Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کریمی از اجرای ۲۵ عنوان برنامه همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار«محسن کریمی» ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان و هفته بسیج دانش آموزی در جمع خبرنگاران گفت: هفته بسیج دانش آموزی یا آور رشادت های دانش آموزانی است که تعلیم در جبهه های حق علیه باطل را بر خود واجب دیده و گام در مسیر حفظ ارزش ها نهادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا محدودیت های در برگزاری برنامه های حضوری ایجاد شده است، افزود: به همین دلیل تمرکز برنامه های هفته بسیج دانش آموزی عمدتا برنامه های محتوایی با محوریت فضای مجازی است.

 

وی با بیان اینکه که بیش از ۲۵ عنوان برنامه محتوایی برای این هفته در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: تعداد ۴۷۵ برنامه در دل این 25 عنوان برنامه برای اقشار مختلف به ویژه دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

 

این مقام مسئول مهمترین برنامه های این هفته را راه اندازی پویش گسترده « آمریکا باید از منطقه برود» دانست و بیان کرد: راه اندازی پویش گسترده «همه با هم مرگ بر امریکا»، امضاي طومار مجازي دانش آموزي، ایجاد کانال هاي شهرستانی راهیان نور مجازي، بیانیه ضد امریکایی مجامع علویون و فاطمیون، افتتاحیه و معرفی مسابقات سرود نغمه عشق، تولید محتواي کانال شاد سازمان بسیج دانش آموزي و برنامه هاي اختیاري از جمله برنامه های هفته بسیج دانش آموزي استان است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه پویش آمریکا باید از منطقه برود، خاطر نشان کرد: این پویش در فضاي مجازي و به صورت متمرکز برگزار خواهد شد که شیوه های ارسال آن ارسال به مدیریت کانال بسیج دانش آموزي استان مرکزي در پیام رسان شاد و ارسال به مدیر کانال دانش آموز بیست در پیام رسان ایتا به شناسه  @danesh_amoz_bist  است.

 

سردار کریمی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در این پویش دانش آموزان می توانند در بخش هاي متن نویسی با موضوع، چرا مرگ بر آمریکا؟، پیام به سربازان آمریکایی، نقاشی با موضوع استکبار ستیزي و ترسیم جنایات آمریکا شرکت کنند، ادامه داد: تولید نماهنگ با موضوع چرا مرگ بر امریکا، استکبار ستیزي و ویژگی هاي دانش آموز انقلابی، طراحی اینفو گرافی از بیانات حضرت امام خمینی( ره) و مقام معظم رهبري و یا به تصویر کشاندن جنایات آمریکا در منطقه، تهیه پادکست صوتی با صداي دانش آموز و قرائت بخشی از وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی از دیگر بخش های این پویش است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت دانش آموزان مراسم 13 آبان به شکل سال های گذشته برگزار نخواهد شد، گفت: در روز 13 آبان راس ساعت 9 صبح هر دانش آموز می تواند با تهیه فیلم از خود در فضاي عمومی مانند حیاط، محله و.... با صداي رسا مرگ بر آمریکا بگوید و در پویش همه با هم مرگ بر امریکا شرکت کند.

 

سردار کریمی اضافه کرد: در این پویش خلاقیت دانش آموزان مانند، درست کردن پرچم آمریکا و اسرائیل و آتش زدن آن ها(با رعایت مباحث ایمنی )، یا همراه کردن خانواده در این برنامه می تواند به امتیاز آنان بیفزاید و ارسال آثار این برنامه نیز مانند پویش آمریکا باید از منطقه برود خواهد بود.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی همچنین به امضای طومار مجازی دانش آموزان نیز اشاره کرد و گفت: امضاي طومار مجازي دانش آموزي سومین برنامه مهم در این هفته است که طومار مجازي دانش آموزي با شعار امریکاي جنایتکار باید از منطقه برود، بر بستر فضاي مجازي طراحی می شود و دانش آموزان با ثبت نام و نام خانوادگی خود، این طومار را امضا می کنند و آدرس اینترنتی این طومار در سایت و کانال دانش آموز بیست خواهد بود.

 

این مقام ارشد استان ایجاد کانال هاي شهرستانی راهیان نور مجازي را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این هفته دانست و بیان کرد: با توجه به تعطیلی سفرهاي راهیان نور دانش آموزي در سال جاري، هرحوزه در یکی از پیام رسان هاي داخلی یک کانال با نامی جذاب و با محتوایی مناسب برای سفر مجازی راهیان نور شامل معرفی مناطق، خاطرات شهداي بومی، روایتگري هاي دفاع مقدس براي دانش آموزان ایجاد می کنند که در این کانال برنامه ها و محتواهای مناسبی در راستای راهیان نور مجازی تولید و نشر می شود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار کریمی استان مرکزی اراک هفته بسیج دانش آموزی باید از منطقه برود عنوان برنامه استان مرکزی دانش آموزان راهیان نور دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، برنامه «بزن بریم روستا» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۵ از رادیو صبا پخش می‌شود.
معرفی جاذبه‌های گردشگری، فرهنگی و تولیدات و محصولات روستایی موضوع این برنامه است.
شبکه یک سیما پویش «کابوست منم» را برگزار می‌کند، در این پویش نوجوانان یک پیام تصویری خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ارسال می‌کنند.
نوجوانان علاقه مند می‌توانند پیام تصویری خود را به شمار ۰۹۱۰۸۹۹۴۲۹۲ در شبکه‌های اجتماعی بله، سروش پلاس، ایتا و روبیکا ارسال کنند.
مستند «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو پخش می‌شود.
این مجموعه با موضوع فرزند آوری که در هر قسمت  داستانی مستقل و متفاوت دارد، روایت‌های خانواده‌ها از روز‌های انتظار برای فرزند دار شدن است.
فیلم سینمایی  «هوانوردان» پنجشنبه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.
این فیلم محصول ۲۰۱۹  داستان یک دانشمند علم هوا شناسی و یک خلبان است که با هدف افزایش رکورد جهانی ارتفاع پرواز با هم همسفر می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • پویش دانش‌آموزی عطر اردیبهشت ۳ درکرمان آغازشد
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • اجرای ۲۷ برنامه فرهنگی همزمان با سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم
  • اجرای طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی»
  • آغاز پویش دانش‌آموزی «عطر اردیبهشت ۳ » در کرمان 
  • برگزاری جشنواره طرح‌های تربیتی بسیج دانش آموزی در بام ایران
  • اجرای بیش از ۳۵۰ برنامه شاخص همزمان با هفته سلامت در چهارمحال و بختیاری