Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه ای میان سرپرست و دبیرکل فدراسیون با اعضای ستاد کرونا در فوتبال برگزار شد.

نشستی بین سرپرست و دبیرکل فدراسیون با اعضای ستاد کرونا در فوتبال برگزار شد.

به گزارش طرفداری، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون با تقدیر از تلاش و مساعی همه جانبه اعضای ستاد کرونا در فوتبال گفت:

خوشبختانه فوتبال در مسیر بازگشت رقابت‌های ورزشی در سطح کل کشور در میان فدراسیون‌ها صف‌شکن بود و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی شاهد برگزاری رقابت‌های مختلف باشگاهی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که با تلاش شبانه‌روزی رنگ عملیاتی به خود گرفت و در حالی که تصورش سخت بود اما در هنگام شیوع ویروس کرونا با همراهی صمیمانه باشگاه‌ها، هیات‌های فوتبال، ادارات کل ورزش و جوانان، ستاد مقابله با کرونا در ورزش و سایر مراجع ذیربط ۷۳ مسابقه در لیگ برتر، چهار بازی در جام حذفی ،۷۳ مسابقه لیگ یک، ۶۹ بازی در لیگ دو ،۸۰ بازی در لیگ سه و ۵۴ مسابقه در لیگ برتر فوتبال ساحلی به انجام رسید تا در مقوله مدیریت بحران حدنصاب جالب توجهی به ثبت برسد. تداوم این مسیر در حوزه‌های مختلف دوره‌های تئوری آموزشی، داوران، مربیان و رسانه، تیم‌های ملی، لیگ‌ها، مدارس فوتبال و ....جزو برنامه‌های اصلی ستاد نیز بوده و خواهد بود.

در ادامه، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال هم با اشاره به تدوین آیین‌نامه برگزاری مسابقات با توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی تدوین شده توسط مراجع ذیصلاح و ستاد مبارزه با کرونا در فوتبال گفت:

باعث خوشحالی و مباهات است که مطابق گزارش‌های دریافتی در کلیه رقابت‌های لیگ‌های مختلف پروتکل‌های بهداشتی به بهترین شکل انجام شد. این موضوع در سایه تلاش خانواده فوتبال رقم خورد و نشان داد که این مجموعه بزرگ در سایه همدلی می‌توانند شور و نشاط و هیجان را در این ایام سخت به منازل مردم بیاورند.

بهاروند افزود:

تلاش همگانی می‌بایست بر این باشد که  با بهره‌مندی تام و تمام از تجارب ارزشمند و ذی قیمت گذشته بتوانیم مسیر ماه‌های اخیر را در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی با قوت بیشتر در همه سطوح ادامه دهیم. به اعضای محترم ستاد کرونا در فوتبال خدا قوت می‌گویم و امیدوارم با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف احتمالی باشیم.

در ادامه این نشست اعضای ستاد کرونا در فوتبال به بیان دیدگاه‌های خود درباره مسیر طی شده در فصل اخیر رقابت‌های باشگاهی و همچنین ارائه برنامه‌ها جهت رعایت شیوه‌نامه‌ها در فصل جدید پرداختند.

در پایان، لوح تقدیری از سوی سرپرست و دبیرکل فدراسیون به پاس زحمات اعضای ستاد کرونا در فوتبال به آنان اهدا شد.

گفتنی است، در خاتمه جلسه از ارائه طریق و مساعدت‌های ویژه وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون پزشکی ورزشی نیز تشکر و قدردانی به عمل آمد.

 

همچنین بخوانید:

برنامه جدید هفته اول لیگ برتر بیستم اعلام شد

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اعضای ستاد کرونا در فوتبال دبیرکل فدراسیون نامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند

به گزارش "ورزش‌ سه"، هشتمین اردوی اماده سازی تیم ملی دانشجویان ایران جهت شرکت در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی (به میزبانی ایران) و قهرمانی دانشگاه‌های آسیا (به میزبانی چین) از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه لغایت جمعه ۷ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌گردد. 

بازیکنان دعوت شده گروه نخست ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت می‌بایست در استادیوم ۲۰ هزار نفری دانشگاه علم و صنعت حضور یافته و خود را به کادر فنی تیم ملی دانشجویان معرفی نمایند.

بازیکنان دعوت شده گروه دو‌ نیز می‌بایست ساعت ۱۵:۰۰ روز پنجشنبه ۶ام اردیبهشت ماه در محل اردو حضور یافته و خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

لازم به ذکر است سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان امیدرضا روانخواه است و  اکبر بختیاری،  احسان وجدی، امید بیضاوی، کرامت صفرپور و علی گرزی اعضای کادر فنی تیم ملی دانشجویان را تشکیل می‌دهند.

بازیکنان گروه نخست
۱. عرفان اسفندیاری
۲. امیر حسین آسیابان پور
۳. مهرشاد اسدی
۴. پارسا بقالیان زاده
۵. علی تهامی
۶. فیاض میردورقی 
۷. محمد مهدی زارع
۸. علی بهرامی
۹. مهدی صمدایی
۱۰. علی خدایی
۱۱. علی رحیمی
۱۲. علی اکبر رنجبر
۱۳. مصطفی جوادیان
۱۴. عرفان گلشنی
۱۵. میثم رضائی کیا
۱۶. سید پویا مختاری
۱۷. همایون افتخاری
۱۸. علی اصغر هوشمند
۱۹. محمد حسین صادقی
۲۰. علیرضا خدابخشی
۲۱. مهدی یوسفی
۲۲. نوید کومار
۲۳. محمد حسین محمدیان
۲۴. عرفان جمشیدی
۲۵. آریا پارسا راد
۲۶. حسام صفی زاده
۲۷. ساسان حسینی
۲۸. محمد طاهر امینی
۲۹. رضا مستعلی پور 
۳۰. میلاد تقیان

بازیکنان گروه دوم
۱. محمد متین محتشم راد
۲. محمد مهدی حمیدی
۳. محمد جواد کیا
۴. ماهان  نجفی
۵. ارسلان آزادی
۶. عماد کلهر
۷. دانیال آذر پیرا
۸. امیر محمد گلزاری 
۹. آرمان میردورقی
۱۰. علیرضا تقدیری
۱۱. رضا نعامی
۱۲. علی بشیری
۱۳. محمد حسین تیموری
۱۴. عرفان نوابی فر
۱۵. حسین پیغمبر زاده
۱۶. حسین رنجبر
۱۷. مهدی دین محمدی
۱۸. ارشیا عباسی
۱۹. امیرعباس بیات
۲۰. اشکان آقازاده نودهی
۲۱. محمود صالحی
۲۲. محمد حمیدی مقدم

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • زندگی دوباره ۴ بیمار با اهدای عضو در مشهد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • برخی تیم‌ها گل‌های عجیب می‌خورند!
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • روانخواه 52 بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخواند