Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@02:50:02 GMT

قالیباف سخنران مراسم روز ۱۳ آبان

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۲۲۷

قالیباف سخنران مراسم روز ۱۳ آبان

به گزارش خانه‌ملت؛ نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، گفت: ۱۳ آبان اهتزار پرچم مبارزه با استکبار  است اما به اقتضای شرایط کنونی در چارچوب مصوبات ستاد مقابله با کرونا عمل می‌کنیم.

لطفی ادامه داد: امسال  قرار است با حذف راهپیمایی به شیوه های گذشته با سه تاکید خاص رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و برگزاری مراسم در کوتاه ترین زمان روز سه شنبه ۱۳ آبان، مراسم مشترک جشن میلاد پیامبر(ص) و روز ملی مبارزه با استکبار  برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: مراسم روز ۱۳ آبان، ساعت ۱۵ روز سه شنبه مقابل لانه جاسوسی، سفارت سابق آمریکا و با سخنرانی محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی خواهد بود. همچنین برای اجرای بهتر این مراسم تاکید کردیم که با استفاده از چیدن صندلی با فاصله یا با خط کشی خیابان یا میدان محل مراسم برگزار شود.

منبع: الف

کلیدواژه: ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند

محسن زارعی در نشست ستاد امتحانات آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه به منظور برگزاری آزمون‌های تمام الکترونیک مراکز آزمون سطح کشور تا سال ۱۴۰۷ استاندارد می‌شوند، گفت: در راستای تحقق این هدف هم اکنون برنامه‌هایی در حال اجراست، اما برای اجرای کامل آن نیاز به فراهم شدن زیرساخت‌ها و تجهیزات مناسب هستیم.

وی اظهار کرد: تامین امنیت آزمون‌ها به ریاست وزارت کشور و از طریق شورای تامین استان‌ها و شهرستان‌ها بسیار حائز اهمیت و مورد تاکید قرار دارد که این مهم با همکاری دستگاه‌های متولی و شورای تامین هم در سطح ملی و هم استانی و شهرستانی دنبال می‌شود.

زارعی تصریح کرد: امسال حدود ۱۰۰ عنوان آزمون برگزار خواهد شود که برای فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری آنها، تقریبا یک ماه عوامل اجرایی درگیر برگزاری این آزمون‌ها خواهند بود.

معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه برگزاری آزمون در شرایط مطلوب نتیجه مطلوبی برای دانش‌آموز به دنبال خواهد داشت، گفت: به منظور کیفیت‌بخشی به آزمون‌های نهایی وضعیت موجود باید کاملا بررسی و نقاط ضعف کاملا احصا شود که این مهم در دروس مختلف مورد توجه و مبنا و پایه تصمیم‌گیری‌ها قرار خواهد گرفت.  

زارعی با اشاره به پراکندگی استان کرمان بر همکاری استانداری در راستای تجهیز حوزه‌های امتحانی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آزمون‌های آموزش و پرورش به صورت الکترونیک برگزار می‌شوند
  • (عکس) احترام نظامی به قالیباف در مجلس
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کنیم
  • پورابراهیمی: ضرورت تشکیل جلسه فوق‌العاده برای بررسی مسائل ارزی/ قالیباف: این جلسه هفته آینده برگزار می‌شود
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • قالیباف: وضعیت بازار ارز هفته آینده در مجلس بررسی می‌شود
  • تذکر یک نماینده مجلس درباره تلاطمات بازار ارز و دستکاری دولت در جداول بودجه ۱۴۰۳ /قالیباف پاسخ داد
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / قالیباف: وضعیت بازار ارز بررسی می‌شود