Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف محموله ۱۴۰ میلیارد تومانی تنباکوی تقلبی خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از کشف ۲۰۰ تن تنباکوی قاچاق و تقلبی به مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان در جنوب تهران خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر دپوی و جمع آوری تنباکوی قاچاق در کارگاهی در شهرک گل حصار و توزیع آن با برند‌های معتبر به بازار مصرف بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان داشت: در گام اول تحقیقات پلیسی، نشانی دقیق کارگاه و هویت مالک یا مالکان کارگاه شناسایی و مشخص شد دو مرد با همکاری یکدیگر مقدار فراوانی تنباکوی قاچاق وارد کارگاه کرده اند و سپس با بسته بندی‌های جدید به نام شرکت‌های برند، تنباکو‌های تقلبی را در بازار مصرف توزیع می‌کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، افزود: دستور دستگیری متهمان و بازرسی از داخل کارگاه اخذ و تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و ضمن دستگیری هر دو متهم موفق شدند ۲۰۰ تن تنباکوی قاچاق و تقلبی کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: بازجویی‌های اولیه نشان از این داشت که متهمان با مراجعه به کشور‌های همسایه و تهیه تنباکوی ضایعاتی در ابتدا تنباکو‌های ضایعاتی را با برچسب تنباکوی اورجینال به صورت قاچاق وارد کشور کرده و پس از انتقال محموله به داخل کارگاه و اضافه کردن انواع اسانس ها، تنباکو‌های قاچاق و تقلبی را با بسته بندی جدید با نام شرکت‌های برند به قیمتی ۷۰۰ برابر قیمتی واقعی به قهوه خانه‌ها می‌فروختند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تنباکو‌های کشف شده را ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد کرده اند، گفت: به علت حجم بالای تنباکو‌های کشف شده، این اموال در محل کارگاه پلمب و با دستور قضائی تحویل امین شد.

وی اضافه کرد: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ری معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تنباکو جنوب تهران امنیت اقتصادی پلیس امنیت پلیس امنیت اقتصادی تنباکوی قاچاق ۱۴۰ میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق سوخت در انار

 سرهنگ صادق نیک نفس گفت: دومین محموله ۳۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در سال جدید دراین شهرستان کشف شد.
 وی افزود : ماموران پلیس آگاهی با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور"انار- یزد"یک دستگاه تریلر را جهت بررسی متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این تانکر ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان انار تصریح کرد: در این رابطه یک متهم که قصد داشت این محموله سوخت را به استان‌های جنوبی کشور منتقل کند دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • کشف ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۱۵ دستگاه موتور سنگین قاچاق در تهران
  • کشف ۱۵ دستگاه موتورسنگین قاچاق + فیلم
  • کشف محموله قاچاق سوخت در انار
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در کهریزک
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل ۶هزار لیتر سوخت قاچاق
  • کشف ۱۵ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در سمنان