Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: این‌روزها باید «کاهش فشار اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم» در دستور کار مسئولان و همه دستگاه‌ها باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای پایگاه بسیج عاشورا شرکت گاز کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهیدان اصلی‌ترین و گران‌بهاترین سرمایه وجودی خود یعنی جانشان را در راه حفاظت از میهن اسلامی فدا کردند و امنیت و آسایش کنونی را برایمان به ارمغان آوردند، بنابراین امروزه نیز مشکلات کشور با تاسی به راه شهدا برطرف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی «خوداتکایی و توجه به استعدادها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی» را تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی دانست و گفت: امروزه دشمنان نظام چون در حوزه نظامی و تحریم‌ها با شکست روبه‌رو بوده‌اند، به جنگ و عملیات‌های روانی و هجمه علیه فرهنگ و اعتقادات مردم روی آورده تا به اهداف شومشان برسند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه در این شرایط کنونی بصیرت، هوشیاری، حفظ وحدت و همراهی مسئولان و مردم کوبنده‌ترین پاسخ‌ها به دشمن خواهد بود، تصریح کرد: باید برای برون‌رفت از این اوضاع اقتصادی و حفظ اقتدار نظام، رفع مشکلات و بهبود معیشت مردم و پیروی از خون پاک شهدا در اولویت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه این‌روزها باید «کاهش فشار اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم» در دستور کار مسئولان و همه دستگاه‌ها باشد، خاطرنشان کرد: «ارزش‌گذاری، رضایتمندی و خدمت‌گزاری به مردم» دغدغه اصلی نظام است، بنابراین باید همه با هم با تمام توان در این راستا تلاش کرده تا دغدغه‌ها و نیازهای جامعه رفع شود.

سردار حسینی با بیان اینکه «توسعه، پیشرفت، حل مشکلات مردم، دستگیری فقرا و نیازمندان» جزو دیگر دغدغه‌های مسئولان نظام عنوان کرد و یادآور شد: باید امروزه همه مسئولان رسالت و وظیفه‌ خود یعنی خدمتگزاری و نوکری مردم را به‌نحو احسن انجام بدهند و در این راه شب و روز نشناسند.

فرمانده سپاه کردستان: با تمام قدرت حافظ خون شهدا هستیم/ نگاه به غرب جز خسارت چیزی به دنبال نخواهد داشتفرمانده سپاه کردستان: مسئولان پاسخگوی "مطالبه‌گری رسانه‌ها و مشکلات مردم" باشند

روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت کردستان به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد

احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: پایگاه بسیج عاشورا 324 عضو داشته که 156 نفر از آنان فعال و بقیه عادی و 78 نفر از کارکنان این شرکت عضو خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند.

وی گفت: پایگاه بسیج عاشورا هرساله برنامه‌های مختلفی از جمله اردوهای جهادی و میز خدمت در روستاهای محروم و ادارات سطح استان برگزار می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان در ادامه به تشریح ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده پرداخت و خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار و 334 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند بوده و امسال عملیات گازرسانی به 100 روستا دیگر برنامه‌ریزی شده که 41 روستای آن انجام شده و مابقی در حال اجرا است.

فعله‌گری با اعلام اینکه تا سال 1400 تمام روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت استان به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد، افزود: در مجموع 98 درصد جمعیت شهری و روستایی کردستان تحت پوشش گاز بوده و جزو استان‌های سبز محسوب می‌شویم.

در پایان این مراسم، از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای شرکت گاز استان کردستان با اهدای لوح تقدیر تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/481/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کردستان فرمانده سپاه شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود

به گزارش خبرنگار مهر، بابک سوری پیش از ظهر چهارشنبه در جمع فعالان ict کردستان که با حضور معاون وزیر ارتباطات در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار کرد: حدود ۶۰ شرکت استان از خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات است و شرکت‌هایی که در این زمینه کار می‌کنند باید بتوانند ماحصل دستاوردهای خود را به صنعت، عملیات و ورود محصولات فیزیکی در استان تزریق کنند.

وی بیان کرد: تولید نرم افزار در استان خوب است اما باید کارهای شرکت‌های فناوری اطلاعات در حوزه صنعت کاربرد خود را نشان دهد و به افزایش محصول و تولید خدمات منجر شود.

سوری خاطرنشان کرد: روزانه پیگیر بهبود فیزیکی زیرساخت‌های فیزیکی که بیشتر تأمین مکان است هستیم و تلاش خود را در این راستا بکار می بریم.

وی کمبود تسهیلات، حمایت مالی و سایر مشکلات مطرح شده توسط شرکت‌های فناوری اطلاعات در این جلسه را درست دانست و بیان کرد: باید شرکت‌ها نوآوری و خلاقیت به خرج دهند تا کارهای خلاقانه داشته باشند.

رئیس پارک علم و فناوری کردستان عنوان کرد: ماهیت نوآوری در کار شرکت‌های فناوری باید دنبال شود و فکرهای متفاوت ارائه شود تا شاهد پیشرفت این شرکت‌ها در استان باشیم.

سوری اضافه کرد: افزایش امکانات و کاهش مشکلات هدف ماست و پیگیر این موارد در استان هستیم.

کد خبر 6087574

دیگر خبرها

  • دولتمردان باید میزان تصدی‌گری خود در عرصه اقتصاد را کاهش دهند
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • نورآوری باید در شرکت‌های فناوری اطلاعات دنبال شود
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • سوق دادن سرمایه‌ها به بخش تولید با اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم/ فشار را از دوش تولید کنندگان بر داریم
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • توسعه پتروپالایشگاه‌ها بخشی از مشکلات حوزه انرژی را برطرف می‌کند