Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- بیمارستان مستقل بیماران حاد تنفسی(کرونا) توسط مرکز بهداری غرب نیروی زمینی سپاه در کرمانشاه افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سعید امیری مسئول روابط عمومی نیروی زمینی سپاه استان کرمانشاه اظهار داشت: بیمارستان مستقل 27 تختخوابی بیماران حاد تنفسی در فضایی مستقل از بیمارستان امام حسین(ع) کرمانشاه امروز تجهیز و افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این بیمارستان از بعدازظهر امروز آماده پذیرش بیماران است عنوان کرد: برای هر تخت در این بیمارستان 70 میلیون تومان هزینه شده و در هر اتاق دو تخته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعبیه شده است.

مخالفت وزارت بهداشت با به‌کارگیری "درمان‌های طب سنتی" در بیمارستان‌های بیماران کرونامعاون دانشگاه علوم پزشکی قم: بیمارستان موظف به تأمین داروی بیمار کرونایی تا زمان بهبودی استظرفیت تخت‌های کرونا در مراکز بیمارستانی تأمین اجتماعی کرمانشاه تکمیل شد

امیری گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سپاه نقش خود را در کمک به مهار ویروس منحوس کرونا ایفا کند، بهداری نیروی زمینی سپاه با تجهیز و راه‌اندازی این بیمارستان مستقل گامی در راه سلامت هم‌استانی‌ها برداشته است.

انتهای پیام/832/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق باعث اقتدار و سربلندی ایران در دنیا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش عملیات غرورآفرین و عزت بخش «وعده صادق» را عملیاتی بی‌نظیر و مایه عزت و افتخار کشور دانست گفت: این عملیات که با هماهنگی و همکاری همه‌ی نیرو‌های نظامی انجام شد باعث سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در دنیا شد.

حجت الاسلام احمد مروی  با تأکید بر اینکه این عزت، سربلندی و پیروزی‌های ایران اسلامی از برکات اهل بیت (ع) و ولایت فقیه است افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون و به بهانه‌های مختلف ایران اسلامی را تحریم کردند تا ضعیف شود، اما بر خلاف میل و تصور دشمنان نه تنها ضعیف نشدیم بلکه به اعتراف خودشان، ایران اکنون قدرت اول منطقه است و اگر تصمیمی بخواهد در منطقه گرفته شود تا همراهی ایران نباشد آن تصمیم عملی نخواهد شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش در نیروی زمینی هم در این دیدار گفت: با تلاش همه نیرو‌های جان برکف امنیت پایدار در مرز‌های شرقی وجود دارد و هیچ ناامنی را در این مرز‌ها شاهد نیستیم.

امیررضا آذریان با اشاره به اینکه انسداد مرز در حال انجام است و ان شاالله تا سال آینده به اتمام خواهد رسید افزود: نیروی زمینی با تجهیز وسایل الکترونیکی، اپتیکالی و پهبادی همه مرز‌های شرقی را با دقت بالا رصد می‌کند و به هیچ متجاوزی اجازه تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • نیروی دریایی سپاه تمام تحرکات در خلیج‌ فارس را رصد می‌کند
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • همه پاسخ‌های سخت ایران
  • عملیات وعده صادق باعث اقتدار و سربلندی ایران در دنیا شد