Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج کارمندان استان کرمان در سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه علاوه بر توزیع ۴۶۰ بسته معیشتی با همکاری بانک های استان؛ طرح «هر نانوایی یک خیریه» را نیز اجرا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الله پاداش، بعد از ظهر سه شنبه(۷ آبان) در حاشیه رزمایش کمک های مؤمنانه گفت: بسیج کارمندان و ادارات استان طی سه مرحله اقدام به توزیع کمک های مؤمنانه کرد که در مرحله اول و در عید قربان ۷۰۰ میلیون تومان اقلام نقدی و غیرنقدی و در دهه آخر صفر یک و ۷۰۰ میلیون تومان توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در اقشار و متخصصین بسیج ادامه داد: امروز سومین مرحله این کمک ها با تهیه ۴۳۰ بسته معیشتی( به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان) با همکاری بانک های استان و ۳۰ بسته هم توسط ناحیه بسیج شهید چمران تدارک دیده شده که از هفته آینده در مناطق حاشیه شهر توزیع می شود.

 

وی ادامه داد: همچنین دو تخته وایت برد برای پرورشگاه صنعتی و طرح «هر نانوایی یک خیریه» به همت بسیج کارمندان استان اجرا می شود.

 


محمدی، مسئول کمیسیون امور بانک های استان و رییس بانک کشاورزی هم بیان کرد: در راستای فرمایش ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مؤمنانه در شرایطی که کشور گریبانگیر مشکلاتی است و توطئه هایی از سوی دشمنان ایجاد شده؛ کمیسیون هماهنگی بانک ها وظیفه خود دانست که به این موضوع ورود کند.

 

 

وی افزود: جدای از اقدامات مؤثری که بانک ها به صورت انفرادی انجام دادند؛ ارزش و اثرگذاری بانکداران کمتر از کادر بهداشت نبود زیرا بانک ها هم در ایام کرونا شهدای زیادی تقدیم کردند و تعداد زیادی از همکاران ما هم اکنون در بستر بیماری هستند.

 

 

محمدی تصریح کرد: بانک ها خود را مقید دانستند در این شرایط قدمی{برای نیازمندان} بردارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مؤمنانه بسیج کارمندان استان کرمان بانک ها بسیج کارمندان بانک ها کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در جمع دانشجویان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه باید به مسئولیت خودشان توجه داشته باشند و خود را در مقابل این مسئولیت‌ها پاسخگو بدانند؛ این وظیفه همه‌ی ماست. 
 مقام معظم رهبری ۱۳۸۳/۰۸/۰۶

با توجه به ضرورت پاسخگویی و حضور مسئولین در جمع قشر نخبگانی و تاکیدات مقام معظم رهبری جهت استفاده از نخبگان در مسیر پیشبرد سیاست‌ها و مسائل اجرایی کشور، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در راستای این امر جلسه‌ای با آقای دکتر رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۹:۳۰ تنظیم کرده و علیرغم هماهنگی‌های چند باره با دفتر ایشان و اعلام آمادگی وی جهت حضور، ایشان در جلسه مذکور حضور نیافتند و تماس‌های مکرر با دفتر و شخص آقای جلالی بی پاسخ ماند.

شایان ذکر است اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان‌های استان کرمان از سراسر استان جهت شرکت در این جلسه حضور بهم رساندند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان خواستار پاسخگویی و شفاف سازی معاون محترم استاندار کرمان، جناب آقای دکتر رحمان جلالی در خصوص علت عدم حضور می‌باشد.

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان

 

شایان ذکر دانشجویان سراسر استان کرمان علیرغم بارندگی‌ها و شرایط جوی نامناسب و لغزنده بودن جاده‌ها، خود را از شهرستان‌های مختلف جهت شرکت در این جلسه به شهر کرمان رسانده بودند، که عدم حضور معاون استاندار در این نشست ، موجب گلایه مندی آن‌ها شد.

دیگر خبرها

  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • همکاری های دوجانبه کانونهای خدمت رضوی استان و سازمان جهادکشاورزی استان یزد
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • آلمان کمک‌رسانی به آنروا را از سر گرفت
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان برگزار شد
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • رئیسی به کراچی رفت
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور