Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@07:03:19 GMT

استقبال فرانسوی ها از اکران «یلدا»

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۰۶۰

استقبال فرانسوی ها از اکران «یلدا»

به گزارش افکارنیوز،

«یلدا» سومین ساخته بلند مسعود بخشی در پایان هفته سوم اکران سراسری در فرانسه و با وجود محدودیت های شدید اعمال شده ناشی از گسترش ویروس کرونا در این کشور، از مرز ٤٣ هزار تماشاگر گذشت.

پیرامید اینترنشنال پخش کننده فیلم با اعلام این خبر افزود هفته چهارم اکران «یلدا» را از ٧ آبان با ١٣٦ کپی ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« یلدا » به تهیه کنندگی علی مصفا تنها محصول مشترک جدی سینمای ایران در سال های اخیر در ۱۰ ماه گذشته جایزه بزرگ داوران جشنواره ساندنس آمریکا، جایزه بهترین فیلمنامه از بیست و چهارمین جشنواره بین المللی صوفیه، جایزه بهترین کارگردانی از پنجاه و هفتمین جشنواره بین المللی آنتالیا، جایزه بزرگ سینمای مجله ال و جایزه تقدیر ویژه جشنواره واشنگتن دی سی را نصیب ایران کرده است و اکران سینمایی سراسری و موفق آن علاوه بر فرانسه در آلمان، اطریش، لوکزامبورگ، بلژیک و سوئیس ادامه دارد.

همچنین اکران این فیلم در سینماهای هنروتجربه ایران ادامه دارد.

داستان این فیلم در مورد مریم کمیجانی، زن جوانی است که به دلیل قتل شوهرش به مرگ محکوم شده است. او در شب یلدا به استودیوی یک برنامه زنده تلویزیونی آورده شده است تا از طرف تنها فرزند مقتول یعنی مونا ضیا بخشیده شود اما مجموعه اتفاقات در صحنه و پشت صحنه این برنامه هر دو زن جوان را در چالشی جدی برای تصمیم‌گیری قرار می‌دهد.

بهناز جعفری، صدف عسگری، بابک کریمی، آرمان درویش، فرشته حسینی، فقیهه سلطانی، فروغ قجابگلو، زکیه بهبهانی، رامونا شاه، ساغر صباحی، حسن جودکی، محمد ساربان، کمال هاشمی، ولی الله ریگی، فرهاد فداکار، لیلا شفاعی مهر، محمود ذوالفقاری، نسا افرنگه، مریم خداوردی، بنفشه غفاری، بهنام داوری، سارا والیانی، بهرام افشار و با حضور فرشته صدرعرفایی بازیگران فیلم «یلدا» هستند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا یلدا علی مصفا جشنواره بین المللی هنروتجربه یلدا علی مصفا کرونا ویروس اکران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • آل پاچینو در یک فیلم ترسناک
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم
  • قوانین جوایز اسکار تغییر کرد
  • قوانین اسکار تغییر کرد
  • تغییر در قوانین جوایز اسکار
  • تمدید مهلت رای گیری «قهرمان ایران»