Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان بهرامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دوره از رقابت ها به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و  ورزش برگزار شد. 

وی افزود: ۵۰ اسکیت باز از کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها حضور داشته و در ۲ بخش مردان و زنان و سه رده سنی نونهالان،  نوجوانان و جوانان به مصاف یکدیگر رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رده سنی نونهالان بخش زنان بهار حسینی اول شد، رها دیبافر عنوان دوم را کسب  کرد و الیانا عنایی به مقام سوم دست یافت. 

بهرامی عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان بخش زنان آوا قاسمی اول شد، فاطیما محمودی عنوان دوم را کسب کرد و زهرا قرخلویی به مقام  سوم دست یافت. 

وی ابراز داشت: در رده سنی جوانان بخش زنان نگین فردیان اول شد، آرشیدا انصاری عنوان دوم را کسب کرد و مارال یوسفی به مقام سوم  دست یافت. 

رییس هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رده سنی نونهالان بخش مردان طاها سادات اول شد و ماهان هدایت زاده عنوان دوم را  کسب کرد. 

بهرامی اظهار داشت: در رده سنی نوجوانان بخش مردان عرشیا مدرسی اول شد، آرش جعفری عنوان دوم را کسب کرد و ایلیا حیدری به  مقام سوم دست یافت. 

وی افزود: در رده سنی جوانان بخش مردان کسری قیصری اول شد، پارسا نجفی عنوان دوم را کسب کرد و سجاد صالحی به مقام سوم  دست یافت. 

بهرامی بیان کرد: افراد برتر این رقابت ها از سوی هیأت اسکیت کهگیلویه و بویراحمد با اهدای لوح قهرمانی و هدایای ارزنده تجلیل شدند. 

۲۶ مهرماه تا دوم آبان ماه هر سال به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.  

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها روز تربیت بدنی و ورزش کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان اسکیت یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز تربیت بدنی و ورزش کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان اسکیت یاسوج روز تربیت بدنی و ورزش کهگیلویه وبویراحمد وزارت ورزش و جوانان اسکیت یاسوج اخبار کنکور عنوان دوم را کسب کهگیلویه و بویراحمد جوانان بخش رده سنی بخش مردان رقابت ها مقام سوم دست یافت اول شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد