Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@15:22:50 GMT

افزایش 43 درصدی صادرات البرز در 6 ماه نخست

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۷۸۴۴

افزایش 43 درصدی صادرات البرز در 6 ماه نخست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، جهانگیر شاهمرادی، معاون هناهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، بعداز ظهر امروز در حاشیه افتتاح مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های تولید و سرمایه‌گذاری در استان البرز، ضمن تبریک به شهروندان استان البرز جهت موفقیت و جهش این استان در حوزه اقتصاد، گفت: باید در سال جاری که به نام جهش تولید نامگذاری شده است به شیوه ای عمل کنیم که نتیحه اقدامات به خوبی قابل لمس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور هماهنگی استانداری البرز با اشاره به تحریم ها و جنگ ظالمانه اقتصادی یادآور شد: این جنگ یک طرفه در دنیا بی نظیر بوده است که البته کشورما سعی داریم در کنار تمام تنگناها موفق عمل کند.

شاهمرادی ادامه داد: همچنین بحث شیوع ویروس کرونا شرایط اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است. البته هنوز چرخه تولید فعال است و صادرات 6 ماه نخست سال نسبت به سال گذشته43 درصد افزایش داشته است.

به گفته این مقام مسؤول افزایش صادرات نشان از پویایی تولیدات ما است و به بهبود شرایط اقتصادی کمک خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور. اقتصادی استانداری البرز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، ادامه داد: کارگروه شبانه روزی برطرف کردن موانع تولید در سازمان صنعت معدن و تجارت تشکیل شده است و از این پس از 8 صبح تا 8 غروب مشکلات را دریافت و بررسی خواهیم کرد. همچنین 8 غروب تا 8 صبح روز بعد از طریق تلفن مشکلات حوزه اصتادی را دریافت خواهد شد.

وی گفت: با عزمی که وجود دارد سعی داریم مشکلات واحدهای صنعتی را برطرف کنیم و اجازه ندهیم این مشکلات به بدنه کارگری و خط تولید برسد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: البرز صادرات مقام معظم رهبری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور

به گزارش قدس آنلاین، «علی‌اکبر صفایی»‌ در پنجاه و هفتمین نشست کارگروه تخصصی ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور، با اشاره به تاثیر مصوبات این کارگروه بر پیشبرد و اصلاح رویه‌ها در بنادر، سواحل و جزایر کشور تاکید کرد: مصوبات راهبردی این کارگروه در توسعه پایدار و مدیریت هماهنگ در ساماندهی مناطق ساحلی کشور، موجب پیشرفت ۹۴ درصدی امور در این حوزه شده است.

در این نشست که به بررسی عملکرد کارگروه در اجرا و پیشبرد مصوبات پیشین اختصاص داشت، موضوع روند بهره برداری از موج شکن های مردمی توسط دولت با رویکرد رعایت حقوق عامه و تمرکز بر حمایت از سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی در این مناطق به‌منظور ارتقای وضعیت اقتصادی مردم مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین بنابر تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی و در راستای مبازره با قاچاق کالا و ارز در مناطق یاد شده و کمک به بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی مردم، مقرر شد کارگروهی تشکیل شود و روند بهره برداری از موج شکن های مردمی مورد پایش جدی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • افزایش حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویی
  • افزایش ۵۰ درصدی حق‌الزحمه کار دانشجویان پرستاری
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • خودکفایی تولید مواداولیه مکمل‌ها در ۱۴۰۳/رشد ۲۵ درصدی صادرات
  • احصای ۶ درخواست در نخستین جلسه کارگروه اقتصادی استانداری تهران