Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، رضا اخوان روز سه شنبه در نشست خبری مجازی افزود: منطقه چهار شهرداری اصفهان دارای ۱۷ محله بومی و سنتی است که درصدد آسیب شناسی، رصد نیازها، نیازسنجی و امکان سنجی این منطقه هستیم تا اقدامات عمرانی را  بر این اساس پیش ببریم.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان تصریح کرد: در راستای برنامه بودجه شهرداری اصفهان و شهرداری منطقه چهار نسبت به توزیع عادلانه پروژه‌های عمرانی اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخوان با اشاره به حدود هزار هکتار از فضای سبز شهری این منطقه ، اظهارکرد: برای احداث، توسعه و نگهداری این فضای سبز با توجه به شرایط خاص خشکسالی در سال‌های گذشته و تامین آب مورد نیاز تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: مولفه اصلی نگهداری فضای سبز، آبرسانی در حوزه‌های مختلف بوده که طی سه سال گذشته با بهره برداری از پساب جنوب و احداث تصفیه خانه و پمپاژ پساب حدود هفت هزار و ۵۰۰ هکتار مساحت منطقه با لوله گذاری و تاسیسات آبرسانی قطره‌ای آبیاری می‌شود.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان ادامه داد: حدود ۷۰ درصد از تجهیزات و تاسیسات آبرسانی قطره‌ای این منطقه با توجه به گذر زمان دچار فرسودگی شده بود که در سه سال گذشته ۴۰ درصد آن نوسازی شد.

وی گفت: مجموع هزینه‌های حوزه خدمات شهری برای نگهداری و توسعه فضای سبز در سه سال گذشته بیش از ۳۸ میلیارد تومان بوده است.

اخوان بیان کرد: از برنامه‌های اصلی این منطقه اتمام پروژه‌های نیمه تمام است که متاسفانه در سال‌های گذشته باقی مانده زیرا اهتمام مدیریت شهری اصفهان بر اجرا و اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

وی تصریح کرد: پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان به عنوان مرکز فعالیت اقتصادی اصفهان در محدوده منطقه چهار شهرداری در حال احداث است که اواسط ماه جاری به بهره برداری می‌رسد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان ادامه داد: آزادسازی و احداث دسترسی نمایشگاه بین المللی از تقاطع روشن دشت تا نمایشگاه و خروجی آن تا تقاطع رضوان در حدود ۷۴ هزار مترمربع آزادسازی و احداث خیابان و دسترسی در حال انجام است.

منطقه چهار شهرداری اصفهان یکی از نقاط راهبردی  شهر به شمار می‌رود و هفت و ۵۰۰ هکتار مساحت دارد.

در شهر اصفهان افزون بر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زندگی می‌کنند.

همچنین این خطه دارای ۱۵ منطقه شهری، هفت هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی مسکونی، ۷۰۰ هزار خانه، حدود ۳۶۰ هکتار اراضی آموزشی ۵۰ هکتار پارکینگ، یکهزار و ۱۰۰ هکتار فضای عمومی و ۳۰۰ هکتار باغ داخل محدوده شهری است.

برچسب‌ها شهرداری اصفهان اصفهان برنامه توسعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان اصفهان برنامه توسعه شهرداری اصفهان اصفهان برنامه توسعه اخبار کنکور منطقه چهار شهرداری اصفهان فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر شهرداری منطقه ۱۵ اصفهان با اشاره به اینکه منطقه اندوان به تازگی به عنوان شهر تحت پوشش شهرداری قرار گرفته است، گفت: با برطرف شدن پوسیدگی لوله‌های آب این منطقه پیش بینی می‌شود، آسفالت محله‌های اندوان تا نیمه اول امسال در دستور کار قرار گیرد.
هوشنگ نظری پور افزود: همچنین به همت یکی از خیران حدود ۴ هزار متر مربع زمین به فضای سبز این منطقه واگذار شده که درصورت کسب مجوز‌های لازم اجرای این طرح آغاز می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • آسفالت محله های اندوان خوراسگان تا نیمه اول امسال
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • توزیع بیش از ۴۴ هزار بسته نوسازی بافت‌های فرسوده در ۲۶۱ محله کشور
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود
  • ۱۶ هزار و ۹۶۶ هکتار بافت ناکارآمد در استان خراسان رضوی شناسایی شد
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان