Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@15:59:28 GMT

شراکت ستاره ایرانی با هافبک سابق آرسنال

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۷۲۸۷

شراکت ستاره ایرانی با هافبک سابق آرسنال

مهند علی که زننده یکی از گل‌های عراق در بازی مقابل ایران بود در هفته پنجم لیگ قطر دو بار برابر الغرافه موفق به گلزنی شد تا در کنار جاناتان مهاجم ساحل عاجی الغرافه و نام تای هی بازیکن کره‌ای السد با 5 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ ستارگان قرار بگیرد. مهاجم جوان تیم ملی عراق جانشین کریم انصاری‌فرد در السیلیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که نام هیچ بازیکن چهار گله‌ای در این جدول دیده نمی‌شود مهرداد محمدی بازیکن العربی با سه گل زده در رده دوم گلزنان برتر و  کنار سانتی کاسورلای اسپانیایی، یوهان بولی مهاجم الریان و محمد بن یطوی الجزایری بازیکن الوکره قرار گرفته است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: پرسپولیس فینال لیگ قهرمان آسیا مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی

آقای گل لیگ برتر به رقیبان سیتی در راه قهرمانی در لیگ برتر واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی با برتری ۵ بر یک برابر لوتون توانست به صورت موقت به صدر جدول رده بندی لیگ برتر راه یابد و اکنون منتظر نتیجه دیدارهای لیورپول و آرسنال برابر حریفانشان است.

به گزارش رسانه manchestereveningnews، ارلینگ هالند مهاجم سیتی در دقیقه ۷۶ پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد و بیستمین گل خود را در فصل جاری لیگ برتر به ثمر رساند. بر این اساس این بازیکن ۲۳ ساله نروژی به سومین بازیکن تاریخ لیگ تبدیل شد که در هر دو فصل اولین حضورش در لیگ برتر، حداقل ۲۰ گل به ثمر رسانده است.

پیش از این، اندی کول و رود فان نیستلروی مهاجم سابق یونایتد به این رکورد دست یافتند. 

مهاجم منچسترسیتی پس از پیروزی ۵ بر یک مقابل لوتون تاون در ورزشگاه اتحاد، به آرسنال و لیورپول هشدار داد. هالند بعد از پیروزی تیمش در این دیدار در شبکه احتماعی اش نوشت: به فشار بر رقیبان ادامه می‌دهیم.

منچسترسیتی دو بازی بزرگ در پیش روی خود دارد. این تیم ابتدا با رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازی دارد و در ادامه در نیمه نهایی جام حذفی مقابل چلسی در ورزشگاه ومبلی بازی خواهد کرد.

هم آرسنال و هم لیورپول این فرصت را دارند که امروز با برتری برابر حریفانشان جای سیتی را بگیرند. اگر توپچی‌ها در ورزشگاه امارات استون ویلا را شکست دهند صدرنشین لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقام گران‌قیمت پورتو از طارمی پیش از رفتن به اینتر
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • پیرس مورگان: کریستیانو رونالدو می‌توانست برای آرسنال در هر فصل بالای 25 گل بزند!
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • خنجر از خودی: ستاره سابق مانع قهرمانی آرسنال!
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • خبر عجیب در مورد هافبک استقلال؛ ماشاریپوف از حالا پول فصل آینده اش را می‌گیرد
  • برد سخت تیم آلمانی با درخشش ستاره ایرانی/ یخچالی بهترین بازیکن شد
  • پیام هالند به رقیبان سیتی در راه قهرمانی