Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- امام جمعه بوشهر با تأکید بر توجه به آگاه‌سازی جامعه در عرصه مقابله با کرونا گفت: در این راستا تبدیل هر مسجد به قرارگاه بهداشت و مواسات در استان بوشهر مورد توجه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در جلسه مشورتی نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به  تاکیدات مقام معظم رهبری در مقابله با کرونا اظهار داشت: مردم انقلابی و جهادی استان بوشهر برای اجرای منویات مقام معظم رهبری در تخصص‌‌های گوناگون برای مقابله با کرونا آماده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه "از زمان شیوع بیماری کرونا، گروه‌های جهادی داوطلب طلاب در بیمارستان‌ها به کمک کادر بهداشت و درمان شتافتند" گفت: در این راستا مصلاهای جمعه استان در اختیار ستاد مبارزه با بیماری کرونا قرار گرفت و کانون اجرای برنامه مواسات و کمک‌های مومنانه شد.

وی، استان بوشهر را یکی از استان‌های موفق در مقابله با بیماری کرونا از نگاه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا دانست و خاطرنشان کرد: نیروهای انقلابی، گروه‌های جهادی متخصص و روحانیت استان بوشهر برای اجرای طرح‌های آموزشی و خدماتی در مقابله با کرونا سازماندهی شده است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به حل کمبودهای تجهیزات درمانی بیان کرد: مساعدت به مراکز درمانی و بیمارستانی در تامین تجهیزات، خدمات رسانی و امدادرسانی به خانواده‌های بیماران کرونایی امری مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، با تأکید بر توجه به راهکارهای پیشگیرانه برای مقابله با کرونا تصریح کرد: آگاه‌سازی جامعه از خطرات بیماری و ویروس کرونا امری مهم است که فعالیت‌های آموزشی و فرهنگ سازی با همکاری گروه‌های جهادی، صدا و سیما و مساجد مورد تاکید است.

امام جمعه بوشهر هر مسجد یک پایگاه سلامت و اطلاع رسانی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در این راستا تبدیل هر مسجد به قرارگاه بهداشت و مواسات برای آگاه سازی عمومی مورد توجه است.

صفایی بوشهری، استمرار رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: کمک به بیماران و خانواده آنان با مشارکت گروه‌های جهادی و طلاب ادامه داشته باشد.

میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تفریحگاه‌های استان بوشهر مطلوب نیست ضعف سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه سلامت استان بوشهر باید برطرف شود انتقاد امام جمعه بوشهر از رفتار ضدبشری رئیس‌جمهور فرانسه: کالاهای فرانسوی در کشورهای اسلامی تحریم شود

وی، با تأکید بر تامین تجهیزات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی با همکاری خیران و نیکوکاران گفت: به حل مشکلات و کمبودهای بیمارستان‌‌‌ها در راستای مقابله با کرونا با مشارکت و همکاری خیران و نیکوکاران توجه ویژه شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، یکی از آسیب‌های ویروس کرونا را بیماری روحی و روانی دانست و افزود: مشاوره به بیماران روحی و روانی به ویژه در قشر نوجوان و جوان یکی از ضروریات است.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولی فقیه در استان مقابله با کرونا امام جمعه بوشهر استان بوشهر گروه های جهادی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است

سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان گفت: نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است، بنابراین باید کارکرد فرهنگی، سیاسی و اجتماعی مساجد پررنگ‌تر شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین خیاط ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد نماز جمعه شهر سرایان به نقش مسجد به عنوان اولین پایگاه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و نظامی اسلام که با درایت پیامبر اکرم(ص) معین شد اشاره کرد و اظهار داشت: نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است و باید با برنامه‌ریزی رویکرد این پایگاه نسبت به سایر مباحث پررنگ‌تر شده و حکومت اسلامی را به سمت تمدن اسلامی سوق دهد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان، نماز جمعه را تبیین‌کننده سیاست‌های نظام اسلامی دانست و گفت: اگر نگاه فرهنگی داشته باشیم، حجم زیادی از آسیب‌های اجتماعی کاهش می‌یابد اما متاسفانه حوزه فرهنگی مظلوم واقع شده و حجم بیشتر اعتبارات به سمت پروژه‌های عمرانی می‌رود.

امام جمعه سرایان نیز در این دیدار، به سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و از آن به عنوان یکی از مفتضح‌ترین شکست‌های استکبار یاد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مرتضایی‌نیا، وضعیت برگزاری نماز جمعه در سه بخش شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و از وضعیت اعتباری ستاد نماز جمعه ابراز نگرانی کرد و از مسئولان خواستار چاره اندیشی در این زمینه شد.

وی ضمن تقدیر از ستاد نماز جمعه سرایان بیان کرد: جلسه ستاد در حوزه برادران و خواهران به صورت مستمر و هفتگی برگزار و برنامه‌ریزی برای امور فرهنگی انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان سرایان همچنین در جمع دستگاه‌های فرهنگی شهرستان نیز با اشاره به نامگذاری دهم خرداد ماه به عنوان روز "فرهنگ شهرستان سرایان" گفت: این مناسبت فرصتی مناسب برای بیان ظرفیت و پتانسیل فرهنگ غنی شهرستان در حوزه‌های متخلف از جمله فرهنگی، هنری، گردشگری، کشاورزی، صنایع دستی و هنری است.

خیاط، خواستار اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با هدف بزرگداشت هر چه بهتر این مناسبت شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان نیز در این جلسه گفت: آیین بزرگداشت روز فرهنگ شهرستان سرایان در دهم خرداد ماه برگزار و برنامه‌های متنوع فرهنگی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده است.

وحید فنودی، از برپایی نمایشگاه متشکل از غرفه‌های فرهنگی، هنری، کتاب، صنایع دستی، کشاورزی، مفاخر و مشاهیر، بازی‌های بومی و موسیقی محلی، شعر خوانی، سخنرانی، تجلیل از خدام مساجد به عنوان بخشی از برنامه‌های بزرگداشت روز فرهنگی در این شهرستان نام برد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود