Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جی اس ام، وان پلاس چند ماه پیش با معرفی وان پلاس نورد بالاخره پس از سال‌ها اولین موبایل میان‌رده خود را معرفی کرد. این شرکت حالا با معرفی دو محصول جدید از سری نورد قصد دارد جای پای خود را در بازار میان‌رده‌ها محکم‌تر کند. دو گوشی جدید این برند محصولاتی ضعیف‌تر هستند که با قیمتی مناسب‌تر به دست کاربران می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

OnePlus Nord N10 5G  

وان پلاس نورد N10 5G بالاترین شباهت را به میان‌رده قبلی این شرکت دارد. این دستگاه از پردازنده میان‌رده‌ای از شرکت کوآلکام استفاده می‌کند و نمایشگری ۹۰ هرتزی دارد. نورد N10 5G به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز است اما قیمت پایین‌تری دارد تا افراد بیشتری به آن دسترسی داشته باشند.

نمایشگر این گوشی پنلی ۶.۴۹ اینچی با رزولوشن +1080p است. این دستگاه نسبت به نورد اصلی یک تغییر مهم دارد و آن استفاده از پنل LCD است که پس از وان پلاس ۲ برای اولین بار از اولد استفاده نمی‌کند. در نتیجه حسگر اثر انگشت هم به قاب عقب منتقل شده است.

دوربین عقب نورد N10 در مقایسه با نورد قبلی کمی بهبود یافته و حالا یک سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۱۹ درجه‌ای، یک لنز ماکرو و یک سنسور تشخیص عمق دارد. در بخش سلفی هم تغییراتی به وجود آمده و حالا دوربینی ۱۶ مگاپیسکلی داخل یک حفره کوچک دیده می‌شود.

نورد N10 انرژی خود را از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند. قلب تپنده این دستگاه اسنپدراگون ۶۹۰ است که به اسنپدراگون 765G شباهت دارد. این تراشه دو هسته بزرگ کریو ۵۶۰ دارد و برای گرافیک از آدرنو 619L استفاده می‌کند. مودم X51 آن نیز از 5G زیر ۶ گیگاهرتز برخوردار است.

وان پلاس نورد N10 5G در مدل ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی با قیمت پایه ۳۳۰ یورو وارد بازار می‌شود. البته حافظه داخلی این دستگاه با کارت حافظه قابل ارتقاست، بنابراین نباید چندان نگران آن باشید.

OnePlus Nord N100  

وان پلاس نورد N100 موبایلی پایین‌رده با قیمت پایه ۱۸۰ یورویی است که در مدل ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی به فروش می‌رسد. البته حافظه این دستگاه هم با کارت حافظه microSD قابل ارتقاست. قلب تپنده N100 چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ است که با فرآیند تولید ۱۱ نانومتری ساخته شده و از آدرنو ۶۱۰ بهره می‌برد.

نورد N100 نمایشگری ۶.۵۲ اینچی از نوع LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسلی دارد. این تلفن هوشمند دارای بلندگوی استریو است و مثل برادرش از حسگر اثر انگشت فیزیکی استفاده می‌کند. وان پلاس در این دستگاه از باتری بزرگ‌تری با ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد ولی سرعت شارژ آن ۱۸ وات است.

نورد N100 در قاب عقب دوربینی اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دارد که همراه با یک لنز ماکرو و یک سنسور تشخیص عمق عرضه می‌شود. این دستگاه فاقد پشتیبانی از 5G است.

وان پلاس نورد N10 و N100 هر دو از پوسته OxygenOS 10.5 بهره می‌برند که مبتنی بر اندروید ۱۰ ساخته شده است. بازار اروپا از ماه آینده میلادی میزبان این دو محصول خواهد بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: وان پلاس گوشی هوشمند موبایل دوربین وان پلاس نورد N10 میان رده نورد N10 5G

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی

شاهوردی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی از تجهیز ۱۱ مرکز آموزش صنایع‌دستی در استان از محل اعتبارات ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۳ مرکز آموزش نیز در دست احداث و تکمیل است.

او افزود: هزار و ۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع‌دستی در خراسان جنوبی در سال ۱۴۰۲ بهره‌مند شده اند. 

شاهوردی اظهار کرد: پارسال هزار و ۱۰۰ نفر آموزش کوتاه‌مدت عمومی صنایع‌دستی را در رشته‌های مزیت‌دار استان از جمله حوله‌بافی، تراش سنگ، پخل‌بافی، خراطی سنتی، سوزن‌دوزی، گلیم بافی، پلاس بافی و سفال و سرامیک دیدند و ۱۸۰ نفر نیز در رشته‌های کوتاه‌مدت تخصصی از قبیل حوله بافی سنتی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی آموزش دیدند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی بیان کرد: طی این مدت ۱۵۰ صنعتگر استان موفق به اخذ درجه هنری و ۵ اثراستان در رشته‌های البسه محلی، پته‌دوزی، بافته‌های داری و رودوزی‌های الحاقی موفق به ثبت در فهرست آثار فاخر صنایع‌دستی کشور شدند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • داروهایی که حافظه را ضعیف میکند
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت ارزان‌ترین سواری ایرانخودرو در بازار
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا در مرز حساس قیمتی قرار گرفت
  • شارژر بی‌سیم Anker با چه قیمتی به فروش می‌رسد؟
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • بانک رفاه کارگران دستگاه برتر در پیشبرد برنامه‌های تحولی معرفی شد
  • مقاله استاد دانشگاه شریف در معتبرترین مجله انجمن فیزیک آمریکا منتشر شد
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • دولت به جای مداخله قیمتی در بازار ارز مداخله مقداری کند