Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، یک طوفان دیگراین هفته در راه خلیج مکزیک آمریکاست و باعث شده اپراتورهای نفت و گاز در این منطقه دوباره سکوهای نفتی خود را تخلیه کنند.

 بریتیش پترولیوم اعلام کرد به دقت طوفان گرمسیری زتا در دریای کارائیب را زیر نظر دارد تا امنیت کارکنان و عملیات‌های خود را در خلیج مکزیک تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این شرکت بزرگ نفتی طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «پیش بینی می‌شود این طوفان طی چند روز آینده سراسر مرکز و شمال شرق خلیج مکزیک را فرا بگیرد بنابراین باید اقدامات لازم را در پاسخ به آن انجام دهیم. ما تخلیه کارکنانمان را از چهار سکوی دریایی آغاز کرده‌ایم. امنیت اولویت اصلی ماست و شرایط جوی را از نزدیک زیر نظر داریم تا اقدامات بعدی را مشخص کنیم».

بریتیش پترولیوم کارکنان خود را از سکوهای نفتی آتلانتیس، مد داگ، ناکیکا و تاندر هورس در خلیج مکزیک تخلیه کرده است.

مطابق اطلاعیه مرکز ملی طوفان آمریکا، طوفان در روز سه شنبه از جنوب خلیج مکزیک عبور می‌کند و در روز چهارشنبه به شمال گالف کوست نزدیک می‌شود. انتظار می‌رود این طوفان در روز چهارشنبه شدت گرفته و بارش‌های فراوانی با بادهای شدید از لوییزیانا تا پن‌هندل فلوریدا داشته باشد.

 طوفان زتا جدید ترین طوفانی است که در فصل طوفانهای اقیانوس آرام در سال جاری میلادی، باعث تخلیه سکوهای نفتی و بسته شدن چاه‌ها در خلیج مکزیک آمریکا می‌شود. طوفان دلتا در اوایل همین ماه 91 درصد از تولید نفت در این خلیج را متوقف کرد. طوفان لورا هم باعث تخلیه 643 سکوی نفتی در خلیج مکزیک شده بود.

پربیننده ترین زمان ذخیره بنزین در کارت سوخت کاهش پیدا کرد؟ آرایش اقتصاد ایران پس از انتخابات آمریکا/ نفت همچنان بر لبه پرتگاه سقوط با آزادشدن سهام عدالت، ‌۵۰میلیون نفر سهامدار فارس شدند/ بازدهی ۸۰۰درصدی سهم فارس ظرف ١۵ماه روزگار طلای سیاه تیره‌تر شد/ افت قیمت‌ها به کف ۱۲۰روزه نفرین نفت؛ چگونه ونزوئلا به این روز افتاد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفت سکوی نفتی نفت آمریکا خلیج مکزیک سکوهای نفتی طوفان آمریکا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت خلیج مکزیک سکوهای نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزای تظاهرات حامیان فلسطین در مکزیک

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، صدها تظاهرکننده در پایتخت مکزیک با نام "چراغی برای فلسطین" تجمع کردند و با پرچم‌ها و بنرهایی شعار حمایت از فلسطین سر دادند.
 
این گروه پرجمعیت با حمل نوزادان نمادین در کفن‌های سفید، خواستار آتش‌بس فوری در غزه و پایان دادن به حملات اسرائیل شدند.
 
معترضان توجه خود را به زنان و کودکان کشته شده در بمباران اسرائیل جلب کردند و خواهان فلسطینی آزاد شدند.
 
یک تظاهرکننده مکزیکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آناتولی اظهار داشت که نمی‌تواند نسبت به درام در حال وقوع در غزه بی‌تفاوت بماند.

وی گفت: هیچ کاری نمی توانم بکنم جز اینکه بیرون بروم و صدایم را بلند کنم. ما جمع شدیم تا صدای برادران فلسطینی خود باشیم."

 

دیگر خبرها

  • هشدار کارشناسان نظامی چین به خطرات افزایش تنش‌ها در خاورمیانه
  • رویترز: اعمال تحریم‌های نفتی جدید آمریکا علیه ایران بعید است
  • رویترز: بایدن تحریم نفتی را از لیست گزینه‌های پاسخ به ایران خط زده است
  • آمریکا مدعی سرنگونی ۵ پهپاد انصارالله شد
  • ۳ کشته در پی سقوط بالگرد در مکزیک
  • برگزای تظاهرات حامیان فلسطین در مکزیک
  • اخاذی علنی اوکراین از آمریکا با توسل به قیمت نفت!
  • انتقال ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • انتقال بیش از ۷۷۴ میلیون لیتر انواع فرآورده نفتی در منطقه خلیج‌فارس
  • افزایش تولید نفت ایران در خلیج فارس