Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی در صورتی که امشب بتواند در بازی تیمش مقابل المپیاکوس یونان از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود، فرصت خوبی برای گلزنی و تاریخ سازی خواهد داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی در صورتی که امشب بتواند در بازی تیمش مقابل المپیاکوس یونان از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود، فرصت خوبی برای گلزنی و تاریخ سازی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پورتو به مصاف المپیاکوس می‌رود.

مهدی طارمی در دیدار قبلی پورتو مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا ۱۳ دقیقه بازی کرد ولی نتوانست به گواردیولا گلی بزند. طبق پیش‌بینی سایت یوفا او در ترکیب اصلی حضور ندارد ولی می‌تواند با ورود به بازی اولین گل خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثبت رساند.

تقابل‌های پورتو و المپیاکوس در طول تاریخ فوتبال بیشتر به نفع نماینده یونان بوده ولی پورتو امشب در خانه بازی می‌کند. تیم طارمی در رویارویی با المپیاکوس ۲ بار پیروز بوده و ۷ گل زده است. از طرف دیگر المپیاکوس ۳ بار به برد دست یافته و ۷ گل به ثبت رسانده است. پورتو در ۵ بازی اخیر خود در این فصل، ۲ برد، ۲ شکست و یک تساوی به ثبت رسانده و از طرف دیگر المپیاکوس آمار ۳ برد و ۲ تساوی به نمایش گذاشته است.

طارمی که سابقه بازی در پرسپولیس در نظر یوفا از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد.

ترکیب پورتو:

مارچسین، مانافا، پپه، امبمبا، زایدو، اوتاویو، اولیویرا، اوریبه، کورونا،‌ دیاس و مارِگا

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا پورتو اخبار لژیونرها پرسپولیس پورتو لژیونر های ایران لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!

به گزارش "ورزش سه"، العین امشب به دنبال تاریخ سازی است و امیدوار است تا در جهنم کینگدام آرنا، موفق از زمین خارج شود. تیم اماراتی توانست بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا را 4 بر 2 برنده شود و امشب نیز بازی برگشت برگزار خواهد شد، جایی که سرمربی سابق استقلال برای نماینده امارات آرزوی موفقیت کرده است.

فرهاد مجیدی تنها ایرانی است که توانسته است در زمان برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت کنونی به قهرمانی برسد. اسطوره محبوب استقلالی ها که به عنوان بازیکن قرضی برای العین بازی می کرد، نقش مهمی در قهرمانی این تیم داشت.

در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2003، العین در بازی رفت برابر دالیان چین 4 بر 2 به پیروزی رسید و مسابقه برگشت نیز دقیقا همین نتیجه و به سود تیم چینی تکرار شد تا اینکه فرهاد مجیدی در لحظات پایانی مسابقه و با یک شوت از پشت محوطه جریمه، بازی را چهار بر سه کرد تا نماینده امارات به لطف گل زده در خانه حریف، راهی بازی فینال شود.

العین با پیروزی برابر نماینده تایلند در بازی فینال، قهرمان مسابقات شد و مجیدی نیز با پرچم ایران، در جشن قهرمانی شرکت کرد. حالا سرمربی سابق استقلال و اتحاد کلباء، با انتشار ویدیویی از لحظه گلی که برابر دالیان به ثمر رسانده، برای تیم العین در بازی امشب برابر الهلال آرزوی موفقیت کرده است.

دیگر خبرها

  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • انصاری‌فرد از بازی خاص محروم شد
  • طارمی خوش به حالش شد! | ستاره ایرانی زیر نظر استاد احیا
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • مدیر اینتر حضور طارمی را تایید کرد/ مهدی پایان فصل در ایتالیا
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا