Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@02:52:32 GMT

ورود یک حلقه مار افعی به منطقه مسکونی در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۳۵۳

ورود یک حلقه مار افعی به منطقه مسکونی در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدنادری اظهار داشت: امروز رأس ساعت ۹:۵۸ دقیقه صبح امروز مورخ ۱۳۹۹/۰۸/۰۶ و در پی اعلام یک مورد ورود مار به منطقه مسکونی توسط ساکنین، سریعاً مأمورین ایستگاه به محل اعلام شده اعزام و یک حلقه مار افعی حدوداً ۵ کیلویی را که احتمالاً از گونه شاخدار است در لحظه ورود به ساختمان مسکونی به دام انداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: این مار سمی که از ناحیه کوهستانی سپیدکوه به سمت فلک الدین سرازیر شده بود پس از گذر از خیابان وارد منطقه مسکونی و سپس در لحظه ورود به منازل سازمانی از سوی ساکنین مشاهده که با اقدام فوری آتش نشانان به دام افتاد.

فرمانده ایستگاه شماره ۷ آتش نشانی خرم‌آباد همچنین ادامه داد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه از مردم تقاضا داریم ضمن رعایت ایمنی و حفظ آرامش خود، در صورت مشاهده هرگونه از جانوران وحشی و به جهت حفظ محیط زیست و گونه‌های در معرض انقراض سریعاً با سامانه ۱۲۵ تماس حاصل کرده و از آسیب رساندن به جانداران منطقه خودداری نمایند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ساختمان مسکونی مار افعی منطقه مسکونی حفظ محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۵ تهران از تملک و آزادسازی آخرین معارضان مسکونی در مسیر طرح آزادراه شهید شوشتری خبر داد.  

محمد شیری با تاکید براهمیت ترافیکی آزادراه شوشتری در هدایت ترافیک ترانزیتی به معابر برون شهری گفت: از ابتدای سال۱۴۰۲ تعداد ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این آزادراه در ناحیه ۶ منطقه ۱۵ تملک و آزادسازی شد.

شهردار منطقه ۱۵ افزود: همچنین برای آخرین معارض مسکونی این طرح، مجوز اعمال ماده ۹ از شورای شهر دریافت و پس از ارجاع به دادستانی و طی مراحل قانونی نظر کارشناسی دریافت و ابلاغ شد و در انتظار اجرای رای است، که به محض ابلاغ دستور، پرونده معارضان طرح شهید شوشتری در منطقه ۱۵ بسته خواهد شد.

محمد شیری گفت: آزادراه شهید شوشتری، بزرگراه امام رضا، آزادگان و شهید نجفی رستگار را به بزرگراه شهید یاسینی وصل می‌کند که با بهره برداری آن، بار ترافیکی بسیج و سه راه افسیریه کاهش محسوسی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • رفع آخرین معارضان طرح آزادراه شهید شوشتری
  • پاکسازی منطقه کوهستانی صبرز تایباد
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • زنده گیری یک حلقه مار افعی در نیشابور
  • تصاویر | دشت لاله‌های واژگون کوهرنگ
  • ورود رئیس جمهور به اسلام آباد
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به اسلام آباد
  • دستگاه‌های اجرایی البرز با هشدار هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند
  • زنده‌گیری مار افعی در یک مدرسه
  • پاک سازی طبیعت کوهستانی منطقه دربند خوانسار