Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-29@07:12:06 GMT

ویژگی‌های اسپیکر هوشمند مینی Apple HomePod +عکس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۴۳۴

ویژگی‌های اسپیکر هوشمند مینی Apple HomePod +عکس

اسپیکر هوشمند مینی Apple HomePod از سوی این شرکت معتبر ۱۶ نوامبر عرضه جهانی می شود.

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، چندی پیش اپل از گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۲ مینی ، آیفون ۱۲ ، آیفون ۱۲ پرو و ​​آیفون ۱۲ پرو مکس خود رونمایی کرد. در این رویداد ، این شرکت اسپیکر هوشمند کاملاً جدید HomePod را نیز معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که از نامش پیداست ، این نسخه کوچکتر از HomePod است و در ماه مه سال ۲۰۲۰ با برچسب قیمت ۱۹۹۰۰ روپیه به فروش می‌رسد.

اسپیکر هوشمند HomePod mini با تقریباً نیمی از قیمت مدل اصلی ، همراه با دستیار صوتی سیری و قابلیت‌های هوشمند در منزل ارائه می‌شود. همچنین ، این دستگاه از یک طراحی جمع و جور جذاب برخوردار است.



مشخصات و ویژگی‌های HomePod mini

اسپیکر HomePod mini به اندازه نصف HomePod اصلی است و ۳۴۵ گرم وزن دارد. طراحی کره ای شکل به بلندگوی هوشمند اجازه می‌دهد تا خروجی صدای ۳۶۰ درجه را ارائه دهد. این دستگاه مجهز به یک درایور تمام برد ، رادیاتور منفعل دوگانه و چهار میکروفون میدانی است. این دستگاه از برنامه پخش موسیقی از طریق سیستم عامل‌های جریانی مانند Apple Music ، iHeartradio ، radio.com و TuneIn پشتیبانی می کند.

در بالای دستگاه یک صفحه لمسی با نور پس زمینه قرار دارد که امکان کنترل صدا ، پخش و مکث را فراهم می‌کند. وقتی کاربر با سیری ارتباط برقرار می کند ، روشن می‌شود و از دستیار صوتی می‌توان برای کنترل موسیقی و به روزرسانی های شخصی استفاده کرد، حتی می‌تواند بلندگو را تشخیص دهد و بر همین اساس پیشنهادهای موسیقی را ارائه دهد. اپل گفته است که درخواست‌های Siri با شناسه‌های اپل کاربران مرتبط نیست و میانبرهای Siri ایجاد شده در iPhone و iPad با HomePod mini کار می کنند، این بلندگوی هوشمند همچنین می تواند صداهای آرامش بخش محیطی مانند باران ، شومینه، باد و ... را پخش کند.



این گجت جدید اپل از پردازنده Apple A۵ بهره می برد که همچنین به Apple Watch Series ۵ نیز قدرت می‌بخشد. وجود تراشه U۱ UWB (Ultrawide Band) این امکان را برای دستگاه فراهم می کند تا با آیفون ۱۱ یا نسخه های بعدی که به تراشه U۱ مجهز هستند همگام سازی شود. این به HomePod mini اجازه می دهد تا یک تجربه دستی بی نقص را با جلوه‌های بصری، شنیدنی و لمسی و پیشنهادهای گوش دادن شخصی ارائه دهید و همچنین از قابلیت اتصال Wi-Fi ۸۰۲.۱۱n و بلوتوث ۵.۰ نیز برخوردار است.

ویژگی جدید Intercom در HomePod to mini در دسترس است که امکان پخش مجدد همان پیام به HomePod های متصل را فراهم می‌کند. توابع Intercom همچنین از طریق اعلان‌های Intercom با iPhone ، iPad ، Apple Watch ، AirPods و CarPlay کار می‌کنند و گیرنده‌ها همچنین می‌توانند به پیام های Intercom پاسخ دهند. بسته خرده فروشی HomePod mini شامل یک آداپتور برقی ۲۰ واتی است.



قیمت HomePod مینی اپل

گجت ۹,۹۰۰HomePod mini  روپیه قیمت دارد و از ۶ نوامبر برای پیش خرید ارائه می‌شود. این دستگاه در رنگ‌هایی مانند سفید و خاکستری موجود است و فروش HomePod mini قرار است از ۱۶ نوامبر آغاز شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شرکت اپل شارژ سریع پردازنده سیستم عامل اسپیکر هوشمند آیفون ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های برنامه پنج‌ساله هفتم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  از امسال برنامه پنج‌ساله هفتم اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قابلیت ترجمه هوشمند پیام‌ها در مکالمات Microsoft Teams چیست؟
  • ۵۷۰۰ پارکنیگ در قم به سامانه هوشمند پلاک‌خوان تجهیز شدند
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • ویژگی‌های برنامه پنج‌ساله هفتم
  • بهترین مینی سریال های شبکه HBO که حتما باید ببینید
  • این گوشی ارزان و ارزشمند مخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها است!
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • این مدل ۲۰۲۵ ماشین مستربین است!
  • افشاگری مهدی طارمی درباره اسپیکر معروف؛ عاشقانه‌ها با شجاع است!
  • محدودیت سرعت دوچرخه‌ها در آمستردام با دستگاه‌های هوشمند