Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش اقتصادآنلاین، این شرکت تاکنون خبری از جزئیات و مشخصات محصول و همچنین شرایط فروش منتشر نکرده است و در همین راستا دریافت هرگونه وجه از مشتریان به منظور پیش پرداخت جهت اولویت در ثبت نام و نام نویسی نزد هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر قالب، خارج از روال شرکت بهمن موتور است.

حمیدرضا علیزاده مدیر برنامه ریزی و مهندسی فروش بهمن موتور گفت: تجهیز خطوط تولید خودروی دیگنیتی در حال نهایی سازی است و به زودی محصول تولیدی به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر برنامه ریزی و مهندسی فروش بهمن موتور با تاکید بر پیگرد قانونی از هرگونه انتشار اطلاعات غیر موثق اعلام کرد: هر گونه اطلاع رسانی در خصوص شرایط فروش دیگنیتی از طریق وب سایت رسمی این مجموعه به آدرس اینترنتی www.bahman.ir  معتبر می باشد.

علیزاده اظهار کرد: تاکنون هیچ طرح فروشی برای خودروی دیگنیتی اعلام نشده و پیش از اعلام شرایط فروش از جانب شرکت، دریافت هرگونه وجه از مشتریان به منظور پیش پرداخت جهت اولویت در ثبت نام و نام نویسی نزد هر شخص حقیقی یا حقوقی در هر قالب، خارج از روال این شرکت است که در صورت بروز، تعهدی متوجه شرکت نبوده و شرکت بهمن موتور هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

گفتنی است محصول جدید گروه بهمن با همه سختی هایی که در پی تحریم های خودروسازی کشور وجود داشت در حال گذراندن مراحل تجهیز خطوط تولید است که به زودی از آن رونمایی و به خطوط مونتاژ وارد می شود.

این خودرو با نام دیگنیتی به عنوان یک اس یو وی کوپه با ابعاد ویژه شناخته می‌شود و ضمن برخورداری از امکانات رفاهی و ایمنی بالا، دارای موتور پرقدرت مجهز به توربو شارژ است و می تواند به عنوان محصولی متفاوت مورد توجه مشتریان قرار گیرد.

دیگنیتی با وجود شرایط تحریم ها، حاصل زحمات و تلاش تیمی از مهندسان و متخصصان شرکت بهمن موتور است که با مشارکت در طراحی آن و با ایجاد تغییراتی خاص، یک خودروی جدید با ظاهر و طراحی متمایز را تولید کرده اند که به زودی به بازار کشور عرضه خواهد شد.

پربیننده ترین ثبت نام سایپا ادامه دارد +لینک ثبت نام سایپا (فرصت پایانی) سورن پلاس قیمت گذاری شد +عکس آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو از فردا +جزییات قرعه کشی ایران خودرو +لینک اسامی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شرکت بهمن موتور خودرو بازار خودرو خودرو جدید گروه بهمن بهمن موتور حمیدرضا علیزاده شرکت بهمن موتور دیگنیتی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!

سرهنگ احمد کرمی اسد با اشاره به روند صدور یک روزه گواهینامه از سوی پلیس راهور گفت: بر اساس شرایط موجود در کشور، ما تصمیم گرفتیم فرایند صدور گواهینامه موتورسیکلت را تسهیل ببخشیم و در واقع مقرر شد گواهینامه‌های موتورسیکلت طی مدت یک روزه صادر شود. این گواهینامه بر اساس مصوبه هیئت وزیران صادر می‌شود و فرآیند خاصی دارد، از جمله اینکه فرد باید در دوره‌های آموزشی ثبت نام و شرکت کند. پس از گذراندن دوره، افراد باید در آزمون شرکت کنند، در واقع اینطور نیست که برخی تصور کنند حتما در عرض یک روز گواهینامه دریافت می‌کنند، بلکه افراد باید آموزش‌ها را به درستی فرا گرفته و در آزمون‌ها نیز نمره لازم را اخذ کنند.

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا ادامه داد: در بررسی‌های پلیس مشخص شد که بالغ بر شش و نیم میلیون موتورسیکلت سوار در کشور ما، فاقد گواهینامه هستند و هنگامی که از سوی پلیس مورد سوال قرار می‌گیرند؛ مدرکی برای ارائه پلیس ندارند. به همین دلیل نیز از تیرماه سال گذشته طرح صدور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت به صورت آزمایشی اجرا شد و مشکلات آن به مرور زمان رفع شد و در حال حاضر نیز درحال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این طرح مختص افرادی است که موتورسیکلت دارند، اما گواهینامه ندارند؛ افزود: سایر افراد بدون موتورسیکلت نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند و باید در ۲۱۰ مرکز آموزشی سراسر کشور ثبت نام کنند. اما اگر موتورسیکلت به نام پدر خانواده باشد؛ فرزند می‌تواند در این طرح شرکت کند.

رئیس مرکز صدور گواهینامه ادامه داد: متقاضیان دارای شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت «آموزشگاه موتورسیکلت ایرانیان» به صورت خود معرف در این سامانه آن ثبت نام کنند و احراز هویت به صورت سیستمی انجام می‌شود. سپس افراد باید مدارک و مشخصات موتورسیکلت را وارد کنند. پس از انجام تمام مراحل، پیامکی برای متقاضی ارسال می‌شود مبنی بر اینکه تا ۲۴ ساعت آینده پلیس، به آن‌ها شرایط را اطلاع خواهد داد.

کرمی گفت: همکاران ما اصالت موتورسیکلت را می‌سنجند و پس از تائید این مدارک، به متاقضی مجددا پیامک برایش ارسال می‌شود که شما مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید و اکنون باید هزینه این گواهینامه را پرداخت کنید.

وی با اشاره به هزینه‌های دریافت گواهینامه افزود: هزینه‌های آموزش، آزمون و صدور گواهینامه نزدیک به دو میلیون تومان بود، اما این رقم به صورت استانی اعلام می‌شد و هر استان با سایر استان‌ها متفاوت است، اما در این طرح ما تنها ۵۷۰ هزار تومان دریافت می‌کنیم و این رقم متغییر نیست.

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور فراجا ادامه داد: پس از پرداخت هزینه، فرد نسبت به موقعیت مکانی خود، در یک آموزشگاه برای شرکت در دوره آموزشی شرکت می‌کند. ما در کشور ۲۱۰ آموزشگاه آموزش موتورسیکلت داریم که از این تعداد بالغ بر ۱۸۰ مرکز در این طرح شرکت کرده‌اند.

وی افزود: زمانی که فرد برای شرکت در دوره آموزشی به آموزشگاه مراجعه می‌کند؛ پزشک نیز در محل حضور دارد و اگر سلامتی فرد تائید شود؛ در آموزش‌ها شرکت می‌کند، در واقع ما تمام مراحلی را که در گذشته طی چندین روز به طول می‌انجامید در یک روز و در یک مجموعه جمع‌آوری کرده‌ایم.

رئیس مرکز صدور گواهینامه با بیان اینکه افرادی که در این طرح شرکت می‌کند مهارت کافی درباره راندن موتورسیکلت را دارند؛ ادامه داد: آموزش‌ها نیز بر اساس توانایی‌های فردی است؛ اگر فرد توانایی کامل داشته باشد؛ کفایت آموزشی صادر می‌شود و فرد برای آزمون به افسر آزمون معرفی می‌شود. اگر فرد نیاز به آموزش بیشتر داشته باشد باید در دوره‌های آموزشی شرکت کند.

کرمی با اشاره به نوع آزمون‌ها ادامه داد: آزمون آئین نامه در این طرح شفاهی است تا سرعت بالاتری داشته باشد. همچنین در صورت قبولی در آزمون آئین نامه، فرد برای آزمون عملی اقدام می‌کند و در نهایت می‌تواند یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیرد. در نهایت نیز ۲۴ ساعت بعد از قبولی در آزمون اطلاعات برای پلیس ارسال شده و در کمترین زمان گواهینامه برای فرد متقاضی چاپ و ارسال می‌شود.

دیگر خبرها

  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • فروش اقساطی تاکسی برقی آغاز شد + قیمت و شرایط فروش
  • یک روزه گواهینامه موتور بگیرید!
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • آغاز فروش اقساطی تاکسی برقی کرمان موتور (+قیمت ، جدول فروش و مشخصات و عکس خودرو)
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام
  • ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • چرا قیمت میلگرد آجدار در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟
  • پیش‌فروش بلیت «مست عشق» آغاز شد+ سایت های خرید بلیت، زمان اکران و دانلود آهنگ فیلم مست عشق