Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بانک کارآفرین با هدف تکریم و قدردانی از کادر درمان و به منظور پاسداشت تلاش‌های جامعه پزشکی، جهت ارائه تسهیلات به افراد واجد شرایط، با بیمارستان ابن‌سینا تفاهمنامه امضا کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، بر اساس این گزارش، موضوع این تفاهمنامه اعطای تسهیلات به اشخاص معرفی شده از سوی بیمارستان ابن‌سینا در قالب تسهیلات جاری بانک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که افراد موردنظر باید دارای صلاحیت اعتباری بر اساس دستورالعمل‌های اعتباری بانک کارآفرین و بانک مرکزی باشند.
گفتنی است بانک کارآفرین با هدف پاسخگویی به نیازهای جامعه پزشکی و به منظور ارائه راه‌حل‌های نوین بانکی، پیش از این با بیمارستان‌های امام سجاد (ع) و کیان تفاهمنامه امضا کرده بود. ارائه تسهیلات در قالب طرح ارزش سلامت، اقدام به استقرار باجه‌های خدمات بانکی در بیمارستان‌ها و حضور مستمر در کنگره‌های علمی جامعه جراحان ایران، از دیگر اقدامات این بانک در این خصوص بوده است.
مشتریان محترم جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح می‌توانند با مرکز تماس این بانک به شماره 23350-021 تماس حاصل نمایند. همچنین شعبه صادقیه در خصوص این تفاهمنامه پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی

با توجه به شعار سال مبنی بر رشد تولید با مشارکت های مردمی یکی از  اقداماتی که نقش موثری در بهبود روند تولید مسکن در کشور دارد پرداخت تسهیلات است تسهیلاتی که بسیار ی از متقاضیان و سازندگان مسکن در کشور چشم انتظار دریافت آن هستندو در این بین برخی از بانک ها همکاری لازم را برای پرداخت تسهیلات مسکن انجام نمی دهند.

به گفته بسیار ی از کارشناسان و مسئولان در حال حاضر پرداخت تسهیلات ساخت از سوی بانک ها باید تقویت شود.با وجود تاکیدات بسیار زیاد رئیس جمهور مبنی بر پرداخت تسهیلات همچنان آمارها نشان می دهد که پرداخت تسهیلات از سوی بانک ها چندان پیشرفت و رشدی نداشته و همین امر حاکی از آن است که روند تولید و اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن با کندی روبرو شد.

اما در جدیدترین آمارهایی که از سوی عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن اعلام  شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، مجموعاً قرارداد تسهیلاتی نزدیک به ۴۵٠ هزار واحد مسکونی با مبلغی بیش از یک میلیون و ٨٠۶ هزار و ٢٢٨ میلیارد ریال توسط بانک مسکن منعقد شده است.

وی افزود: در سال گذشته سقف تسهیلات ساخت مسکن بانک برای هر واحد در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت ٧۵٠ میلیون تومان، سایر مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۶۵٠ میلیون تومان و سایر شهرها ۶٠٠ میلیون تومان بوده است.

وی  سیاست‌های اعتباری بانک را در حمایت از به‌کارگیری فناوری‌های نوین ساخت‌وساز و حمایت از سازندگان حرفه‌ای برای ساخت مسکن باکیفیت و استاندارد با تاکید بر معماری اصیل ایرانی اسلامی عنوان کرد و گفت: سقف تسهیلات در سال جاری به سازندگانی که از روش‌های نوین ساخت و فناوری استفاده می‌کنند در شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج، اهواز، بندرعباس، بوشهر، قم، ساری و رشت، مراکز استان‌ها و سایر شهرها به ترتیب یک میلیارد تومان، ٩٠٠ و ٨٠٠ میلیون تومان تعیین شده است که به مرور و متناسب با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها پرداخت می‌شود.

حسینی ادامه داد: تجربه کشورهای موفق در حوزه تولید انبوه مسکن، باکیفیت و استاندارد و مقاوم در برابر زلزله و حوادث غیرمترقبه توسط دانش‌بنیان‌ها نشان می‌دهد که شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان گروه‌های دارای فعالیت اقتصادی بر اساس معیارهای علمی و فناوری روز دنیا می‌توانند نقش فعال بخش خصوصی در هر نظام اقتصادی را به شدت برجسته و گسترده کنند و ازاین‌رو ریسک سرمایه‌گذاری در اقتصادهای مقاوم دانش‌بنیان به شدت پایین است.

در همین رابطه هم مالکی معاون وزیر راه وشهرسازی به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به آنکه امسال شعار سال مبنی بر رشد تولید با مشارکت های مردمی اعلام شده است تنها راه برای ورود بخش خصوصی و مردم به حوزه مسکن پرداخت تسهیلات ساخت و عرضه زمین است که در این زمینه امیدوار هستیم که همکاری دستگاه ها برای اجرایی شدن آن  افزایش پیدا کند.

وی افزود: تا به امروز بررسی ها نشان داده  است که پرداخت تسهیلات می تواند علاوه بر ورود مردم زمینه را برای تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • جهاد دانشگاهی و کارگروه مد و لباس تفاهمنامه امضا کردند
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • چرا امتیاز اعتباری مشتریان بانک‌ها کم می‌شود؟
  • مدیرعامل بانک ملی ایران با آیات عظام و مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد
  • ارائه تسهیلات برای زنان سرپرست خانوار