Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات روسیه به منظور مهار شیوع کروناویروس تصمیم گرفتند تا استفاده از ماسک را مجدد اجباری کرده و زندگی شبانه شهری را محدود کنند.

به گزارش ایسنا، مقامات روسیه اعلام کردند: با توجه به ثبت رکورد مبتلایان در موج دوم شیوع بیماری کووید-۱۹ از روز چهارشنبه استفاده از ماسک در سراسر کشور اجباری می‌شود.

براساس این قانون مردم روسیه ملزم هستند در تمامی اماکن شلوغ از جمله وسایل حمل و نقل عمومی، تاکسی، پارکینگ خودرو و داخل آسانسور ماسک به صورت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فصل بهار مقامات روسیه استفاده از ماسک را در سراسر کشور اجباری کرده و محدودیت های دیگری را به منظور مهار بیماری اعمال کردند. در اواسط ماه جولای و با کاهش شدت شیوع بیماری این محدودیت ها در مسکو لغو شد اگرچه مقامات بهداشت و درمان به افراد در مورد استفاده از ماسک تاکید داشتند چرا که به پیشگیری از گسترش بیماری کمک می‌کند.

بر اساس محدودیت های جدید در روسیه، تمامی رستوران ها و دیگر مراکزی که تا ساعات پایانی روز فعالیت داشتند ملزم هستند در ساعات ۲۳ تا شش صبح فعالیت خود را تعطیل کنند.

به گزارش مسکوتایمز، اعمال محدودیت های جدید پس از آن مطرح شد که گزارش هایی از کمبود شدید تخت بیمارستانی، دارو و نیروی انسانی در سراسر روسیه و در بحبوحه موج دوم همه گیری کووید-۱۹ منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه مسکو کرونا در جهان کووید 19 کروناویروس ماسك استفاده از ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ثانیه‌ای ایلان ماسک؛ 656 دلار/ زندگی در خانه 50 هزار دلاری/ فراری از خیریه (فیلم)

ایلان ماسک میلیونر معروف جهان ثانیه ای 656 دلار در می‌آورد، به عبارتی روزی 54 میلیون دلار.

به گزارش عصرایران به نقل از اینسایدر نیوز، دارایی خالص ماسک حدود 200 میلیارد دلار ارزش دارد و از بازده و تولید اقتصادی 150 کشور جهان بیشتر است.

اما این مرد چگونه ثروتمند شده و این اقتصاد کلانش را چگونه خرج می کند؟

ماسک راه ثروت را از سال 1995 آغاز کرد و حالا خودروهای عجیب، خانه‌ای 50 هزار دلاری و جتی مدرن و مجهز دارد.

با اینکه از خیریه فراری است، اعلام کرده از راه سرمایه داری دوری می‌کند و بیشتر دارایی خود را می‌بخشد.

سازمان خیریه او به خاطر کمی بذل و بخشش‌ها براساس قوانین مالیاتی مجرم و متخلف شناخته شده و مورد بازرسی قرار گرفته است. سازمانی که مستقیما از سوی او برادرش اداره می شود.

نحوه درآمدها و خرج های ایلان ماسک را در این گزارش ببینید.

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • فایننشال تایمز: برنامه اروپا برای تشدید تحریم‌ ایران
  • چین تجهیزاتی با کاربرد نظامی به روسیه می فروشد
  • شکست تلاش آمریکا برای تشدید محدودیت‌های تراشه‌ای چین
  • تشدید اختلاف میان مقامات آمریکا پس از حمله ایران
  • خطرات پنهان رژیم غذایی فستینگ متناوب؛ ۸ ساعت گرسنگی، ۱۶ ساعت خطر؟
  • (ویدئو) درآمد ایلان ماسک: ۶۵۶ دلار در ثانیه
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • درآمد ثانیه‌ای ایلان ماسک؛ 656 دلار/ زندگی در خانه 50 هزار دلاری/ فراری از خیریه (فیلم)
  • هشدار برای بازارهای جهانی سوخت