Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس که مدتی به دنبال جدایی از این باشگاه بود ولی با مخالفت مسئولان مواجه شده بود هنوز از اوضاع خود در جمع سرخپوشان رضایت ندارد و به نظر می‌رسد همچنان به دنبال راهی برای رفتن از ایران است.

رسن مذاکراتی پیش از این با باشگاه القطر داشت که به توافقات اولیه هم رسید ولی به دلیل قراردادش با پرسپولیس نیاز به جلب رضایت مدیران این باشگاه داشت که موفق به کسب آن نشد و فعلاً خروج او از ایران منتفی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پیشنهاد جدید بیاید بشار رسن از پرسپولیس می‌رود

این بازیکن امروز برای دور جدید مذاکراتش به دفتر باشگاه مراجعه کرد ولی دقایقی قبل با ناراحتی این محل را ترک کرد و حتی کلید ماشین را از راننده خود گرفت تا به تنهایی از آن منقطه خارج شود و کسی همراهش نباشد.

منبع: خبر ورزشی لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بشار رسن باشگاه پرسپولیس ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی تراکتور و نساجی به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد، قیمت بلیت دیدار تراکتور و نساجی در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و نساجی در چارچوب دیدار هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۶:۳۰ _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در ورزشگاه وطنی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و نساجی سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و نساجی

ده هزار تومان

سامانه خرید بلیط تراکتور و نساجی

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و نساجی را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 744992

دیگر خبرها

  • ناراحتی و سرافکندگی مزدوران اینترنشنال از ارباب صهیونیستی خود + فیلم
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • ناراحتی مهاجم پیکان از اقدام عنایتی
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • ناراحتی شدید رافینیا پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • واکنش رضا رشیدپور به اعلام خبر درگذشت خود و ناراحتی مردم (فیلم)
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com