Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:58:17 GMT

جشنواره ویژه کن امروز آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۱۴۴

جشنواره ویژه کن امروز آغاز می شود

نسخه ویژه و سه روزه جشنواره بین المللی فیلم کن از امروز با نمایش آثار در سالن لومیر کاخ جشنواره آغاز به کار خواهد کرد.

جشنواره فیلم کن که امسال به‌دلیل شیوع ویروس کرونا دوره هفتاد و سوم خود را لغو کرده بود ، چندی پیش اعلام کرد که نسخه ویژه و سه‌روزه این جشنواره را در ماه اکتبر برگزار می‌کند که با نمایشی منتخبی از آثار این رویداد سینمایی همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاخ جشنواره فیلم کن از امروز طی رویدادی سه‌روزه از ۲۷ تا ۲۹ اکتبر (۶ تا ۸ آبان) میزبان نمایش ۴ فیلم بلند از بخش رقابتی اصلی و تمامی فیلم‌های بخش کوتاه و آثار راه‌یافته به بخش سینه فونداسیون جشنواره خواهد بود.

چهار فیلم بلند بخش رقابتی اصلی کن ۲۰۲۰ که در این رویداد ویژه به روی پرده می‌روند، شامل «موفقیت بزرگ» ساخته «امانوئل کورسول»، «دو فرانسوی» به کارگردانی «برونو پودالیدس»، «مادران حقیقی» از «نائومی کاواسه» سینماگر مطرح ژاپنی و فیلم «آغاز» ساخته‌ «دا کولومبیگاشویلی» می‌شود که روز گذشته برنده جایزه بهترین فیلم جشنواره سن سباستین شد و از اعطای جایزه به فیلم های بلند خبری نیست.

تیمی عمدتا فرانسوی شامل «کار برگر» کارگردان و نویسنده، «دامین بونارد» بازیگر، «سلین سالت» بازیگر،  «رشید بوشارب» نویسنده، تهیه کننده و کارگردان، «چالز گیلبرت» تهیه کننده در کنار «دا کولومبیگاشویلی» کارگردان و نویسنده گرجستانی؛ هیات داوران بخش رقابتی فیلم کوتاه و سینه فونداسیون این رویداد را بر عهده خواهد داشت و برنده نخل طلای بهترین فیلم کوتاه و برندگان جوایز بخش سینه فونداسیون را انتخاب می کنند.

هفتاد و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کن، با وجود عدم برگزاری به‌دلیل شیوع ویروس کرونا پیش از این، فهرستی از ۵۶ فیلم منتخب امسال جشنواره را منتشر کرده بود و برخی از این فیلم‌ها با برچسب "کن ۲۰۲۰" در سایر جشنواره‌های سینمایی چون دوویل، سن سباستین و رُم به نمایش گذاشته شدند./ایسنا

جشنواره کن ۲۰۲۰ آنلاین برگزار می شود

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فیلم کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد

شهردار محمودآباد گفت: دومین جشنواره استانی فرهنگی و هنری طنزواره «میرماه» به میزبانی محمودآباد آغاز شد.

مهدی اختیاری، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به برگزاری جشنواره استانی طنزواره میرماه اظهار کرد: این جشنواره برای دومین سال پس از استقبال هنرمندان مازندران به میزبانی محمودآباد از شب گذشته در این شهرستان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره تا روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ادامه دارد، افزود: در این دوره این رقابت‌ها در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و استندآپ کمدی در حال برگزاری است و شهرداری محمودآباد با رویکرد حمایت از هنرمندان مازندرانی میزبانی برگزاری طنزواره را برعهده گرفته است.

شهردار محمودآباد ادامه داد: سیاست و رویکرد ما در برگزاری این دوره بر پایه آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و آسیب‌های فضای مجازی بین نوجوانان و جوانان و آشنایی نسل جوان جامعه با جرایم اینترنتی و خطرها و پیامدهای احتمالی آن است.

اختیاری خاطرنشان کرد: امسال با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان و نوجوان در هنر طنز، بخش استندآپ کمدی را در رده سنی نوجوانان نیز اضافه کردیم.

کد خبر 745575

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • ثبت جشنواره گیلاس اشنویه در تقویم رویداد های گردشگری کشور
  • ثبت جشنواره گیلاس در رویداد گردشگری کشور
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • آغاز جشنواره استانی طنزواره میرماه در محمودآباد
  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران