Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:03:03 GMT

۱.۵ تن پنیر غیربهداشتی در البرز کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۷۷۹۶

۱.۵ تن پنیر غیربهداشتی در البرز کشف شد

به گزارش روز سه شنبه مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بهرام منصوری تصریح کرد: ماموران یگان امداد شهرستان البرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از راه‌های ارتباطی، به یک دستگاه نیسان وانت مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودروی متوقف شده یک هزار و ۵۰۰ کیلوگرم پنیر فاقد هرگونه مجوز بهداشتی و قانونی کشف، و با حضور نماینده شبکه بهداشت در محل مشخص شد فاقد مصرف انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان البرز ارزش محموله کشف شده را بیش از ۵۰۰ میلیون ریال اعلام و اظهار داشت: در رابطه با این پرونده یک متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

واژگونی تراکتور جان راننده ۳۰ ساله قزوینی را گرفت

سرهنگ بیژن خدایی، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: به دنبال اعلام خبر واژگونی یک دستگاه تراکتور در جاده روستایی شازند در محدوده پاسگاه آق بابا، بلافاصله گشت انتظامی به همراه عوامل اورژانس به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد فردی ۳۰ ساله هنگام کار با تراکتور، دچار سانحه واژگونی شده و راننده آن به علت شدت جراحت های وارد شده، در دم فوت کرده است.

سرهنگ خدایی تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و با دستور مقام قضایی علت اصلی حادثه نیز از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

کشف پنج کیلوگرم تریاک از مسافر یک دستگاه اتوبوس در قزوین 

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین از دستگیری یک مسافر اتوبوس و کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر خبر داد. 

سرهنگ فرهاد علی‌بیگی تصریح کرد: ماموران گشت پلیس مبارزه با موادمخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی قزوین - زنجان به یک دستگاه اتوبوس که عازم اردبیل بود مضنون و آن را متوقف کردند.

به گفته وی، ماموران در بازرسی از اتوبوس متوقف شده به یکی از مسافران آن مشکوک و در کیف همراه وی پنج کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را کشف و نامبرده را نیز دستگیر کردند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در زمینه فعالیت افراد در تهیه و توزیع مواد مخدر را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها البرز مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین البرز مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین اخبار کنکور استان قزوین یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو

سرهنگ  اردشیر نادری اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۱۷ جوادیه در محدوده خیابان " بخارایی " تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودرو پراید با دو نفر سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: متهمان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شد که نهایتا با اجرای طرح مهار خودرو متوقف شد و متهمان قصد متواری شدن را داشتند که با آمادگی ماموران پلیس، مهار و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی اولیه از خودرو سارقان، تعداد چهار عدد باطری، دو عدد رینگ و لاستیک، دو عدد جک خودرو، یک عدد جعبه ابزار و یک عدد زنجیر چرخ کشف و ضبط شد.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: سارقان به کلانتری منتقل شدند و پس از تحقیقات فنی مشخص گردید که سارقان دارای سوابق متعدد سرقت می‌باشند و و اموال کشف شده را به تازگی سرقت کرده بودند.

سرهنگ نادری به شهروندان توصیه نمود: برای بالا بردن امنیت خودرو در صورت امکان آن را در پارکینگ پارک نموده و از دزدگیر و لوازم امنیتی استاندارد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • کاروان خودروهای شوتی در دشتستان توقیف شد
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد