  • تردد نوروزی بیش از ۴۱ میلیون خودرو در تهران
  • تردد نوروزی بیش از ۴۱ میلیون خودرو در تهران/ آزادراه تهران - کرج دارای بیشترین تردد
  • آمار تلفات ناشی از تصادفات نوروزی استان تهران
  • اسکان نوروزی در ۷ بوستان پایتخت + آدرس
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • ثبات نسبی بازار طلا در روز رشد بهای طلای جهانی
  • هشدار جدی مدیریت بحران استان تهران به پایتخت‌نشینان
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید
  • ثبت هوای پاک در پایتخت