Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@06:37:57 GMT

دایی و مجیدی اصلا درباره استقلال حرف نزدند!

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۱۷۴

دایی و مجیدی اصلا درباره استقلال حرف نزدند!


به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین؛ علی دایی و فرهاد مجیدی دو چهره محبوب فوتبال ایران به تازگی با هم ملاقاتی داشتند. در روزهایی که فوتبال ایران مملو از خبرهای بد و تلخ است، دیدار آنها اتفاق جالبی بود و سوژه رسانه‌ها شد.

به موازات این اتفاق، جزئیاتی از گفت و گوهای آنها هم منتشر شد. اینکه مجیدی و دایی درباره جدایی او از استقلال حرف زده اند و یا اینکه فرهاد درباره پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس سخن گفته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سلطانی معاون سابق استقلال که از دوستان نزدیک علی دایی و فرهاد مجیدی است، درباره دلایل دیدار آنها به خبرآنلاین می گوید: «من با علی آقا و آقا فرهاد صحبت کردم و هر دو مایل بودند که با هم دیدار کنند. آنها از دوستان خوب یکدیگر هستند و در زمان حضور در تیم ملی هم هم اتاق بودند. در این روزها که فوتبال ایران پر تفرقه است و بعضی بی حرمتی‌ها به پیشکسوتان می شود، تصمیم گرفتیم با این جلسه اتفاق خوبی رقم بزنیم. انشالله سایر دوستان این را سرلوحه قرار دهند که فوتبال ارزش بی احترامی، کینه، نفرت و توهین را ندارد. اصلا یکی از دلایل اصلی جلسه همین بود.»

سلطانی درباره صحبت های دایی و مجیدی توضیح می دهد: «آنها اصلا درباره استقلال و پیشکسوتان با هم صحبتی نداشتند. بیشتر به مرور خاطرات قدیمی پرداختند. هر کدام خاطراتی داشتند و از آنها حرف زدند.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ سلطانی دایی استقلال علائم کرونا طرح وان مذاکرات سودان و اسرائیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این روزها کمیته انضباطی با صدور رای درباره دانیال اسماعیلی‌فر و سیدحسین حسینی، بازیکنان پرسپولیس و استقلال حسابی خبرساز شده و نکته جالب توجه اینجاست که دقیقا ۱۳ سال قبل در چنین اوقاتی علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس یکی از جدی‌ترین منتقدان این کمیته به حساب می‌آمد.

در گزارش خبرورزشی آمده است: علی دایی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران طی مصاحبه‌ای که پنجم اردیبهشت سال ۱۳۹۰ در خبرورزشی منتشر شد، به‌شدت از احضار خودش به کمیته انضباطی انتقاد کرد و گفت: من چنین دعوت‌هایی را قبول ندارم اما به احترام فدراسیون فوتبال می‌روم البته شاید هم چنین کاری را نکنم و وکیلم را بفرستم اما سوالم اینجاست که کجای دنیا به خاطر یک اوت‌دستی مربی را به کمیته انضباطی احضار می‌کنند! همه این اتفاقات به خاطر بازی چند روز قبل ما با استیل آذین است. در آن مسابقه اگر بازیکن استیل آذین روی زمین افتاده بود و ما گل می‌زدیم، می‌توانستند بگویند بازی جوانمردانه را رعایت نکردیم ولی اصلا چنین اتفاقی رخ نداده بود. بهتر است آقایان سواد فوتبالی خودشان را بالا ببرند و بدون غرض‌ورزی قضاوت کنند. باور کنید از برخی تصمیمات کمیته انضباطی خنده‌ام می‌گیرد. اگر لازم باشد در این رابطه با فیفا مکاتبه می‌کنم تا به همه نشان بدهم حق با من بوده است چون آدمی نیستم که در فوتبال از حق خودم بگذرم و اجازه بدهم به من زور بگویند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899298

دیگر خبرها

  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • علی دایی شهریار باقی می ماند اگر به فوتبال برنگردد
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!