Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی استان یزد با بیان اینکه بانک شهر با حمایت از پروژهای عمرانی و فرهنگی توانسته باعث تحول و ارتقاء در عملکرد مدیریت شهرها شود، تاکید کرد: معتقدم مدیران شهری با استفاده از ظرفیت های این بانک خواهند توانست معضلات و مشکلات شهرها را برطرف کنند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی، سیدمحمود میرابوالقاسمی با اشاره به اینکه امروز نقش بانک شهر درپیشرفت پروژه های مهم و حساس شهری در کلان شهرها ملموس است، گفت: قطعا با حمایت‌های بانکی تخصصی در حوزه شهری که آشنا به نیازهای این حوزه است خواهیم توانست در جلب رضایت شهروندان قدم های تاثیرگذار تری برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میرابوالقاسمی تصریح کرد: بانک شهر با ارائه خدمات به موقع و مناسب در حوزه بانکداری الکترونیکی توانسته در افزایش رضایتمندی عمومی از عملکرد مدیریت شهری و کاهش مشکلاتی همانند آلودگی هوا و کاهش تراقیک نقش آفرینی کند.
وی با اشاره به شناخت مدیران بانک شهر از نیازهای مدیریت شهری و شهروندان،ادامه داد: وجود نیروی انسانی متخصص، باتجربه و فنی در بانک شهر باعث شده تا این بانک بتواند ضمن ارائه خدمات جدید براساس استانداردهای روز دنیا در راستای افزایش رضایتمندی شهروندان از خدمات بانکی نیز گام بردارد.
رئیس شورای اسلامی استان یزد بیان داشت: نوع خدمات، نحوه فعالیت و تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیران و نیروی انسانی در بانک شهر باعث شده تا شهروندان اعتماد بیشتری به این بانک در مقایسه با سایر بانک ها و مؤسسات مالی و اعتباری داشته باشند.
میرابوالقاسمی در پایان گفت: افزایش همکاری فعالان مدیریت شهری در شوراهای اسلامی و شهرداری ها و گسترش فعالیت این بانک به سایر شهرهای استان ها می تواند ضمن افزایش منابع مالی بانک شهر در توسعه همزمان شهرهای کشور تأثیرگذار باشد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، گفت: شاهد تغییر و تحول در شهر کاشان هستیم و در سال جاری ۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان به بهره‎‌‌برداری می‌‎رسد. - اخبار استانها -

 گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، محمدمهدی فردوسی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌‎های شهرداری کاشان، کاشان را اولین شهر در سفر کاری خود عنوان کرد و اظهار داشت: کاشان به عنوان اولین مقصد سفر کاری در مسئولیت جدید انتخاب شد.

وی ضمن اشاره به بررسی دغدغه‌ها و ظرفیت‌های شهرهای شهرستان کاشان، افزود: در نشستی با شهرداران هفت شهر شهرستان کاشان، شنونده مشکلات و چالش‌‌های آنان بودیم و سعی می‌‎‌کنیم بر اساس ظرفیت‌های موجود در استان و کشور این دغدغه‌‎‎ها را به صورت موثر پیگیری کنیم.

وی همچنین با اشاره به بازدید از پروژه‌های شهری کاشان، خاطرنشان کرد: شهرداری کاشان با تعریف و اجرای 75 پروژه کوچک و بزرگ به ارزش بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد تومان که در قالب بودجه سال 1403 عملیاتی می‌‎شود، تلاش ارزشمندی را در این زمینه به‌کار گرفته است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان، تصریح کرد: پروژه‌هایی نظیر محور علوی، بهسازی میادین، احداث بلوارها و مسیرهای دسترسی جدید، آسفالت گسترده معابر، احداث پروژه‎‌های عمرانی جدید، اجرای سامانه‌های پایش تصویری و غیره از جمله اقدامات مدیریت شهری طی سال جاری است.

فردوسی ضمن اشاره به پروژه‌های شهری در انتظار تکمیل کاشان تاکید کرد: خوشبختانه پروژه‌هایی که سال‌‎ها در انتظار تکمیل قرار دارند، در دستور کار مدیریت شهری برای افتتاح و بهره‌‎برداری قرار گرفته‌‎اند که اتفاق ارزنده‌‎ای محسوب می‌‎شود.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • دستگاه‌ها در پیشبرد اهداف با فرمانداران تعامل کنند
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • تحول در گردشگری اشتهارد با پیشبرد پروژه‌های این حوزه در شهرستان
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • توسعه شهری ارومیه در وضعیت مطلوبی قرار ندارد