Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه حمله تروریستی به مدرسه‌ای در پیشاور پاکستان را که منجر به کشته و مجروح شدن جمعی از شهروندان پاکستانی و از جمله تعدادی کودک شد را محکوم کرد.

وی کشتار افراد بی گناه از جمله کودکان بی دفاع را بیانگر پایبند نبودن عوامل اینگونه اقدامات تروریستی به هرگونه اصول اخلاقی و انسانی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدامات هدفمند تروریستی در برخی از کشورهای همسایه در هفته‌های اخیر را در چارچوب برنامه ریزی های شوم به منظور تشدید اختلافات قومی و مذهبی در منطقه ارزیابی کرد و مبارزه با آن را مستلزم هوشیاری، هم افزایی تلاش‌ها و مساعی همه جانبه تمامی دولت‌های منطقه دانست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت امور خارجه پاکستان اقدامات تروریستی پاکستان حمله تروریستی وزارت امور خارجه وزارت خارجه ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده شدن هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین ، کریستوفر رِی در سخنرانی خود در دانشگاه واندربیلت گفت: گروه هک چینی که با نام «ولت تیفون» شناخته می‌شود، با موفقیت به شرکت‌های آمریکایی متعددی در بخش‌های مخابرات، انرژی، آب و سایر بخش‌های حیاتی، نفوذ کرده‌اند و ۲۳ اپراتور خط لوله هدف این نفوذ قرار گرفته اند.

مدیر اف‌بی‌آی در «نشست واندربیلت ۲۰۲۴» در مورد درگیری‌های مدرن و تهدیدات نوظهور گفت: چین در حال توسعه توانایی ایجاد ویرانی فیزیکی در زیرساخت‌های حیاتی ما در زمان مورد نظر خود است. برنامه این است که ضربات اندک به زیرساخت‌های غیرنظامی وارد کند تا هراس ایجاد کند. وی اظهار کرد: تعیین نیت این پیش موضع گیری سایبری که با هدف گسترده تر چین برای بازدارندگی آمریکا از دفاع از تایوان همسو بود، دشوار بود.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین اوایل هفته جاری، گفت: «ولت تیفون» در واقع به دولت چین ارتباطی ندارد، اما بخشی از یک گروه باج افزار تبهکار است.

سفارت چین در واشنگتن در بیانیه ای با اشاره به اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه، اعلام کرد برخی در آمریکا، از ردیابی منشا حملات سایبری به عنوان ابزاری برای ضربه زدن و تهمت زدن به چین استفاده می‌کنند و ادعا می‌کنند که آمریکا، قربانی است در حالی که برعکس است و مسائل امنیت سایبری را سیاسی می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، مدیر اف‌بی‌آی گفت: هکرهای چینی یک سری بوت نت (شبکه ای از رایانه ها و سرورهای شخصی آلوده در سراسر جهان) را برای پنهان کردن فعالیت‌های مخرب سایبری خود اداره کرده‌اند. بخش خصوصی، شرکت‌های فناوری و امنیت سایبری آمریکایی از جمله گزارش‌های محققان امنیتی مایکروسافت و گوگل، پیش از این، «ولت تیفون» را به چین نسبت داده‌اند.

کد خبر 845500 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم چین اینترنت - هکر ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • آماده شدن هکرهای چینی برای حمله به زیرساخت‌های آمریکا
  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها؛ منافع‌طلبی تا کجا؟
  • طعنه سنگین یک روزنامه به روس‌ها: فقط به فکر منافع خودتانید؟