Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انتشار تصویر دندانپزشک قلابی به دستور بازپرس پرونده که با ایجاد مطب، زنان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، خبر داد و گفت: شاکیان می‌توانند برای طرح شکایت به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه کنند.

 سردار علی ذوالقدری روز سه شنبه افزود: زنی با در اختیار داشتن شکوائیه ای به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه و اظهار داشت: برای دریافت خدمات دندانپزشکی به مطبی در خیابان توانیر تهران مراجعه ولی مورد آزار و اذیت دندانپزشک قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با دریافت شکایت، تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که متهم از محل گریخته است و در بررسی های بیشتر دو پروانه کسب و مهر نظام پزشکی از مطب دندانپزشکی کشف شد.

سردار ذوالقدری با بیان اینکه در رصدهای اطلاعاتی مشخص شد مدارک دندانپزشکی و مهر نظام پزشکی جعلی بوده و متهم با مدارک جعلی مطب دندانپزشکی را دائر کرده است، اضافه کرد: حین تحقیقات پلیسی، ۱۲ تن از بانوان دیگر در اظهارات مشابهی از این دندانپزشک شکایت کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در مرحله دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای جنوبی کشور شناسایی و با اخذ دستور قضائی تیمی از ماموران پایگاه سوم امنیت عمومی موفق شدند یکم مهر ماه متهم را دستگیر کنند.

سردار ذوالقدری ابراز داشت: متهم پس از حضور در پلیس امنیت عمومی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت تهران با بیان اینکه متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد، افزود: دستور انتشار تصویر متهم برای آگاهی سایر بزه دیدگان و طرح شکایت و اقامه دعوی خصوصی از ناحیه آنان از سوی دادیار پرونده صادر و سایر بانوان که توسط این دندانپزشک قلابی مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند می توانند به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران واقع در خیابان شهید قندی میدان نیلوفر برای طرح شکایت مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پلیس امنیت عمومی تهران آزار و اذیت پایگاه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده عراقی: بغداد باید علیه آمریکا به شورای امنیت شکایت کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، «علا الناشی» نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق تصریح کرد: در حالی که هیأت عراقی به ریاست محمد شیاع السودانی نخست وزیر این کشور در واشنگتن به سر می‌برد آمریکا یک حمله تجاوزکارانه علیه مقرهای وابسته به نیروهای امنیتی و نیروهای حشد شعبی در استان بابل انجام داده است.

وی در ادامه افزود: این تجاوز آمریکا یک وقاحت و گستاخی در حق نیروهای حشد شعبی و نیروهای امنیتی عراق محسوب می‌شود.

الناشی از هیأت عراقی مستقر در آمریکا خواست یک شکایت علیه مقامات آمریکایی تقدیم شورای امنیت کند تا بدین وسیله کرامت عراق و عراقی‌ها حفظ شود.

در واکنش به انفجار و بمباران یک پایگاه نظامی متعلق به نیروهای حشد شعبی و ارتش عراق، فرماندهی این نیروها با انتشار بیانیه‌ای این واقعه را تأیید کرد.

در این بیانیه آمده است که انفجاری در مقر نیروهای بسیج در پایگاه نظامی کلسو در شمال استان بابل در جنوب بغداد رخ داده است.

در بیانیه نیروهای حشد شعبی عراق گفته شده است که یک تیم تحقیقاتی در محل انفجار حاضر شدند و این انفجار منجر به خسارات مادی و زخمی شدن برخی افراد شده است.

پیش از آن نیز شبکه المیادین از وقوع انفجارهای مهیب در پایگاه نظامی موسوم به پایگاه کالسو در جنوب بغداد که پایگاه مشترک نیروهای ارتش، پلیس فدرال و نیروهای حشد شعبی است، خبر داد.

کد خبر 6083062

دیگر خبرها

  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • انواع درد دندان‌ و علل آن | خودمان برای تسکین درد چه کار کنیم؟ | چه زمانی به دندانپزشک مراجعه کنیم؟
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران 
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک
  • روانشناس اینستاگرامی هم دیوانه بود هم مسلح | آزار و اذیت و اخاذی از ۱۰ زن توسط مرد رواشناس‌نما
  • آزار و قتل زن جوان در حمام ؛ بکشیدم یا آزادم کنید!
  • نماینده عراقی: بغداد باید علیه آمریکا به شورای امنیت شکایت کند