Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، در طرح پیش فروش سایپا خودروهایی مانند ساینا، تیبا۲، تیبا صندوق دار، وانت ۱۵۱، شاهین، کوییک دنده ای، کوییک آر، وانت نیسان بنزینی و وانت نیسان دوگانه سوز عرضه می شوند. در این شرایط فروش سایپا هم قوانین سابق عرضه خودرو وجود دارد و متقاضیان باید به این قواعد دقت داشته باشند.

گروه سایپا، به تازگی شرایط فروش محصولات خود را اعلام کرده است و شاهین دنده‌ای نیز در این محصولات دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش پرداخت خودرو شاهین دنده‌ای 133میلیون و 700هزار تومان بوده و موعد تحویل آن نیز تیر، مرداد و شهریور1400 است. متقاضیانی که قصد خرید این خودرو را دارند، می‌توانند از ساعت 14 روز سه شنبه ششم آبان ماه 99، به مدت سه روز به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com مراجعه کنند و با ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور نسبت به ثبت نام و انتخاب خودرو اقدام نمایند.

برای ثبت نام خودرو شاهین اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

گفتنی است؛  برای اولین بار، شاهین در خردادماه 99، در لیست پیش فروش سایپا دیده شد و حدود 10 هزار نفر توانستند برای اولین پیش فروش شاهین، ثبت نام کنند. پیش پرداخت خودروی شاهین در تیرماه سال جاری 80میلیون تومان اعلام شده بود و اکنون پس از گذشت چهار ماه قیمت پیش پرداخت خودرو شاهین سایپا، 50میلیون تومان افزایش داشته و به 133میلیون و 700هزار تومان رسیده است.

خودرو شاهین دنده‌ای

قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت سایپا قصد داشت تا محصولات جدید خود برای سال99 را در اسفند 98 رونمایی و خودرو شاهین را معرفی کند؛ اما شیوع ویروس کرونا سبب برهم خوردن این برنامه شد. در اواخر شهریور 99 این گروه خودروسازی، تصویر کابین شاهین دنده‌ای را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. بر اساس این تصویر، شاهین دنده ای G با تریم داخلی چرم، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، شیشه ها و آینه های برقی، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک و… است.

سایپا ابتدا شاهین دنده‌ای را به بازار عرضه می‌کند؛ اما قرار است از سال 1400، شاهین اتومات با امکانات بیشتر عرضه شود.

مشخصات خودرو شاهین سایپا

شاهین با موتور 1503 سی سی، گیربکس دستی5 و طراحی بدنه با استفاده از فولادهای محکم و استحکام بالا به بازار عرضه خواهد شد. فرمان این خودرو برقی بوده و ظرفیت باک آن نیز 47لیتر است.

 ایمنی و تجهیزات خودرو شاهین سایپا نیز به شرح ذیل است:

پربیننده ترین ثبت نام سایپا ادامه دارد +لینک ثبت نام سایپا (فرصت پایانی) سورن پلاس قیمت گذاری شد +عکس آغاز طرح جدید پیش فروش ایران خودرو از فردا +جزییات قرعه کشی ایران خودرو +لینک اسامی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سایپا خودرو شاهین سایپا سایپا قیمت خودرو قیمت خودرو سایپا شاهین شاهین سایپا خودرو شاهین قیمت شاهین سایپا قیمت خودرو شاهین سایپا پیش فروش شاهین سایپا قیمت خودرو شاهین ثبت نام شاهین سایپا قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت خودرو شاهین شاهین سایپا پیش فروش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تارا امروز ۶ فروردین ۱۴۰۳؛ مدل اتومات چقدر گران‌تر از دنده‌ای است؟

قیمت تارا اتوماتیک جدید ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان شد.

قیمت تارا صفر در بازار

بر این اساس تارا اتوماتیک ارتقا یافته ایران‌خودرو ۱ میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان شد.

تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ نیز ۹۱۰ میلیون تومان است.

همچنین تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ در بازار ۸۹۰ میلیون قیمت خورد.

قیمت تارا دنده‌ای ارتقا یافته ۸۳۰ میلیون تومان شد.

قیمت تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۷۷۵ میلیون قیمت خورد.

قیمت تارا در کارخانه

قیمت تارا اتوماتیک صفر در کارخانه ۴۹۰ میلیون تومان است. قیمت کارخانه تارا دنده‌ای نیز ۳۹۴ میلیون تومان بوده است. ایران خودرو دو مدل تارای جدید هم معرفی کرده است که بر این اساس تارا اتوماتیک V ۴ LX سدان جدید ایران خودرو در نمایندگی ۶۸۵ میلیون تومان قیمت دارد تارا دنده‌ای v ۱پلاس نیز ۵۸۰ میلیون تومان است که گران‌ترین خودروی دنده‌ای ساخت داخل بازار به شما می‌رود!

معرفی خودروی تارا

خودروی تارا را ایران خودرو با مهندسی معکوس پژو ۳۰۱ ساخته است این سدان با همتای فرانسوی مشخصات فنی حدودا یکسانی دارد. موتور تارا TU ۵ P با حجم ۱.۶ لیتر، قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر است. تارا دنده‌ای با گیربکس ۵ دنده و تارا اتوماتیک با گیربکس ۶ دنده تولید می‌شود.

منبع: روزگار خودرو

tags # تارا ، خودرو ، ایران خودرو سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/ قیمت پراید چقدر است؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / قیمت دنا چند؟
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳/ سدان گرانقیمت سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ / تارا چند؟
  • قیمت خودروهای داخلی امروز، سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳/ خودرو جدید سایپا چقدر فروخته می‌شود؟
  • آخرین قیمت خودرو‌های سایپا، تیبا چند؟
  • قیمت تارا امروز ۶ فروردین ۱۴۰۳؛ مدل اتومات چقدر گران‌تر از دنده‌ای است؟
  • بدل پژو ۳۰۱ در ایران ۹۱۰ میلیون تومان شد + جدول