Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد مظلومی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از این تعداد مبتلا، ۱۴۱ نفر مربوط به مهرماه و ۱۴ نفر مربوط به آبان ماه است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر عنوان کرد: به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حضور در مراسمات، باعث شده که این شهرستان در وضعیت قرمز قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: در راستای مقابله با کرونا در یک ماه گذشته ۲۶۰ مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان، از مراکز تهیه و توزیع عرضه و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظلومی افزود: در راستای برخورد با متخلفان، تعداد ۱۳۵ مورد از صنوف مختلف به خصوص آرایشگاه‌ها سطح شهرستان پلمب و تعداد ۲۰ آرایشگاه متخلف نیز برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دره شهر افزود: برابر مصوبه ستاد مبارزه با کرونا هرگونه اعلامیه ترحیم و تسلیت در سطح شهرستان، سایت‌های خبری، کانال‌ها و گروهای تلگرامی ممنوع و پیگیرد قضائی دارد.

کد خبر 5057540

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ایلام شهرستان آبدانان دره شهر ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه درباره احداث بیمارستان دامغان گفت: وزارت بهداشت پیگیر مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری به استان سمنان است و احداث بیمارستان نیز پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

داود منظور در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در دامغان، اظهار داشت: همکاران در وزارت بهداشت پیگیر هستند مصوبات دور اول در احداث بیمارستان‌های جدید بوده و قطعاً بیمارستان دامغان جزو این موارد است.

وی افزود: در این زمینه مقدمات آن فراهم شده و تخصیص زمین انجام شده است و امیدواریم امسال هم اعتبارت خوبی تخصیص یابد که با سرعت انجام شود.

رئیس سازمان برنامه‌وبودجه خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان هر تخت 10 میلیارد تومان هزینه دارد و چون 960 تختخوابی طراحی‌شده است باید متناسب با آن حداقل 960 میلیارد تومان تخصیص یابد.

منظور گفت: ما هم تلاش می‌کنیم از محل منابع تخصیصی که برای وزارت بهداشت است این اعتبار را تأمین کنیم.

انتهای پیام/361/.

دیگر خبرها

  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • معدوم‌سازی ۲ تن مواد غذایی فاسد در اردستان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد