Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@12:51:38 GMT

بی احتیاطی در رانندگی در شیراز حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۱۹۸

بی احتیاطی در رانندگی در شیراز حادثه آفرید

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز فارس، روابط عمومی آتش نشانی شیراز اعلام کرد: ظهر امروز شهروندان در تماس با سامانه ۱۲۵ وقوع حادثه رانندگی را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳ و ۱۸ را به خیابان کارگران اعزام کرد.  
با رسیدن تیم امداد و نجات جاده‌ای به محل حادثه یک دستگاه خودروی پژو پارس مشاهده می‌شد که در خیابان کارگران بر اثر بی احتیاطی و رعایت نکردن اصول ایمنی از مسیر خارج و با جدول کنار خیابان برخورد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راننده مصدوم که در خودرو گرفتار شده بود، با کمک نیرو‌های عملیات از خودرو خارج و به تیم اورژانس حاضر تحویل داده شد.
آتش نشانان پس از پاکسازی محل حادثه، خودروی تصادفی را به حاشیه امن خیابان منتقل کردند و برای انتقال به پارکینگ، محل را تحویل عوامل راهور دادند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: روابط عمومی آتش نشانی شیراز بی احتیاطی در رانندگی تیم امداد و نجات جاده ای پژو پارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان

 

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان اعلام کرد:در برخورد سه خودرو پژو پارس، پژو ۴۰۵ و دنا با هم در محور کهنوج به هرمزگان (محدوده نودژ) ۱۳ تن مصدوم‌ شدند و  طبق اعلام هلال احمر ۲آمبولانس به محل این حادثه اعزام و تمامی مجروحان به بیمارستان امام حسین (ع)منوجان منتقل شدند. 

بنا به اعلام هلال احمر استان کرمان، بر اثر انحراف یک دستگاه اتوبوس در محور سیرجان به شیراز ۹ تن مصدوم شدند و با کمک تیم امداد و نجات ۲ نفر از مصدومان پس از رهاسازی به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

محل دقیق این حادثه کیلومتر ۱۵ محور سیرجان به شیراز اعلام‌ شده است. 

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • ۲۲ مصدوم در سوانح رانندگی کرمان
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه
  • محبوس شدن ۴ نفر در اثر ریزش ساختمان مسکونی
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  • ریزش ساختمان مسکونی و نجات ۴ نفر از ساکنین در تپه فتحعلی خان
  • تصادف مرگبار پژو با تابلوی راهنمایی در شیراز/ عکس
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا
  • جان باختن کارگر مشهدی در حادثه بالابر فروشگاه