Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ در این جلسه که با حضور مدیران عامل ارامستانهای مشهد ، اردبیل ، ارومیه ، امل ، اسلامشهر ، شهر قدس ، البرز،  ساوه و خوی برگزار شد ، در خصوص آخرین تمهیدات و اقدامات و پیشگیریهای لازم در بحران کرونا بحث و تبادل نظر شد.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در این جلسه با اشاره به اهمیت همکاری مردم در مدیریت بحران گفت: ما در بهشت زهرای تهران به مردم توصیه کردیم صرفا برای تدفین اموات به آرامستان مراجعه کنند و تا کنون مردم هم همکاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به شرایط فوق قرمز شیوع ویروس کرونا در اکثر کلان شهرها ، گفت:توصیه ما در این شرایط به مردم این است که صرفا برای تدفین اموات به آرامستان ها  بیایند و در قطع زنجیره شیوع بیماری کرونا با مدیریت شهری همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط بهشت زهرای تهران روزانه ۲۰۰ متوفی معمولی و تعداد قابل توجهی هم متوفی کرونایی به سازمان بهشت زهرا (س) وارد می شود، افزود: اگر در کنار هر متوفی فقط ۱۰ نفر به این سازمان مراجعه کنند عدد بالایی می شود. پس این موضوع همکاری و مشارکت شهروندان را طلب میکنید.

وی با اشاره به اینکه پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) ۲۵۰ روز است که در بحران هستند،خاطر نشان کرد: تمامی اماکن سازمان بهشت زهرا(س)  روزانه چندین مرتبه ضدعفونی می شوند و همچنین دفن اموات کرونایی نیز با رعایت کامل پروتکل ها و تکریم حداکثری خانواده ها انجام میشود.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد:  بهشت زهرا(س) به لحاظ معنوی و مادی در کنار سایر آرامستانهای کشور در بحران کرونا خواهد بود 

آماده کمک و ارایه مشاوره لازم به سایر ارامستانها خواهد بود.

 

اخبار مرتبط دیدار رئیس پلیس راهور تهران با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)/ حمیدی: وظیفه خود میدانیم در این شرایط فوق العاده سخت در کنار بهشت زهرا(س) باشیم مسئول بسیج طلاب سپاه حضرت رسول (ص) تهران: مدیریت بهشت زهرا(س) در شرایط کنونی جهاد در راه خدا است موافقت مقام قضایی با بسته شدن درهای بهشت زهرا بازدید دادستان و رئیس دادگستری شهرستان ری از بهشت زهرا (س)/ رئیس دادگستری ری:تلاش سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا جهادی عظیم است کارکنان بهشت زهرا(س) بیشترین لطمه را از شیوع کرونا دیده اند شهردار بهشت زهرا(س)خبرداد: پیکر مرحوم روح الله رجایی در قطعه نام آوران آرام می گیرد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا سازمان بهشت زهرا سعید خال سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد

مدیرعامل تلگرام معتقد است که حذف این پیام‌رسان از اپ استور چین در نهایت به ضرر خود اپل خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، با انتشار پستی در کانال شخصی خود گفت پیام‌رسان موردبحث در رتبه‌ی اول دانلودشده‌ترین اپلیکیشن‌های اندرویدی در چین قرار دارد و محبوبیتش روزبه‌روز در حال افزایش است.

تلگرام در چین فیلتر است و کاربران برای دسترسی به آن باید از VPN استفاده کنند. دورف می‌گوید چینی‌ها از تلگرام خوش‌شان می‌آید و همواره راهی برای استفاده از آن پیدا می‌کنند.

هفته‌ی گذشته دولت چین به اپل دستور داد که تلگرام، واتساپ، سیگنال و تردز را از اپ استور این کشور حذف کند. دورف می‌گوید از آن زمان آمار دانلود تلگرام در چین به‌هیچ‌وجه افت نکرده است.

مدیرعامل تلگرام معتقد است که حذف این پیام‌رسان از اپ استور چین، در واقع اقدامی علیه اپل محسوب می‌شود: «مقامات چین در حال فشار آوردن به تعداد بیشتری از مردم برای مهاجرت از آیفون به گوشی‌های اندرویدی تولیدشده توسط شرکت‌های چینی نظیر شیائومی هستند.» او در ادامه به قابلیت سایدلود در گوشی‌های اندرویدی اشاره کرد و گفت حذف تلگرام از اپ استور در نهایت باعث مهاجرت تعداد بیشتری از مردم این کشور به پلتفرم اندروید خواهد شد.

پاول دورف در ادامه‌ی سخنانش گفت که «اپل بار دیگر گل به‌خودی زد» و دلیل این اتفاق، سیاست انحصارگرایانه‌ی «باغ محصول» است. به اعتقاد دورف، حذف پیام‌رسان‌ها از اپ استور چین در نهایت باعث کاهش سهم آیفون در بازار موبایل این کشور خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • مدیر عامل تأمین‌ اجتماعی : اعلام « دستمزد» غیرواقعی است/ اولویت تامین اجتماعی برای کسر حق بیمه بر اساس دستمزد واقعی
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • گردهمایی دو روزه مدیران مراکز نوآوری و ‌پارک‌های علم و فناوری به پایان می رسد
  • برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ ایرانی