Web Analytics Made Easy - Statcounter

وفا هخامنش بازیکن جدید تراکتور می‌گوید که وقتی پیشنهاد تی تی ها رسید هیچ فکری نکرد و با قلبش این تیم را برگزید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

وفا هخامنش بازیکن جدید تراکتور می‌گوید که وقتی پیشنهاد تی تی ها رسید هیچ فکری نکرد و با قلبش این تیم را برگزید.

وفا هخامنش مدافع ۲۹ ساله و جدید تیم تراکتور از گنبد کاووس به تبریز آمد تا در خط دفاعی تیتیها نقش آفرینی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که اصالت ترکمنی دارد، می‌گوید تراکتور را تیم خودش می‌داند و از حضور در کنار پرشورها خوشحال است. گفتگو با هخامنش را در ادامه می‌خوانید:

تراکتور را تیم خودم می‌دانستم

من چند سالی بود که منتظر پیشنهاد تراکتور بودم و حتی خودم هم پیگیری می‌کردم و رایزنیهایی داشتم چون تراکتور را تیم خودم می‌دانستم و دوست داشتم بیایم تبریز و برای این تیم بازی کنم. به همین خاطر تا اولین پیشنهاد را گرفتم، بدون فکر قبول کردم. خصوصا این که آقای علیپور هم در نفت تهران مدیرعامل ما بودند و حق پدری داشتند و باعث شدند تا بدون فکر پیشنهاد را قبول کنم. به نظرم خیلی انتخاب درستی بود و این انتخاب را با دلم انجام دادم.

هوای تبریز با ما یاری کرد

وضعیت تمرینات خیلی خوب است و تمرینات فشرده و سختی را پشت سر گذاشتیم و با گذر از این مرحله، به بازی های تدارکاتی رسیدیم. در زمان بدنسازی فشار زیادی به ما آمد اما با تدبیر کادرفنی و برنامه خوب آنها، توانستیم خیلی خوب ریکاوری کنیم و تمرینات بدنسازی را بگذرانیم. فکر کنم من و دیگر بچه ها به فرم خوبی رسیده ایم، شاید خیلی جا داشته باشیم اما برای لیگ آماده ایم. ما در تبریز بودیم و اردوی خاصی نداشتیم و فقط یک بار برای ایفمارک رفتیم تهران و یک بار هم برای بازی دوستانه به اصفهان رفتیم. خدا را شکر که هوای تبریز هم یاری کرد و توانستیم دو جلسه تمرین در روز را انجام دهیم.

علاقه قلبی به تراکتور دارم

مردم تبریز از نظر خصوصیات اخلاقی به مردم ترکمن نزدیک هستند. اینجا مردم باصداقت، صاف و ساده هستند و من فکر می‌کنم که در فرهنگ خودم زندگی می‌کنم. تبریز را شهر خودم و همانطور که گفتم تراکتور را تیم خودم می‌دانم و علاقه قلبی‌ام این بود که اینجا بیایم و برای تراکتور با جان و دل بازی کنم.

سپاهان، آماده و گردن کلفت بود

سپاهان تمریناتش را زودتر آغاز کرد و به نظرم از ما جلوتر بودند، اما ما واقعا سپاهان را که تیم گردن کلفتی است، تحت فشار گذاشتیم و توانستیم نتیجه را هم به سود خودمان رقم بزنیم. قبل از شروع لیگ بازی خیلی خوبی بود و عیار تیم ما را مشخص کرد و امیدواریم که لیگ را با برد آغاز کنیم تا هواداران خوشحال شوند و با ادامه همین روند، به خواسته دیرینه هواداران جامه عمل بپوشانیم.

کار کردن با منصوریان باعث افتخار است

آقای منصوریان برنامه هایی دارند. همه بچه ها خیلی با آقای منصوریان راحت هستند و ایشان شخصیت خوبی دارند. داخل زمین جدی هستند اما بیرون از آن رابطه خوبی با بازیکنان دارند و صمیمیت خاصی بین ما هست. ایشان را خیلی دوست دارم، قبل از این که بیایم ترس داشتم چون اولین بار بود با او کار می‌کردم اما واقعا خیلی تجربه خوبی است و افتخار می‌کنم که با ایشان کار می‌کنم.

نبود تماشاگر به ضرر ماست

همانطور که می‌دانید تراکتور نسبت به تیم های دیگر دیرتر شروع کرد و به نظر من تعویق لیگ به نفع تیم تراکتور بود. بازیکنان ما دیرتر رسیدند و توانستند خود را آماده کنند تا از اولین بازی با آمادگی در زمین باشند و ایده های سرمربی را پیاده کنند. باید از بازی اول گام نخست را محکم برداریم و برای لیگ خط و نشان بکشیم. در لیگ بیستم همه تیم ها با آمادگی می‌آیند؛ بحث کرونا سال پیش تاثیرگذار بود و امسال هم اثر خواهد داشت. نبود تماشاگر به ضرر ما خواهد بود اما ما تلاش می‌کنیم این را به نفع خود تغییر دهیم.

ورزش ۳

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازیکن جدید تراکتور تی تی ها تراکتور بازیکن جدید تراکتور تراکتور تراکتور تبریز تی تی ها وفا هخامنش تراکتور را تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست

مدیرعامل باشگاه تراکتور مذاکره با مربی آلمانی را رد کرد.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده در مورد مذاکره این باشگاه با کلینزمن گفت: ما واقعا ماندیم که این اخبا ر را چه کسانی منتشر می کنند و سطح توقعات را بالا می برند. اصلا یورگن کلینزمن گزینه ما نیست.

وی افزود: در حال برطرف کردن موانع برای حضور یحیی گل محمدی در تبریز هستیم البته این کار را با کمک خودش انجام می دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم تا قبل از بازی با استقلال او را در کنار خود خواهیم داشت. اگر کار او درست شود شاید زودتر از خودش دستیارانش به تبریز بیایند تا در کنار تیم باشند. تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم اما نمی‌توانیم قولی بدهیم.

منبع: خبرگزاری آنا

دیگر خبرها

  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • شوک به استقلال/حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • جریمه کاپیتان استقلال/سیدحسین حسینی بازی با تراکتور را از دست داد
  • کاپیتان استقلال بازی با تراکتور را از دست داد
  • تذکر جدی سرمربی استقلال به ستاره تیمش
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • خبر بد برای نکونام؛ این ستاره به تراکتور نمی رسد؟