Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، عالیه نصیف نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق امروز سه شنبه درباره توزیع کرسی های پارلمان و حوزه های انتخاباتی در قانون جدید انتخابات هشدار داده و آن را گامی در جهت تجزیه و تقسیم عراق توصیف کرد.

وی در عین حال درخصوص چالش پیش روی توزیع کرسی های استان کرکوک نیز هشدار داده و تاکید کرد که در این خصوص اختلافات همچنان پابرچا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده پارلمان عراق افزود: در استان کرکوک توزیع کرسی ها به گونه ای بوده که پنج کرسی به کردها، سه کرسی به عرب ها و دو کرسی به ترکمن ها داده شده است. درحالی که این خلاف ترکیب جمیعتی این سه گروه در این استان است.

نصیف تاکید کرد: با نگاهی به توزیع کرسی ها در قانون انتخابات جدید می توان دریافت که گواهی دهنده این است که عراق آتی در معرض تجزیه قرار دارد. روند توزیع کرسی ها خواه عمدی یا غیرعمدی برنامه ریزی شده و زمینه ساز پروژه پنهان برای تجزیه عراق است.

وی گفت: کردها به دنبال تصاحب کرسی های بیشتر هستند. قانون جدید انتخابات عراق را به سوی تجزیه سوق می دهد.

کد خبر 5057737

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق پارلمان عراق ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 سودان فلسطین ویروس کرونا ایران فرانسه روسیه عربستان سعودی ترکیه توزیع کرسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیارکی که بچه ماه است!

یک تجزیه‌وتحلیل جدید حتی دهانه‌ای را که ممکن است از آن بیرون کشیده شده باشد، شناسایی کرده است. تیمی به رهبری ستاره‌شناس ییفی جیائو از دانشگاه تسینگ‌هوا در چین با استفاده از شبیه‌سازی‌های عددی، خواص دهانه‌ای را که به احتمال زیاد برای تولید سیارک لازم است، مشخص کردند و یک دهانه واقعی را پیدا کردند که با ویژگی‌های دهانه جوردانو برونو در سمت دور ماه مطابقت دارد.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ساینس آلرت، محققان در مقاله خود می‌نویسند: ما فرآیند مهاجرت تکه‌های ماه ناشی از برخورد به فضای هم مداری زمین را بررسی کرده ایم و احتمال می‌دهیم منشا احتمالی Kamo'oalewa از شکل گیری دهانه Giordano Bruno در چند میلیون سال پیش باشد. این امر مستقیماً یک سیارک خاص در فضا را به دهانه منشأ آن در ماه مرتبط می‌کند و وجود سیارک‌های کوچک‌تری متشکل از مواد ماه را که هنوز در فضای نزدیک به زمین کشف نشده‌اند، نشان می‌دهد.»

با این اوصاف، دیدن اشیا در فضا، حتی اگر نزدیک هم باشند، به طرز شگفت‌آوری دشوار است و ما تمایل داریم از «مینی ماه‌های» اضافی که در مجاورت ما هستند، چشم‌پوشی کنیم.

کامو اولوا حداقل قرن‌هاست که در حال گردش بوده و نزدیکی مداری زمین را با خورشید به اشتراک می‌گذارد. فاصله آن از زمین به طور قابل توجهی متفاوت است که به این یعنی بسیار گریزان است. نحوه انعکاس نور و رنگ آن بسیار شبیه به سطح ماه است و اصلاً شبیه سایر سیارک‌های نزدیک به زمین نیست.

آن‌ها با مطالعه دقیق خواص مداری این سیارک، به این نتیجه رسیدند که این سنگ عجیب زمانی بخشی از ماه بوده است. جیائو و همکارانش اکنون با استفاده از ویژگی‌های فیزیکی و مداری سیارک و مدل‌های برخورد با ماه، تجزیه و تحلیل را یک گام فراتر برده‌اند تا بفهمند که این سیارک از کجا آمده است.

به عنوان مثال، از آنجایی که کامو الوا چرخش بسیار سریعی دارد، باید یک توده بسیار جامد باشد. در غیر این صورت در یک اسپری از قطعات جدا می‌شود. از آنجایی که یکپارچه است، منصفانه است که فرض کنیم به‌عنوان یک تکه حفاری شده است، نه توده‌ای انباشته از بقایای خاک شل شده که حاصل بیرون زدگی با یک ضربه است.

دیگر خبرها

  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • ستون gc چیست و انواع ستون gc کدام‌اند ؟
  • کشف سیارکی که بچه ماه است!
  • پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران به روندا را تصویب کرد