Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی از رایگان شدن برق 180هزار مشترک کم مصرف خانگی استان در طرح برق امید از آبان ماه سال جاری خبرداد. 

به گزارش برنا از اراک، مهندس محمد اله داد با اشاره به آغاز طرح برق امید از ابتدای آبان گفت:استان مرکزی دارای 590هزار مشترک خانگی است که 31 درصد از مشترکان این بخش مشمول طرح ملی برق امید هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سنوات گذشته طرح های تشوبقی برای  مشترکین صنعتی ،کشاورزی و عمومی اعمال شده است و  طرح برق امید  تنها مشترکان خانگی را شامل می‌شود، یادآور شد: انتظار می رود با اجرای این طرح  10 درصد از مصارف در این بخش صرفه جویی شده و می‌توان این مقدار را در بخش‌های مولد همچون صنعت و کشاورزی استان مصرف شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: تعرفه برق امید از دوره جدید و از آبان‌ماه سال جاری برای مشترکان کم مصرف اعمال می‌شود. وی تصریح کرد:تغییر نگرش و باور مصرف کنندگان برق خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی،اصلاح مصرف مشترکین پرمصرف و حفظ محیط زیست با استفاده از ساز و کارهای تشویقی و بازدارنده از اهداف اصلی طرح برق امید محسوب می‌شود. مهندس اله داد گفت: طبق تعرفه‌بندی انجام شده، مشترکان برق به سه دسته کم مصرف، خوش مصرف و پرمصرف تقسیم می‌شوند که از این میان بهای برق مصرفی گروه کم مصرف با ۱۰۰ درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: مشترکانی که در ماه‌های گرم خرداد تا شهریورماه متوسط مصرف ماهانه آن‌ها در یک دوره تا ۱۰۰ کیلووات ساعت باشد در دسته کم مصرف، ۱۰۱ تا ۳۰۰ کیلووات ساعت خوش مصرف و مشترکان با مصرف بیش از ۳۰۰ کیلووات ساعت جزو دسته پرمصرف شمرده می‌شوند و برای سایر ماه‌های سال نیز مشترکانی که مصرف آن‌ها تا ۸۰ کیلووات ساعت باشد شامل مشترکان کم‌مصرف، بین ۸۱ تا ۲۰۰ کیلووات ساعت خوش مصرف و بیش از ۲۰۰ کیلووات ساعت طبق تعرفه‌بندی طرح برق امید مشترک پر مصرف محسوب می‌شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی طرح برق امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، میرسعید سیدمتین اظهار کرد: توسعه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه و کمک به اقشار کم‌برخوردار در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت گاز است و از ۷۸۰ انشعاب رایگان اعلام شده، ۴۸۴ انشعاب به خانواده‌های زیرپوشش کمیته امداد امام (ره)، ۱۴۳ انشعاب به خانواده‌های زیرپوشش سازمان بهزیستی و ۱۵۳ انشعاب به سایر اقشار جامعه هدف واگذار شده است.
مدیرعامل شرکت گاز اردبیل گفت: با اشاره به این که این اقدام از سوی همه ادارات گاز استان انجام گرفته است، افزود: مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی در صورتی که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده‌اند، می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از دستگاه مربوطه و ارائه آن به اداره گاز منطقه در زمان اشتراک‌پذیری از این امتیاز استفاده کنند.
سیدمتین با اشاره به اینکه مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی با قرار گرفتن در سه پلکان نخست مصرف گاز از قبض رایگان برخوردار می‌شوند، اظهار کرد: بر اساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی می‌توانند از قبض رایگان گاز بهره‌مند شوند.
وی افزود: این شرکت گاز از بدو تاسیس تا بحال به بیش از ۵۶۶ هزار مشترک خدمات ارائه می‌کند و از این تعداد ۴۲۵ هزار مشترک شهری و ۱۴۰ هزار مشترک روستایی هستند.

دیگر خبرها

  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • معامله ۵٣ میلیارد کیلووات ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر می‌کند؟
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • افزایش مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون نفر
  • افزایش تعداد مشترکان برق فارس به بیش از یک میلیون و ۵۰ هزار مشترک
  • واگذاری ۷۸۰ انشعاب گاز رایگان به جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی