Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز- مهرداد یاراحمدی؛ در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا و در چهارچوب هفته دوم این رقابت‌ها تیم‌های چهار گروه اول امروز سه شنبه از ساعت ۲۱:۱۵ و ۲۳:۳۰ دقیقه برابر یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

بایرن‌مونیخ، اتلتیکومادرید، رئال‌مادرید، اینتر، منچسترسیتی و لیورپول از جمله تیم‌هایی هستند که امشب به میدان خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه A

لوکوموتیو مسکو _ بایرن مونیخ

شاگردان فلیک هفته اول لیگ قهرمانان اروپا را با بردی پر گل شروع کردند و موفق شدند شاگردان سیمئونه را با چهار گل مغلوب کنند. بایرن مدعی در ادامه امشب میهمان تیم لوکوموتیو مسکو خواهد بود این دیدار ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در ورزشگاه RZD آرنا برگزار خواهد شد. بایرن در پنج بازی گذشته خود باختی نداشته است و بیست بار دروازه حریفان خود را باز کرده است و تنها چهار گل دریافت کرده است که این نشان از شب سخت تیم روسی خواهد داشت. در مقابل تیم لوکوموتیو در پنج دیدار گذشته خود سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست داشته است، هفت گل زده و پنج گل خورده حاصل کار شاگردان نکوویچ بوده است. ایستوان کواش رومانیایی قضاوت این بازی حساس را به عهده خواهد داشت.

اتلتیکو مادرید _ سالزبورگ

شاگردان دیگو سیمئونه در دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه متروپولیتانو میزبان تیم اتریشی سالزبورگ خواهد بود. اتلتیکو دیدار قبلی خود را با چهار گل به تیم بایرن مونیخ واگذار کرده است و در مقابل سالزبورگ برابر تیم لوکوموتیو به تساوی دو بر دو رسیده است. در تیم اتلتیکو دیگو کوستا، شیمه ورسالیکو، سائول نیگز، یانیک کاراسکو به دلیل مصدومیت نمی‌توانند به میدان بروند ‌و در تیم سالزبورگ برنده تنها مصدوم است. قضاوت این دیدار را اوویدو هاتگان از رومانی به عهده خواهد داشت.

گروه B

شاختار دونتسک _ اینتر میلان

شاختار تیم شگفتی‌ساز این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان در اولین بازی خود موفق شد تیم رئال مادرید را با نتیجه سه بر دو از پیش رو بردارد. شاگردان کاسترو در دومین دیدار خود به مصاف تیم قدرتمند میلان خواهد رفت این دیدار در ورزشگاه NSC المپیسکی شهر شاختار برگزار خواهد شد. تیم میزبان در پنج دیدار گذشته خود سه برد و دو تساوی کسب کرده است و میلان با کونته موفق به کسب دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست شده است. قضاوت این دیدار بر عهده گئورگی کاباکوف از بلغارستان خواهد بود.

مونشن گلادباخ _ رئال مادرید

شاگردان زیزو مسابقات خود در لیگ قهرمانان اروپا را با شکست برابر شاختار آغاز کردند، کهکشانی‌ها که در لیگ اسپانیا نتایج خوبی نگرفته بودند با باخت برابر شاختار انتقادهای زیادی را متحمل شده بودند اما با بردی که در ال کلاسیکو به دست آورده اند حالا انتظار بردی خود برابر تیم آلمانی را خواهند داشت. زین الدین زیدان در این دیدار دنی کارواخال، آلوارو اودریوزولا، ناچو و مارتین اودگارد را در اختیار نخواهد داشت.

گروه C

پورتو _ المپیاکوس

یاران مهدی طارمی در تیم پورتو دیدار اول خود در لیگ قهرمانان اروپا را با شکست سه بر یک برابر منچستر سیتی به پایان رساندند و تیم در دیداری نزدیک موفق شد یک بر صفر مارسی را پشت سر بگذارد. این دیدار در ورزشگاه دراگائو شهر پورتو برگزار خواهد شد و قضاوت آن نیز بر عهده دانیل شیبرت از آلمان است. باید دید مهدی طارمی لژیونر و ملی پوش ایرانی در این دیدار به میدان خواهد رفت یا مثل دیدار قبل در لیست تیم پورتو حضور نخواهد داشت.

مارسی _ منچستر سیتی

مارسی فرانسه دیدار اول خود در لیگ قهرمانان را با یو گل به تیم پورتو واگذار کرد تا شرایط تیم فرانسوی تعریف زیادی نداشته باشد. شاگردان گواردیولا نیز با نتیجه سه بر یک پورتو را پشت سر گذاشت این دیدار حساس در شهر مارسی کشور فرانسه برگزار خواهد شد و تیم اندره بوآس در ورزشگاه ولودروم میزبان گواردیولا و شاگردانش خواهد بود. از نکات شنیدنی این دیدار این است که مارسی در 10 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده است و منچسترسیتی در 10 بازی از 11 بازی آخر در لیگ قهرمانان اروپا شکستی را تجربه نکرده است.

گروه D

آتالانتا _ آژاکس

آتالانتا موفق به برد پر گل چهار بر صفر برابر حریف دانمارکی خود شد و توانست در گروهی که لیورپول مدعی حضور دارد هفته اول در صدر جدول گروه دی رقابت ها قرار بگیرد و آژاکس نیز با یک گل از حریف انگلیسی خود شکست خورد. آژاکس تاکنون چهل و هفت دیدار با تیم های ایتالیایی انجام داده است که ۱۴ برد، ۱۷ تساوی و ۱۶ شکست برای این تیم به ثبت رسیده است، آتالانتا یازدهمین تیم ایتالیایی است که برابر آژاکس به میدان خواهد رفت. قضاوت این دیدار با دامیر اسکومینا از اسلوونی است که به نظر نمی رسد مشکلی برای این بازی داشته باشد.

لیورپول _ میدیولن

لیورپول در آنفیلد ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم نه چندان مطرح میدیولن دانمارک خواهد بود. تیم کلوپ دیدار قبلی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است و با یک گل برابر آژاکس به پیروزی رسید و به دنبال دومین پیروزی متولی خود است. از طرفی تیم دانمارکی برای این که ثابت کند در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان زنگ تفریح سایر هم گروهی های خود نخواهد بود به شدت نیاز به کسب امتیاز در این دیدار خواهد داشت. قضاوت این دیدار بر عهده پاول راشکوفسکی از لهستان خواهد بود.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1078803 برچسب‌ها لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ اتلتیکومادرید

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ اتلتیکومادرید خود در لیگ قهرمانان اروپا قضاوت این دیدار برگزار خواهد شد بایرن مونیخ رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبرانقلاب: شعر فارسی در جنگ رسانه ای، کم‌نظیر و قدرتمند است

حضرت آیت الله خامنه ای وارد کردن بیش از پیش اشعار در کتاب‌های درسی به عنوان بخشی از ابزار انتقال تمدن، فرهنگ و معارف را وظیفه وزارت آموزش و پرورش برشمردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته در شب ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ و ادب فارسی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار 40 نفر از شاعران جوان و پیشکسوت سروده‌های خود را در موضوعات مختلف دینی، اجتماعی و سیاسی قرائت کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بعد از شعرخوانی شاعران، با ابراز خرسندی از استمرار پیشرفت و رو به اوج بودن شعر فارسی، شعر را رسانه‌ای مهم و تأثیرگذار در دوران جنگ رسانه‌ای خواندند و گفتند: در این عرصه باید از میراث کم‌نظیر شعر و ادب فارسی به عنوان رسانه‌ای قدرتمند و اثرگذار و نافذ به بهترین وجه استفاده شود و پیام‌های دینی، تمدنی، ایرانی‌گری و ایستادگی و شجاعت به افکار عمومی دنیا منتقل شود.

رهبر انقلاب اسلامی افزودند: البته شرط اثرگذاری رسانه‌ی شعر، هنری بودن آن است و هنری بودن نیز منوط به «الفاظ محکم و استوار»، «مضمون‌یابی» و «کیفیت بیان موضوع» است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، انتخاب پیام مناسب و مفید را شرط دیگر برای اثرگذاری و ماندگاری شعر خواندند و گفتند: رسانه‌ی شعر باید انتقال دهنده پیام «دین و اخلاق»، «تمدن» و«ایرانی‌گری» باشد.

ایشان پیام ایستادگی شجاعانه ملت ایران در مقابل ظلم و زیاده‌طلبی زورگویان جهانی و مظاهر آن یعنی آمریکا و صهیونیست‌ها را از جمله پیام‌های ممتاز و قابل انتقال دانستند و خاطر نشان کردند: پیام ایستادگی ملت ایران و بیان صریح و بدون ملاحظه مواضع در مقابل مستکبران، بسیار مهم و برای مردم دنیا شوق‌انگیز است که نمونه‌های استقبال از این مواضع در سفرهای خارجی رؤسای جمهور و سخنرانی آنها در اجتماعات مردمی وجود داشته است.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای جلسه سالانه با شاعران را جلسه‌ای خوب و با برکت خواندند اما تأکید کردند: این جلسه نباید جلسه‌ای زینتی باشد بلکه ضروری است امتداد داشته باشد و با دنبال کردن مطالبی که در آن مطرح می‌شود به تأمین مقاصد و اهداف مورد نظر در زمینه اعتلای شعر کمک شود.

ایشان در ادامه به بیان چند توصیه خطاب به شاعران و دست‌اندرکاران شعر و ادب فارسی پرداختند و در توصیه اول با اشاره به ضعف ترجمه و برگردان اشعار خوب و قوی فارسی به دیگر زبان‌ها گفتند: شعر خوب باید در معرض استفاده افکار عمومی دنیا قرار بگیرد بنابراین باید نهضت ترجمه ایجاد شود تا اشعار با نثر شاعرانه، گویا و قوی در اختیار دیگران قرار بگیرد که این کار مهم و سخت، کار دولت است.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر ضرورت انس با شعر از دوران کودکی تا نوجوانی و جوانی، وارد کردن بیش از پیش اشعار در کتاب‌های درسی به عنوان بخشی از ابزار انتقال تمدن، فرهنگ و معارف را وظیفه وزارت آموزش و پرورش برشمردند.

«تقویت حافظه ادبی مردم و خلاق کردن ذهن جوانان در استفاده بجا و صحیح از اشعار و تأکید بر مطالعه و درس‌آموزی از آثار شعری شاعران برجسته دو توصیه دیگر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بود.

ایشان با ابراز تأسف از مظلوم واقع شدن زبان فارسی در برابر هجوم لغات بیگانه، در توصیه‌ای دیگر، پاسداشت این زبان پُر کشش و قابل توسعه را مورد تأکید قرار دادند و گفتند: در مقابل این هجمه باید کلمات معادل فارسی که بعضاً بسیار زیباتر و استعمال آنها آسان‌تر است استفاده شود و با کاستن از لغات فرنگی، به خلوص زبان فارسی افزوده شود.

در ابتدای این دیدار جمعی از شاعران، سروده‌های خود را که به صورت کتاب به چاپ رسیده، به رهبر  انقلاب معرفی کردند.

از جمله اشعاری که در این دیدار قرائت شد، شعرهایی در وصف امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) و امام زمان(عج)، در توصیف مظلومیت مردم غزه به‌ویژه زنان و کودکان، در ستایش «پدر و مادر» و همچنین برخی موضوعات سیاسی و اجتماعی بود.

در ابتدای این دیدار نماز مغرب و عشاء به امامت رهبر انقلاب اسلامی اقامه شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازی های دوستانه بلای جان سیتیزن ها
  • پلی به گذشته - برتری 2-0 آرسنال مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا (2006/3/28) / فیلم
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • همراه با نتایج مدعیان آسیایی: لبخند چین با برانکو
  • چرا پاسپورت فنلاند 5.5 میلیون نفری قدرتمند است؟/ از کیفیت بالای تحصیل تا قدرت فناوری
  • رهبر معظم انقلاب: شعر فارسی در جنگ رسانه‌ای، کم‌نظیر و قدرتمند است
  • رهبر انقلاب: شعر فارسی، رسانه کم‌نظیر و قدرتمند در دوران جنگ رسانه‌ای است
  • رهبرانقلاب: شعر فارسی در جنگ رسانه ای، کم‌نظیر و قدرتمند است
  • گل رونالدو نازاریو به موناکو روی همکاری رائول گونزالس و زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 2004/3/25) / فیلم