Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: تقاطع بزرگراه‌های شهید یارجانی (نواب) و شهید تندگویان را یکی از نقاط پر تقاضای سفر در پهنه جنوبی شهر تهران دانست. این منطقه از یک سو به دلیل قرار گرفتن در کریدور سفرهای ورودی از استان‌های جنوبی کشور و از سوی دیگر به دلیل واقع شدن در مسیر حرم مطهر امام خمینی (ره)، بهشت زهرا (س) و نیز نزدیکی به پایانه مسافربری جنوب پایتخت همواره با حجم قابل توجهی از ترافیک عبوری و محلی مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وضعیت موجود تقاطع بزرگراه‌های شهید یارجانی و شهید تندگویان با پس زدگی ترافیک در محل تقاطع به ویژه در ساعات اوج تردد همراه است، یادآور شد: وضعیت یادشده همواره تأثیری مستقیم بر جریان ترافیک میدان بهمن گذاشته و علاوه بر افزایش مصرف سوخت، زمان سفرهای درون شهری را افزایش می‌دهد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طرح تقاطع غیر همسطح بزرگراه‌های شهید یارجانی و شهید تندگویان را شامل یک مسیر زیرگذر در امتداد باند شرق به غرب بزرگراه شهید تندگویان و یک پل چپ‌گرد برای برقراری گردش ترافیکی شمال به شرق در محل تقاطع دانست و عنوان کرد: غیر همسطح سازی تقاطع بزرگراه‌های شهید یارجانی و شهید تندگویان ضمن کاهش گردش‌های اضافی، بار ترافیک ورودی به میدان بهمن و بزرگراه آزادگان را کاهش داده و ضمن توزیع متناسب ترافیک عبوری، بر بهبود رفت و آمدهای محلی نیز اثرگذار است.

کد خبر 5057690

منبع: مهر

کلیدواژه: صفا صبوری دیلمی شهرداری تهران پیروز حناچی تندگویان بزرگراه شهید نواب صفوی هفته ناجا شورای شهر تهران ویروس کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش پلیس راهور قوه قضاییه شبکه شاد نیروی انتظامی آلودگی هوا گردشگری آیت الله سید ابراهیم رئیسی وضعیت راهها سردار حسین اشتری شهید تندگویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست

                                                                                                به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ بهرام‌نیا در بازدید از طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد واقع در مسیر ایلام - مهران با تاکید بر تسریع در تکمیل طرح ، اظهار داشت: طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد طبق زمانبندی تعیین شده تکمیل شود.   وی افزود: طبق زمانبندی ساز‌های بتونی و عملیات خاکریز این طرح تا قبل از اربعین انجام می‌شود.   بهرام‌نیا ادامه داد: برای این طرح تا بهره‌برداری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه شاخه غربی یادگار امام(ره)/ امسال ۲۵ تقاطع در تهران به بهره برداری می‌رسد
  • گلایه مردم از ساخت تقاطع های غیرهمسطح در رشت
  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بندهای ۲ بلوار شهر ایلام
  • آغاز عملیات بهسازی و ترمیم سیلبند‌های بلوار صنایع و شهید تندگویان