Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سپهوند به عنوان مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طی حکمی از سوی محمدرضا جوادی یگانه، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حسین سپهوند به عنوان مدیر روابط عمومی این معاونت منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: « جناب آقای حسین سپهوند با عنایت به حسن سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
نظر به اهمیت روابط عمومی و برقراری ارتباط اصولی، صحیح و منطقی با شهروندان و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مخاطبان و با توجه به جایگاه آن به عنوان یکی از مهمترین و ارزشمندترین عوامل موثر در سرنوشت هر سازمان امید است با استعانت از پرودگار یکتا در راستای تحقق شعار«تهران شهری برای همه» و همچنین با بهره گیری از توانمندی و ظرفیت های موجود در آن مجموعه و نیروهای متخصص و متعهد شهرداری تهران؛موجبات خدمات رسانی مفید و موثر را فراهم آورید.» انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: امور اجتماعی و فرهنگی مدیر روابط عمومی شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی نادر آخوندی را به عنوان مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان منصوب کرد.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان و مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از جمله سوابق آخوندی است.

پیش از این محسن گلی این مسئولیت را بر عهده داشت.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به نادر آخوندی آمده است:

«با عنایت به لزوم برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم جهت وصول درآمد و بررسی و مطالعه و شناسایی منابع جدید درآمدزا بنا به پیشنهاد معاون محترم مالی و اقتصادی و با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی، شما را به سمت مدیر کل درآمد شهرداری اصفهان و مشاور شهردار در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول‌آفرین و هدفمند و هماهنگی با مدیران صف و ستاد در پیشبرد و تحقق اهداف درآمدی شهرداری همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران و هم‌اندیشی صاحب‌نظران در انجام وظایف آن اداره کل موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745651

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
  • تکریم و معارفه سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی منصوب شد
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • انتصاب مدیر جدید ارتباطات مردمی شهرداری قم
  • سرپرست اداره امور کتابخانه های عمومی گیلان منصوب شد